Flips V70 - 666K - Frankenstein is jarig

Gestart door pcpg.janssen, 15-05-2015 14:51:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

razorx

#255
Citaat van: hilko73 op 08-06-2024 18:13:45Goed bezig! Vraagje; ik rij BMW tegenwoordig, en daar geldt volgens veel mensen "die het weten kunnen" dat Meyle "troep" is. Dus heb ik dat er lekker onder geschroefd ;). Hoe zijn de ervaringen met Meyle onderstelspul bij de Volvo rijders? Ik ben tot nu toe erg tevreden met wat er onder de E39 zit.
Ik vrees dat er bij die mopperaars veel napraters tussen zitten of zelfs mensen zonder rijbewijs.

In mijn 17 jaar onderhoudservaring kan ik alleen maar positief zijn over Meyle. Montage volgens de voorschriften dat wel.
Op de 10V hield een Meyle set het dik 2 ton uit. Diek tevreden ;)

pcpg.janssen

Citaat van: hilko73 op 08-06-2024 18:13:45Goed bezig! Vraagje; ik rij BMW tegenwoordig, en daar geldt volgens veel mensen "die het weten kunnen" dat Meyle "troep" is. Dus heb ik dat er lekker onder geschroefd ;). Hoe zijn de ervaringen met Meyle onderstelspul bij de Volvo rijders? Ik ben tot nu toe erg tevreden met wat er onder de E39 zit.

Met die Meyle HD draagarmpjes ben ik best tevreden. Kosten de wereld niet (zeker niet ten opzichte van origineel) en houden het best een tijd (200k+) vol. Mits je ze goed monteert, natuurlijk.

hilko73

Dank. Ik denk ook dat de negatieve verhalen voornamelijk van thuissleutelaars komen die de boel niet juist gemonteerd hebben.
Weer over naar de auto van Flip; sorry voor het kapen van het draadje.
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)