7de Noord Hollandse Polder meeting

Gestart door cornelis-b, 24-04-2015 00:03:55

Vorige topic - Volgende topic

C70Turbo

Citaat van: san op 13-09-2015 21:24:37
Werk je toevallig in Harderwijk?ik dacht m namelijk te herkennen..stond geparkeerd naast ons bedrijf.

Ja ik loop op het moment stage bij Ridder. Werk jij daar ook dan? :D

Hendrix

Was er leuk en enorm toeval.... net effe in de buurt...  ;D

goeie sate en mooie bakken... leuk om wat gezichten achter de gebruikersnamen te zien ;)

Tot over een jaar misschien.. 8)

Groetjes uit Nederland (nog effe  ;) )

cornelis-b

Citaat van: Hendrix op 13-09-2015 22:15:47
Was er leuk en enorm toeval.... net effe in de buurt...  ;D

goeie sate en mooie bakken... leuk om wat gezichten achter de gebruikersnamen te zien ;)

Tot over een jaar misschien.. 8)

Groetjes uit Nederland (nog effe  ;) )

Leuk dat je er bij was en zet volgend jaar maar in de agenda: 2de zaterdag in september.
En dan wel met de auto ipv vliegtuig ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

V70R^2

Citaat van: diederickvolvo op 12-09-2015 17:32:40
Nu thuis, maar wat was het toppp!!
Wat een prachtige hokken hebben jullie, en een moeite erin gestopt.
Was erg tof, en de saté erg lekker
Hopelijk volgend jaar weer

Leuk door jou in alle enthausiasme te werden verwelkomd ;D

Geslaagde meet, reuze gezellig en heerlijk een hapje gegeten! Bedankt mannen!

Flunk

Was gezellig! Leuk om eens kennis te maken met mensen en auto's van het forum. Henk en de rest van de organisatie ontzettend bedankt!
It's not about the miles per gallon... It's about the SMILES per gallon! :D

jan smit

ik vond het leuk maar was een beetje aan de late kant ,en was stond er mooi spul tussen een hoop tips gehoord dus een heleboel wijzer geworden.
op naar de volgende polder meeting.
gr j smit  ( niet de zanger )

V70geRwin

Citaat van: Flunk op 14-09-2015 09:57:35
Was gezellig! Leuk om eens kennis te maken met mensen en auto's van het forum. Henk en de rest van de organisatie ontzettend bedankt!

Leuk om even kennis te maken  :eusa_clap:

cornelis-b

We hebben het graag gedaan en zijn alweer bezig onze gedachten te laten gaan over de 8ste NHP meeting, de datum is al bekend: 10 september 2016
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Hendrix

Citaat van: cornelis-b op 14-09-2015 11:22:06

We hebben het graag gedaan en zijn alweer bezig onze gedachten te laten gaan over de 8ste NHP meeting, de datum is al bekend: 10 september 2016

Hm zal eens kijken wat een ticket tegen die tijd kost   8) wie weet tot volgende keer  :eusa_clap:

edit : ps Die T5 naar Nederland rijden gaat hem niet worden vrees ik.. slurpt iets teveel door zware rechter voet  ;D ;D

vincen tdi

Citaat van: Hendrix op 14-09-2015 11:24:53

Hm zal eens kijken wat een ticket tegen die tijd kost   8) wie weet tot volgende keer  :eusa_clap:

edit : ps Die T5 naar Nederland rijden gaat hem niet worden vrees ik.. slurpt iets teveel door zware rechter voet  ;D ;D
Waarschijnlijk is het goedkoper om hier een T5 te kopen dan met die van jou naar Nederland te rijden  ;D
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

T-5Richard

Staat in de agenda! (Hoop dat het niet weer samenvalt met de Goodwood Revival)
VAN 855 2.5 10V, VIA 855 2.5 20V EN 855R NAAR 2.0 CY 855T-5R

MarkoC70T5

Citaat van: 850Richard op 14-09-2015 18:34:16
Je hebt nog genoeg tijd om ze een email te sturen of ze het kunnen verplaatsen   :eusa_whistle:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

cornelis-b

Ik heb nog even één foto door Photomatrix gehaald ;D

Zeg maar Henk tegen mij

T-5Richard

Citaat van: MarkoC70T5 op 14-09-2015 21:05:12
Citaat van: 850Richard op 14-09-2015 18:34:16
Je hebt nog genoeg tijd om ze een email te sturen of ze het kunnen verplaatsen   :eusa_whistle:
De organisatie van Goodwood bedoel je toch...?  ;D
VAN 855 2.5 10V, VIA 855 2.5 20V EN 855R NAAR 2.0 CY 855T-5R

cornelis-b

We hebben het gemerkt :eusa_dance: :eusa_dance:

za 19 sep 2015, 07:40

Weinig warme dagen in september

DE BILT - September kende tot nu toe weinig warme dagen. Op 12 september liep het kwik in De Bilt op naar 20,2 graden. Dat was volgens MeteoGroup tot nu toe de warmste dag van deze maand. Deze temperatuur werd in 1986 voor het laatst als warmste septemberdag genoteerd.

Bron: De Telegraag

Zeg maar Henk tegen mij