Eindelijk maar eens voorstellen

Gestart door elianmars, 14-02-2005 00:07:57

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Rad op 05-04-2005 21:25:06
Citaat van: elianmars op 05-04-2005 20:47:10
Citaat van: BartT5R op 05-04-2005 16:39:57
Sow,
hoeveel heeft je dat achteruit gezet?

Viel me ontzettend mee: 319 euro.  :)
= bijna gratis!!!

Bedoel je dit serieus, of vind je 't wel veel geld? :-\ ???

BartT5R

Ik vind het iig niet veel voor al dat werk, als je weet dat hier vaak bedragen van 80 euro per werkuur worden genoemd, en dan nog zonder onderdelen.
Waar heb je het laten doen?
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

elianmars

Vandaag de Volvo bij het schadebedrijf opgehaald. De wagen is weer strak! :)
T-5R bumper zit er nu ook onder. Ik vind 't zeker niet verkeerd staan! ;D

En als klap op de vuurpijl lag er een brief in de bus van het Waarborgfonds, met de mededeling dat de schade vergoed wordt!
Mijn dag kan niet meer stuk!

Ik heb vanavond ook de koplampen vervangen. Het glas was helemaal mat geworden door steenslag. Ziet er 100% beter uit!!

Op de foto is het niet zo heel goed te zien, geloof ik. Rechts is een nieuwe, links nog de oude:

thuur

Mooi man! Fijn dat alles goed afgehandeld is! Volgende keer niet meer tussen die boeren parkeren he!? ;)

Overigens kan ik het verschil wel zien tussen de koplampen...

Gr 8)

Peertje

Je ziet het verschil idd duidelijk. Is het een orginele volvo koplamp?
Hé? Geen banner meer?

elianmars

Ik heb voor een leuke prijs Depo units gekocht.
Toen ik deze wilde monteren, brak er al weer iets af van de hoogteverstelling  >:(

Daarom heb ik alleen het glas vervangen en heb de originele units weer teruggeplaatst.

Hieronder zie je het eindresultaat. De knipper units heb ik zaterdag ook vervangen. De wagen heeft nu weer een lekker fris frontje  :)

elianmars

En we zijn weer wat verder. Afgelopen zaterdag heb ik de Volvo d.m.v. kortere veren verlaagd.
Het merk weet ik niet. Ik heb ze via eBay gekocht. Er zat een TüV certificaat bij, maar dat kan ik nergens meer vinden. Ik weet nog wel dat de veren door een Nederlands bedrijf zijn gemaakt.
Ze zijn rood, maar welk merk?

Het weggedrag is duidelijk verbeterd. Geen dweilerij meer, maar strak sturen 8)
Dit is het resultaat van het verlagen:

Ko

;D Hij wordt steeds mooier , strakke bak hoor.
Gr Ko.

elianmars

Zaterdag 28 mei gaat de T-5 naar European Tuning voor aanpassing van de software.

Ik ga een 16T monteren (omdat de huidige 15G niet helemaal fris meer is), samen met een katloze 3 inch downpipe van Ferrita. Er komt ook een high performance induktiekit (open luchtfilter met hitteschild).

Dat wordt volgens mij heel erg lekker roffelen!  :D :D

elianmars

Vandaag eindelijk de rest van de striping er af gepeuterd en de lak gecleaned en in de was gezet.
Het was ff zweten, maar ik ben heel tevreden met het resultaat  :)

thuur

Mooi man! Strakke bak zo!

Begint langzaam (maar gestaag!) op het paradepaardje van Fearless te lijken ;)

Tips: trekhaak eraf of vervangen door een afneembare, spatlappen ook achter monteren (of voor eraf). Maar da's slechts mijn mening ;)

Gr 8)

elianmars

Citaat van: thuur op 30-04-2005 23:56:46
Mooi man! Strakke bak zo!

Begint langzaam (maar gestaag!) op het paradepaardje van Fearless te lijken ;)

Tips: trekhaak eraf of vervangen door een afneembare, spatlappen ook achter monteren (of voor eraf). Maar da's slechts mijn mening ;)

Gr 8)

De trekhaak ben ik inderdaad van plan er af te halen. Omdat we 'm af en toe gebruiken, moet ik 'm er wel weer op kunnen zetten. Dat gaat eenvoudig met twee bouten.
Alleen moet ik iets verzinnen voor de stekkerdoos. Die zit namelijk aan de kogel vast.

En de spatlappen wil ik wel laten zitten. Ik ga maar 'ns op zoek naar een setje voor de achterkant.

Vulk

Die auto's zijn zo hard goddelijk eh.
Gistern meegereden met een 850 estate 2.0 (ging naar festival en tram was juist weg, dus maar gelift...)

@Elianmars, uiterlijk zou'k niet zo heel veel meer veranderen aan uw wagen, hij is op de trekhaak na zowat perfect nu imo.

elianmars

Citaat van: Vulk op 01-05-2005 10:55:07
Die auto's zijn zo hard goddelijk eh.
Gistern meegereden met een 850 estate 2.0 (ging naar festival en tram was juist weg, dus maar gelift...)

@Elianmars, uiterlijk zou'k niet zo heel veel meer veranderen aan uw wagen, hij is op de trekhaak na zowat perfect nu imo.

Ik ben ook niet meer van plan om er wat aan te doen. Hij is voor mij perfekt zo (op dan de spatlappen en de trekhaak na).

speedyT5

Citeer

De trekhaak ben ik inderdaad van plan er af te halen. Omdat we 'm af en toe gebruiken, moet ik 'm er wel weer op kunnen zetten. Dat gaat eenvoudig met twee bouten.
Alleen moet ik iets verzinnen voor de stekkerdoos. Die zit namelijk aan de kogel vast.

En de spatlappen wil ik wel laten zitten. Ik ga maar 'ns op zoek naar een setje voor de achterkant.
Citeer

Tip,
de stekkerdoos zal waarschijnlijk op een steuntje gemonteerd zijn.
Haal gewoon de trekhaakkogel met de 2 bouten los en maak het steuntje weer vast met de achterste bout en monteer deze zover mogelijk naar voren (uit de wind en waterstroom),
dan kan je later als je de kogel weer monteerd gewoon hetzelfde steuntje gebruiken.

gr
Piet
Never, never gonna give you up
love you just the way you are