Eindelijk maar eens voorstellen

Gestart door elianmars, 14-02-2005 00:07:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Halimi

Enne...die Opel ziet er ook wel stoer uit !!

mehn

Citaat van: elianmars op 20-02-2005 00:33:33
[Oké dan. Ik zal 't verder niet meer doen, maar hier is één fotootje van onze andere wagen:


NEE! Het mooiste van de OPC heb je eraf gehaald?   :o

Ik zou zeggen: OPC wielen er weer onder en die booskijkers er vanaf en je hebt een topauto

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

#17
Op het moment rijd ik op de OPC wielen (kijk maar eens op de foto waar de Opel achter de T5 staat)  ;)

Daar liggen namelijk winterbanden om. Dus per jaar rijd ik een maand of vier met de OPC wielen rond.

Booskijkertjes blijven voorlopig nog zitten, tot ik ze weer zat ben  :P

elianmars

Goed, vanmorgen even bezig geweest met poetsen (kan het niet laten om toch zelf te doen. Zo leer ik elk plekje van de wagen kennen  :) )

Ziehier het resultaat van een uurtje poetsen op de motorkap. Dat lijkt er meer op, he?



Vulk


wepster

Citaat van: elianmars op 20-02-2005 11:55:19
Goed, vanmorgen even bezig geweest met poetsen (kan het niet laten om toch zelf te doen. Zo leer ik elk plekje van de wagen kennen  :) )

Ziehier het resultaat van een uurtje poetsen op de motorkap. Dat lijkt er meer op, he?




kan ik die van mij ook langs brengen ik zie dat jij weet waar je mee bezig bent ;D ;D ;D

OvlovT5R

Citaat van: mehn op 20-02-2005 07:57:46
Citaat van: elianmars op 20-02-2005 00:33:33
[Oké dan. Ik zal 't verder niet meer doen, maar hier is één fotootje van onze andere wagen:


NEE! Het mooiste van de OPC heb je eraf gehaald?   :o

Ik zou zeggen: OPC wielen er weer onder en die booskijkers er vanaf en je hebt een topauto

Yep mee eens. Van die velgen dan. Booskijkertjes lekker laten zitten en de originele opc grill terugplaatsen  ;). Die vindt ik persoonlijk gewoon veel mooier staan.

En je mag het best vaker doen hoor (van mij dan ;)), is een hele strakke bak. Was ook mijn wens eigenlijk maar is voor mij ff veel te hoog gegrepen.

En die motorkap ziet er trouwens gelikt uit. Begint al heel wat te worden die 850!


Greetz. 8)

R.Bijl

ziet er toch wel strak uit hoor veel plezier met deze roffel

suc6 Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

elianmars

Ik heb niet stil gezeten, wat de T5 betreft.

Inmiddels ligt er een lederen interieur klaar en liggen er Titans onder.
Ik was bezig met het spuiten van de T5 velgen, toen ik de advertentie van de Titans onder ogen kreeg.
Ik heb ze opgehaald in Hengelo en er werd me daar ook nog een T5R onderbumper gebracht  ;D ;D

Aangezien de T5 op 5 april onder handen wordt genomen door een schadebedrijf (misschien heeft niet iedereen het gelezen. Onze roffel is mishandeld op een parkeerplaats. Deuk in het voorscherm, dader onbekend. Schade gaat vergoed worden door het waarborgfonds.), was dit een mooie gelegenheid om dan direkt zo'n mooie onderbumper te laten spuiten en monteren.

Morgenavond gaat de wagen naar Dennis, voor een nieuwe distributieriem en algehele controle. Ik ben benieuwd of er nog wat gevonden wordt (ben bang van wel...... ::))

Fotootjes van de Titans onder de wagen:



Vulk

Hopelijk geraakt hij moeiteloos door die controle.
Die velgen zijn wel nice btw.

R.Bijl

Citaat van: elianmars op 28-03-2005 13:54:01
Ik heb niet stil gezeten, wat de T5 betreft.

Inmiddels ligt er een lederen interieur klaar en liggen er Titans onder.
Ik was bezig met het spuiten van de T5 velgen, toen ik de advertentie van de Titans onder ogen kreeg.
Ik heb ze opgehaald in Hengelo en er werd me daar ook nog een T5R onderbumper gebracht  ;D ;D

Aangezien de T5 op 5 april onder handen wordt genomen door een schadebedrijf (misschien heeft niet iedereen het gelezen. Onze roffel is mishandeld op een parkeerplaats. Deuk in het voorscherm, dader onbekend. Schade gaat vergoed worden door het waarborgfonds.), was dit een mooie gelegenheid om dan direkt zo'n mooie onderbumper te laten spuiten en monteren.

Morgenavond gaat de wagen naar Dennis, voor een nieuwe distributieriem en algehele controle. Ik ben benieuwd of er nog wat gevonden wordt (ben bang van wel...... ::))

Fotootjes van de Titans onder de wagen:




ziet er strak uit zeg met die velgen ;D ik zal mijn best doen om je te spotten
regio gouda is aardig vertegenwoordigt hier :P :D

grt.Robin uit BAB
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

elianmars

Morgen ga ik de wagen weer ophalen bij Dennis.

Hij heeft er behoorlijk wat werk aan gehad. Even een ashoesje vernieuwen was toch niet even... :P

Dit is er aan gebeurd:

-distributieriem vervangen
-multiriem vervangen
-ashoes vervangen
-luchtfilter vervangen
-bougies vervangen
-bovenste motorsteun vervangen

We kunnen dus weer even vooruit, met dank aan Dennis  :) :)

BartT5R

Sow,
hoeveel heeft je dat achteruit gezet?
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

elianmars

Citaat van: BartT5R op 05-04-2005 16:39:57
Sow,
hoeveel heeft je dat achteruit gezet?

Viel me ontzettend mee: 319 euro.  :)

Rad

Citaat van: elianmars op 05-04-2005 20:47:10
Citaat van: BartT5R op 05-04-2005 16:39:57
Sow,
hoeveel heeft je dat achteruit gezet?

Viel me ontzettend mee: 319 euro.  :)
= bijna gratis!!!