Bas: Eindelijk heb ik mijn eigen 850T5R! Maar oh jee....

Gestart door Bzzie, 01-03-2015 15:25:28

Vorige topic - Volgende topic

Noot

Citaat van: Bzzie op 01-03-2015 16:18:04
Probleem is een beetje dat de geschatte kosten door de garage voor het maken van bovenstaande punten €3000 zijn. En dan zonder de ABS omdat niet weten wat ze daar tegen zullen komen.
:o

Heel snel wegblijven daar!!

Gewoon zelf proberen, eventueel met hulp van forumleden.
Wat Dirk zegt qua kosten is veel realistischer.

The Demon

Welkom.

Ik weet niet waar je woont, maar als je hulp nodig hebt, ik woon in Haarlem.

Enne, over foto's plaatsen: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,13191.0.html

cornelis-b

Welkom Bas en het valt best mee maar dat had je al door. Weg blijven bij de dealer, forum leden zat die je kunnen helpen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Bzzie

Dank jullie wel allemaal voor de reacties.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij een stuk geruster voel na alle adviezen en geruststellende woorden.
Wat blijft knagen zijn de woorden van de Volvo dealer: ABS "lijkt aan gerommeld. Ik vertrouw dat niet".
Valt daar veel aan te rommelen en zo ja is dat niet iets waar ik mij zorgen om moet maken?

Als je schatting ongeveer klopt Dirk342 dan is er een kansje dat ik hem gewoon kan houden.
Zou echt geweldig zijn!!

UserID6342

Op een paar tientjes na, klopt de schatting gewoon.  Maak ze hier dagelijks ;D

Let wel, dit zijn alleen materiaalkosten, er komt nog arbeid bij !  Wie het ook doet, maakt niet uit verder.

Hengeveld

Wellicht is de ABS-computer slecht gerepareerd geweest. Dit kunnen onder meer Thuur, (Dirk?) of ik wel repareren (met garantie). Daar moet je je dus geen zorgen over maken.

The Demon

Eerst die ABS eens uitlezen kijken wat hij zegt.
Gerommeld kunnen ze ook mee bedoelen dat het lampje eruit is of is doorverbonden met b.v. het oliedruk lampje.

Niet gelijk van het ergste uitgaan.

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien