bekentenis

Gestart door VolvisterT5R, 29-05-2015 08:30:45

Vorige topic - Volgende topic

VolvisterT5R

Iedereen kent wel iemand die ergens gek van is en je dan zelf denkt  :eusa_silenced: mankeert hij iets?? Ziet hij het nou zelf niet  :eusa_wall: Nou geeft niks laat hem maar met zijn ietwat aparte passie. Hij heeft passie en dat is mooi, daar kan ik dan wel weer van genieten. Toen kwam de dag dat ik zelf in zijn passie moest plaatsnemen en ja alleen omdat het moest want het was zeker niet mijn eigen idee. Ik houd wel van auto's maar dan wel van snelle auto's waarvoor je zonder je te schamen openlijk kunt vertellen hoe geweldig hij is zonder dat men zich afvraagt of ik iets mankeer aan mijn ogen en of mijn geluksbeleving wel in verhouding staat tot het onderwerp. Ik had toch een beetje hetzelfde gevoel dat ik ook had toen een collega me vertelde een (sorry voor het vloeken) KIA Rio ging kopen. Een KIA Rio!!! Wie verzint het in hemelsnaam om zo'n ding te kopen??? Vrijwillig, van je gespaarde centjes een KIA Rio???!!!! Dit zou voor mij einde vriendschap, huwelijk of wat dan ook betekenen. Daar kunt je echt niet mee aankomen! ----- dat gevoel ------ had ik dus ook bij de 850 T5R maar dan is een 850 gelukkig groot en kun je altijd nog met een smoes aankomen... ik ga binnenkort verhuizen, ik heb een comfortabele auto nodig waarbij een deuk meer of minder niet uitmaakt etc... Toen ik er voor het eerst mee ging rijden viel me niet echt iets op, alle oudere stations hebben comfi stoelen, hobbelen lekker voort en zodra nieuwe auto's je in hun spiegel zijn gaan ze aan de kant want anders scoren ze meteen hun eerste deuk. Toch werd ik na de eerste dag nieuwsgierig... waar had de vorige eigenaar het nou over 'kickdown' 'spinnende wielen'   :eusa_silenced: 'hij is snel' ja voor iemand van zijn leeftijd is iets al gauw snel. Ik moest toevallig een stuk door een industriegebied en was de auto voor me meer dan zat en dacht als het waar is kom ik daar nu achter, en het was waar! Het is een feestje, je zet hem op S, trapt het pedaal in, de banden spinnen en je schiet ervandoor! En het geluid! Het geluid is echt geweldig! Ik vroeg me de eerste dag nog af waarom het geluid van de boxen zo waardeloos is, echt buitengewoon slecht! Ik durf te wedden dat de oude eigenaar daar niet eens van op de hoogte is. Zodra je een beetje fatsoenlijk gaat rijden heb je die radio helemaal niet meer nodig en maakt het blok de meest opzwepende muziek die je met je rechtervoet kunt bedienen.

Ik moet eerlijk bekennen, het is een fantastische wagen, een feestje om in te rijden  :eusa_dance:

glenfiddich1983

Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

daanium

Haha, inderdaad geweldig om te lezen. Heel herkenbaar ook
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

V70geRwin

Je leert snel  ;)
Welkom!

VolvisterT5R

Spin!

Wil jij 'deukje meer of minder' en 'T-5R' niet in dezelfde zin gebruiken?

Wat voor iets heb je? Geel, zwart, groen? We hebben geen idee hoe een 850 eruit ziet...dit roept om foto's.

www.vm-parts.nl

VolvisterT5R

Citaat van: Spin! op 29-05-2015 11:12:11

Wat voor iets heb je? Geel, zwart, groen? We hebben geen idee hoe een 850 eruit ziet...dit roept om foto's.

Ik zal het niet meer doen  ;)

De kleur is 421 foto's komen nog. Ik heb ze gisteren opgevraagd maar ze moeten helemaal uit Leeuwarden komen dus nog even geduld...

RoelNL

V70 2.5 lpg 386dkm my 98 mei  10 tot dec 11 sold
V70R AWD 224dkm my 98 dec 11 tot jan 2022 sold
855 DOP T5R 241dkm (+128XXX) my 95 20-2-2014 Sold 4-2017
Honda VFR 800 Vtec my'14 owner since 2018
Honda VFR 750 my'86 owner since 2019
V70 2.5t summon 145dkm owner since 8-2023

glenfiddich1983

Citaat van: VolvisterT5R op 29-05-2015 11:27:56
Citaat van: Spin! op 29-05-2015 11:12:11

Ik zal het niet meer doen  ;)

De kleur is 421 foto's komen nog. Ik heb ze gisteren opgevraagd maar ze moeten helemaal uit Leeuwarden komen dus nog even geduld...

Komen ze per postkoets? ;D
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

cornelis-b

Welkom en ik hoop dat er snel foto's komen. Zoals gezegd, we zijn er gek op ;D
Heeft "VolvisterT5R" ook nog een persoonlijke naam?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Snellebaksteen

Citaat van: cornelis-b op 29-05-2015 11:45:25

Heeft "VolvisterT5R" ook nog een persoonlijke naam?
Is dat belangrijk dan??

Welkom VolvisterT5R!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.