Handgreep achterklep v70 op 850?

Gestart door Dennis1974, 21-04-2015 13:03:01

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Of de handgreep zoeken van een 850R. Is iets kleiner als die van een V70, maar is wel al in kleur.
Ik weet alleen niet of de 850R in NPB geleverd is?

Dennis1974

Nee helaas...de R is niet in NBP

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

)()()sT

Citaat van: Vulk op 03-05-2015 07:55:43
Of de handgreep zoeken van een 850R. Is iets kleiner als die van een V70, maar is wel al in kleur.

Dat jij dat niet weet! :o

;D

Vulk

Citaat van: )()()sT op 03-05-2015 09:41:44
Citaat van: Vulk op 03-05-2015 07:55:43

Dat jij dat niet weet! :o

;D

Ik zal het iets anders uitdrukken. Ik denk dat ze niet bestaan, maar ben niet zeker. ;)

vincen tdi

Ik heb een 96er tdi gehad die ook gewoon een meegespoten handgreep op de achterklep had (NBP), dus je zou eens kunnen kijken of er meer 96ers zijn met deze optie  ;)
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Dennis1974

Citaat van: vincen tdi op 03-05-2015 10:26:25
Ik heb een 96er tdi gehad die ook gewoon een meegespoten handgreep op de achterklep had (NBP), dus je zou eens kunnen kijken of er meer 96ers zijn met deze optie  ;)

Dat is dan echt door iemand zelf gedaan hoor....zover ik weet hebben alleen de R's meegespoten handgrepen...en die zijn er niet in NBP. Ik ga wel eens kijken voor een deurgreep in NBP maar dan MET sleutel...1 extra sleutel op de bos is ook niet erg.

Ik heb trouwens nog een handgreep liggen in NBP met kleur. Is zo'n sleutel na te bestellen? Of is dat in verhouding te duur?

Volvo 855 10v;
Volvo 855 2.3 T5;
Volvo 945 Polar 2.3 LPT;
Volvo 855 10v;

cornelis-b

Dennis dat spuiten is echt een makkie man. Haal anders op de sloop een achterklep greep en zorg voor de primer en de lak, breng het geheel hier en ik fix het wel voor je.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

vincen tdi

Als dat zelf gedaan was dan was het wel heel professioneel gedaan want er was totaal geen kleurverschil met de rest van de auto dus dat moet dan met achterklep en al gespoten zijn, en bovendien een handgreep van een R zijn geweest omdat de gewone handgrepen te ruw zijn.

Voor wat betreft de sleutels, als het goed is kun je ook een cilinder bij laten maken op jouw sleutel maar ik weet niet precies wat de kosten daarvan zijn.
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D