Eindelijk maar eens voorstellen

Gestart door elianmars, 14-02-2005 00:07:57

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: mehn op 06-05-2005 22:48:49
Citaat van: elianmars op 06-05-2005 22:38:24
Het is een vierkante zwarte (die ook nog eens lekker roest.......)
Ik denk dat het een ovaal eindstuk wordt.

Oewraaah, neeeeh!  :o Weer iemand met een zeldzaam standaard vierkant T-5 eindstuk die 'm eraf gaat halen  :'(

Oh? Ik wist niet eens dat 't een standaard T-5 stuk was.......
Dan misschien toch ff kijken of ik een rvs geval kan vinden daarvoor. Zo'n roest-ding vind ik iig niks, hoor.

elianmars

En gevonden  ;D ;D

Weer een bestelling bij Marc plaatsen........

Esveldt

The Driver

die T5 van u ziet er zeer gelikt uit :D.

Een vraagje, Wat heeft u voor die 17'' titans betaald, en wat is de prijs voor het rubber dat eronder ligt?

elianmars

Citaat van: V70R Driver op 07-05-2005 13:38:07
die T5 van u ziet er zeer gelikt uit :D.

Een vraagje, Wat heeft u voor die 17'' titans betaald, en wat is de prijs voor het rubber dat eronder ligt?

U???  ;D ;D ;)

Ik heb 750 euro betaald voor de Titans, compleet met Dunlop sp9000 215/45-17.

Ik heb ze wel op moeten halen in Hengelo (ik woon zelf in Gouda), maar dat had ik er graag voor over!

elianmars

Zo. Na het monteren van een nieuwe 16T turbo (zie hier )en 3 inch downpipe, vandaag de T-5 maar eens laten verwennen met verse olie en een nieuwe oliefiltertje.

Ik heb het idee dat de wagen steeds mooier gaat lopen. Toen ik 'm kocht heeft-ie ongeveer zo'n 10 maanden stil gestaan. Ik geloof dat-ie het steeds meer naar z'n zin gaat krijgen!  ;D ;D

fearless

Vandaag een Opel Zafira in de nieuwe Auto en Tuning zien staan, en dat was volgens mij een bekende.   ;D

elianmars

Citaat van: fearless op 21-05-2005 18:27:47
Vandaag een Opel Zafira in de nieuwe Auto en Tuning zien staan, en dat was volgens mij een bekende.   ;D

Klopt helemaal! ;D ;D

elianmars

Zo, maar eens even dit topic opgegraven.......  :P

Zoals ondertussen iedereen nu weet, is de T-5 vandaag verkocht aan Eugène.

Ik was wel van plan om de T-5 te gaan verkopen, maar had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Toen ik een paar dagen geleden op het forum vertelde dat ik de wagen wilde verkopen, kreeg ik al een pm van Eugène hoe serieus het was.
De volgende dag hebben we elkaar aan de telefoon gehad en uiteindelijk is het dus zo ver gekomen dat ik vier dagen na mijn beslissing de wagen al verkocht heb.

Het is nog wel onwennig dat-ie niet meer voor de deur staat......  :-\
Maar ik ben wel blij dat er straks weer volop over te lezen is, in het tuning gedeelte hier op het forum  :)

Nu gaan we op zoek naar een kleinere wagen voor mijn vrouw. Ik heb haar vorige wagen ingeruild voor de Volvo  :eusa_shhh: :eusa_shifty:
Zij heeft de 850 nooit echt fijn gevonden om in te rijden, waardoor ik steeds vaker er in ging rijden en zij de Zafira pakte.

Nu gaat de Zafira ook in de verkoop. Van een gedeelte van de opbrengst daarvan wil ik een V70 classic TDi gaan kopen.
De 850 T-5 was echt een heerlijke wagen, maar ik kon me te weinig beheersen. Als ik in die wagen zat, móést ik er ook snel mee rijden.
Ik hoop dat dat wat minder gaat worden, als er ik diesel ga rijden  :eusa_think:

Volgens mij mag ik op dit moment eigenlijk geen lid meer zijn van de 850 club, maar ik hoop dat de bestuursleden niet zo streng zijn en het gewoon zo laten. De V70 komt er aan  :P ;D

fearless

Ach een voordeel, een ander heeft zijn auto maanden te koop staan en komt er bijna niet vanaf. En je weet nu tenminste ook dat de auto naar een liefhebber toe is.  :eusa_clap:

Succes met de zoektocht naar een mooie TDI.  :eusa_dance:

thuur

Met een V70 classic mag je heus wel clublid blijven hoor ;D

Sterkte met het verlies en succes met de zoektocht!

Gr ;)

elianmars

Citaat van: thuur op 31-08-2007 22:25:24

Dat weet ik wel, maar op dit moment ben ik dus even Volvo-loos  ;)

RRRRR_Ramon

Citaat van: elianmars op 31-08-2007 22:10:26
Zo, maar eens even dit topic opgegraven.......  :P

Volgens mij mag ik op dit moment eigenlijk geen lid meer zijn van de 850 club, maar ik hoop dat de bestuursleden niet zo streng zijn en het gewoon zo laten. De V70 komt er aan  :P ;D

Jawel hoor, je mag lid blijven als je voornemens bent er weer 1 aan te schaffen! ;D Dat zou te veel administratieve rompslomp geven.

Ik wist overigens niet wat ik las, Marcel die z'n T-5 de deur uit doet! Maar ook goede berichten er komt een V70 voor terug en nog wel een dieseltje, zal je goed bevallen Marcel (spreek uit ervaring) ;D

Succes met de zoektocht.  ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Ludo

ja dat dacht ik ook, je blijft zowieso lid tot het lidmaatschap afloopt, en zo zie je hem ook nog weer eens terug.
ook een TDI kan ook snel zijn.  :evil:
succes met zoeken Marcel!.

TTT242

Ah, das tof. Ik wist wel dat jullie me niet zouden laten vallen. Ik heb binnen 14 dagen ook een echte V70 Classic  ;) ( doordenkertje)
S6 verder iedereen met of zonder Volvo.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire