Webuyanycar.com

Gestart door cornelis-b, 28-02-2015 00:09:08

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Webuyanycar.com De naam zegt het al en we horen er elke dag wel een reclame over op de radio / tv, ze kopen elke auto en ze betalen de beste prijs als je de reclame moet geloven.
Gratis taxatie van uw auto, dat is mooi dus dan maar eens kijken wat dit oplevert? Ik heb tenslotte pas moeten betalen bij taxatieklassieker.nl/ dus waarom niet een taxatie bij webuyanycar?

OK via het net een "afspraak" met deze heren gemaakt, en Benjamin, leuke naam trouwens, zal je begroeten. Je MOET wel een aantal zaken mee nemen en er ook bij stil staan dat het bedrag van 185 euro maar een indicatie is want elk krasje / pitje brengt de prijs alleen maar naar beneden.

Nou wat zal ik zeggen? De auto die getaxeerd is op 7500 euro word door webuyanycar getaxeerd op het enorme bedrag van 185 euro :eusa_wall: En ja als je daar de auto voor zou willen inleveren dan betaal je ook nog eens commissie van 49,99  ::)

Uiteindelijk krijg je dus voor de auto 135,01, mits er geen krasje op zit. JA JA zo wil ik ook wel een berg auto's inkopen. Wat een oplichters bende die mensen in nood nog verder de afgrond in trekken. Dat dit mag en kan in NL.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

twotone

Het erge is nog dat mensen er ook daadwerkelijk in trappen..  :eusa_doh:
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

Spin!

Citaat van: twotone op 28-02-2015 00:21:09
Het erge is nog dat mensen er ook daadwerkelijk in trappen..  :eusa_doh:

En de spelfouten in dat bericht  :eusa_wall:

www.vm-parts.nl

rpakuypers

Pure oplichting .......... zij menen van niet  :eusa_naughty: Zelfde concept als ikwilvanmijnautoaf.nl. en als dit straks genoeg negatieve reclame oplevert dan zal het wel weer iets worden van uwautoisgoudwaard.nl of zo  :P

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=76&t=146149

http://kassa.vara.nl/tips/tips-detail/tipdetail/pas-op-voor-webuyanycarcom/

http://www.autoweek.nl/forum/read.php?10,5318185

Groet,
Roger

spijky

Ik betaal wel iets meer dan €140,- ;D
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

NinaPaul

In België is oplichting het makkelijkste verwoord

Het misdrijf van oplichting omvat drie constitutieve bestanddelen: het oogmerk om zich bedrieglijk andermans zaak toe te eigenen, de aanwending van bedrieglijke middelen hiertoe, gevolgd door een afgifte of levering van de zaak, welke de benadeelde zonder de aangewende bedrieglijke middelen niet zou hebben afgegeven of geleverd - art. 496 Sw.

Bedrieglijk andermans zaak toe te eigenen, ondanks dat de prijs ver onder een nette prijs ligt, wordt hier niet aan voldaan. (vrije markt)

Bedrieglijke middelen, ook de middelen die ze aanwenden, schades veel te hoog taxeren etc. is niet bedrieglijk. (vrije markt)

Zonder bedrieglijke middelen geen deal, ook hier wordt niet aan voldaan, ze bespreken immers de prijs en deze is niet bindend tot je zelf akkoord gaat.

Een auto aanbieden die je niet wil/kan verkopen lijkt mij minder netjes, om het maar eens even van de andere kant te bekijken. En nee ik heb niets met die handelaars/bedrijven te maken.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

kulk

Vooruit, ik bied 200 euro Henk en kom hem zelf wel halen dan  :eusa_whistle:

Wel met een volle tank graag  ;D