Valvoline olie o.a bij de Action voordelig te krijgen

Gestart door timj, 19-03-2015 10:03:34

Vorige topic - Volgende topic

volvobug

Citaat van: cornelis-b op 21-03-2016 22:25:22
Vandaag even bij de Action geweest en weer volop Valvoline Olie voor 3,99 per liter ;D

Dat is me te veel, wat doet de Techno crack momenteel?  ;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

cornelis-b

Citaat van: volvobug op 21-03-2016 22:57:17
Citaat van: cornelis-b op 21-03-2016 22:25:22
Vandaag even bij de Action geweest en weer volop Valvoline Olie voor 3,99 per liter ;D

Dat is me te veel, wat doet de Techno crack momenteel?  ;D

Techno zelfde prijs :D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

FGG

Citaat van: timj op 19-03-2015 10:03:34
Hallo mederoffelaars,

Ik werk sinds kort bij Total en tot mijn verbazing ben ik erachter gekomen dat valvoline door Total wordt gemaakt en met de interne kennis die ik heb opgedaan over de raffinage van Total olie is dit een uitstekende  kwaliteit olie.

Wat dit ook nog extra onderstreept voor mij is de aanwezigheid van een aantal certificaten op de fles,MAAR ik ben natuurlijk geen expert/kenner/goeroe op dit gebied.

En laat nu juist dit merk bij de Action te koop zijn 1 liter fles voor 3,99 Euro.

Ook de Citroen dealer schrijft dit o.a voor voor de Berlingo (die ik bedrijfsmatig stuur) maar ja misschien zegt dit niet alles en kan het netzo goed balletje balletje tussen 2 Franse bedrijven.??!!??

Wij van WC-eend...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

cornelis-b

Lijkt wel of dit een nieuwe kreet is op het forum: "Wij van WC-eend"
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Benny850

Hier bij de actions ook Valvoline in 5- en 10- W40.

Ik heb er nu 10w40 Maxlife inzitten ook van Valvoline.

Weet iemand hoe de kwaliteit is van de zwarte Valvoline flessen?

cornelis-b

Citaat van: Benny850 op 25-03-2016 19:53:24
Hier bij de actions ook Valvoline in 5- en 10- W40.

Ik heb er nu 10w40 Maxlife inzitten ook van Valvoline.

Weet iemand hoe de kwaliteit is van de zwarte Valvoline flessen?

Als je even de QRcode op de fles scant krijg je een link naar Valvoline die eindigt op /864028 dat is de oliecode. Even bellen met 010 44 69 697 en je krijgt de info over de olie. Het is volgens Valvoline exact dezelfde olie als de All Climate. Waarom staat het er niet op dan?

Wij leveren dit aan de Action voor een speciale prijs in grote hoeveelheden, de olie wordt normaal in de reguliere handel duurder aangeboden en daarom hebben wij All Climate van het etiket gehaald op verzoek van Action die dan geen vragen krijgen van de concurrentie.

Dit is wat een vriendelijke man van Valvoline mij hedenmorgen vertelde.

http://www.valvoline.nl/media/All-Climate-motor-oil-SAE-10W-40.pdf

Zeg maar Henk tegen mij

The Demon

Feitelijk is het dus een Private-label versie van Valvoline voor de Action.
Dus hetzelfde product in een iets afwijkende verpakking.

Benny850

Okee. Zou deze all climate voor onze Volvo's ook goed geschikt zijn voor elke 10.000 km beurt bijvoorbeeld?

Als je voor 40 euro 10 liter hebt is het natuurlijk echt geen geld! Met een olie filter erbij plus dat je nog lekker een klein olie reserve voorraadje opbouwt.

Ik heb altijd in al mijn auto's de max life van Valvoline gehad en deze is mij altijd goed bevallen.

jkV70

MaxLife       www.valvolineeurope.com/english/products/engine_oils/maxlife/cid(7548)/maxlife_10w-40

DuraBlend   http://www.valvolineeurope.com/english/products/expired_products/pi_45_sheets

De Valvoline timeline 1866-2016: http://www.valvolineeurope.com/english/home

Wat zit er in de zwarte flessen? Die staan niet op de Valvoline website. Wel zag ik ze vanmiddag in een automaterialenzaak, maar niet voor €4/liter.

Land Rover Discovery 300 Tdi (1997) 340.000 km, Skoda Octavia Combi 1.6 Tdi 110pk DSG7 (2017)

Vroeger: 245 GLE AT (1978) , 245 GLi AT lpg (1984), 244 2.3 AT (1987), 945 TD AT (1990)
en ook: Mini 850 & 1000, VW Golf 1.3 Mk.I, VW Passat 1.6D Estate Mk.II, Land Rover Discovery 200 Tdi, Range Rover Classic TD->300 Tdi, Citroën Xsara Coupe HDi 90pk, Citroën C3 HDi 60pk, Citroën AX 1.1i, Citroën C5 HDi 110pk Break ph.1, BMW 520i E34, Peugeot 205 Cabrio 1.1i, Citroën Xantia 1.9TD Break, Citroën Xantia HDi 90pk Break, Land Rover Discovery 300 Tdi Commercial

Benny850

Als iemand kan bevestigen dat de zwarte flessen van de action goed zijn ga ik ze zeker een keer proberen.

Ik vind kwalitatieve olie altijd erg belangrijk. Van meerdere mensen heb ik altijd wel gehoord dat Valvoline kwaliteit is.

TonV70R

Citaat van: Benny850 op 25-03-2016 22:26:31
Als iemand kan bevestigen dat de zwarte flessen van de action goed zijn ga ik ze zeker een keer proberen.

Ik vind kwalitatieve olie altijd erg belangrijk. Van meerdere mensen heb ik altijd wel gehoord dat Valvoline kwaliteit is.

De zwarte flessen zijn goed. Kun je hier zo ophalen ;)

De olie zit nu in het blok.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

cornelis-b

Citaat van: jkV70 op 25-03-2016 22:22:38
MaxLife       www.valvolineeurope.com/english/products/engine_oils/maxlife/cid(7548)/maxlife_10w-40

DuraBlend   http://www.valvolineeurope.com/english/products/expired_products/pi_45_sheets

De Valvoline timeline 1866-2016: http://www.valvolineeurope.com/english/home

Wat zit er in de zwarte flessen? Die staan niet op de Valvoline website. Wel zag ik ze vanmiddag in een automaterialenzaak, maar niet voor €4/liter.

Wij leveren dit aan de Action voor een speciale prijs in grote hoeveelheden, de olie wordt normaal in de reguliere handel duurder aangeboden en daarom hebben wij All Climate van het etiket gehaald op verzoek van Action die dan geen vragen krijgen van de concurrentie.

Zeg maar Henk tegen mij

V70R^2

Henk heeft flink aandelen in de action zitten geloof ik ;D

cornelis-b

Citaat van: V70R^2 op 26-03-2016 01:18:49
Henk heeft flink aandelen in de action zitten geloof ik ;D

Absoluut niet ;D
Maar ik ben van mening dat wanneer iets goed is waarom dan meer uitgeven.

Zeg maar Henk tegen mij

Midicijnman

Ik rij er nu al twee beurten mee: prima spul. Voorheen gebruikte ik het vloeibare goud van Kroon (Emperol 5w40 à €6,50 per liter). Maar eerlijk gezegd voel ik geen verschil.