schoonmaak ''onder de kap''

Gestart door AdK, 05-03-2015 23:00:25

Vorige topic - Volgende topic

WhizzMan

cornelis-b: Je wilt ze de kost niet geven die even goed op de randjes gaan mikken omdat daar rotzooi blijft hangen.... Mooi resultaat op je foto's.

cornelis-b

Citaat van: WhizzMan op 08-03-2015 09:56:22
cornelis-b: Je wilt ze de kost niet geven die even goed op de randjes gaan mikken omdat daar rotzooi blijft hangen.... Mooi resultaat op je foto's.

Thanks, ben ook altijd wel blij met het resultaat  ;D

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

NinaPaul

Welke randjes bedoel je dan?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

leons850

Citaat van: cornelis-b op 08-03-2015 08:58:26
Citaat van: leons850 op 08-03-2015 02:11:56
Wanneer doe je die van mij Henk? :angel:

Op een lekkere warme zaterdag middag een keer Leon? Wel even 2 flessen Quix en een bus siliconenspray halen bij de Action.

Dat moet wel een keer goed komen.
moeten we eerst een pot koffie leeg drinken, voor t ding is afgekoeld.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

cornelis-b

Gewoon rond 11 uur hier zijn, kap open dan koelt hij sneller af en rond 14 uur beginnen dan is het blok op een acceptabele temperatuur mits je niet met het gaspedaal op de bodem hier heen bent gekomen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

grijzev70tdi

Die auto kent maar 1 stand, vast in de bodem ;D ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

cornelis-b

Citaat van: grijzev70tdi op 08-03-2015 22:42:15

Verplicht blokje hout onder het pedaal Jasper ;D

Zeg maar Henk tegen mij

leons850

Nee hoor, de cc is misschien wel de meest gebruikte optie in de auto.
daarbij laat ik hem altijd netjes afkoelen de laatste 5min van de rit. Gem verbruik van 1/8.6 tegenwoordig.

Valt best mee dus.
Alleen nog in duitsland maar ook dan graag op de max van de cc.

@Henk, we plannen wel wat wanneer het weer structureel beter weer is.

Ohw en half gas gaat hij ook hard zat hoor. ;D
vol gas is alleen nog leuker.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

grijzev70tdi

Citaat van: leons850 op 08-03-2015 22:50:24

Nee hoor, de cc is misschien wel de meest gebruikte optie in de auto.
daarbij laat ik hem altijd netjes afkoelen de laatste 5min van de rit. Gem verbruik van 1/8.6 tegenwoordig.

Valt best mee dus.
Alleen nog in duitsland maar ook dan graag op de max van de cc.

Hap hap hap  ;D :evil:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

cornelis-b

Zeg maar Henk tegen mij

WhizzMan

Citaat van: NinaPaul op 08-03-2015 13:23:44

Alle randjes, weten die mensen veel wat het verschil tussen een gietrand en een naad tussen 2 blok- of bakdelen is.

NinaPaul

Citaat van: WhizzMan op 09-03-2015 14:50:06
Citaat van: NinaPaul op 08-03-2015 13:23:44

Alle randjes, weten die mensen veel wat het verschil tussen een gietrand en een naad tussen 2 blok- of bakdelen is.

En welke randjes kunnen dan kwaad? En als die mensen nu wel veel weten, kan je het dan uitleggen?

En ik laat de motor nooit afkoelen als ik met de stoomcleaner (of hogedrukreiniger) erover ga, sterker nog ik laat de motor lekker draaien. (De motorfietsen trouwens ook)

EDIT: Dit is gewoon om modder en meuk weg te halen, niet om het te laten glimmen, dat vind ik totale tijdverspilling.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

cornelis-b

Met een stoomcleaner is een ander verhaal NP, als je blok dan warm is reinig je ook warm, Ga maar eens met Dasty / Quix een warm blok inspuiten en boenen, dan steek je bijna de moord van de dampen die er af komen. Dasty / Quix gewoon werken op een koud tot handwarm blok, goed boenen en dan starten, afspuiten en rijden om de boel goed droog te rijden.
Warm blok afspuiten met koud water is ook niet echt bevorderlijk.

Zeg maar Henk tegen mij