Eindelijk maar eens voorstellen

Gestart door elianmars, 14-02-2005 00:07:57

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Het is jammer dat Carlo geen (half)leder heeft, anders had het zeker een optie geweest!

Eugene

Citaat van: elianmars op 31-08-2007 22:10:26
Het is nog wel onwennig dat-ie niet meer voor de deur staat......  :-\
Maar ik ben wel blij dat er straks weer volop over te lezen is, in het tuning gedeelte hier op het forum  :)

Als ik in die wagen zat, móést ik er ook snel mee rijden.

Bij mij was het vanochtend (en dat zal nog wel ff zo blijven) onwennig om een zilvere te zien staan op de vaste plaats.

Er zal genoeg over te lezen blijven. Ik heb namelijk alweer wat heel leuks gehoord wat mogelijk is, moet alleen nog even kijken naar de haalbaarheid. Zowel financieel als qua hoeveel werk het is....

De auto is dan in elk geval goed ingereden ;D En zal op dezelfde manier gebruikt blijven worden 8)

Veel succes met de zoektocht naar een V70 TDi. Tegen de tijd dat de T-5 klaar is mag je nog wel eens in sturen ;)

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Citaat van: elianmars op 31-08-2007 22:10:26
Volgens mij mag ik op dit moment eigenlijk geen lid meer zijn van de 850 club, maar ik hoop dat de bestuursleden niet zo streng zijn en het gewoon zo laten. De V70 komt er aan  :P ;D

In het verleden hebben we met het bestuur afgeproken dat je na verkoop van je 850/70 je huidige lidmaatschap mag uitzitten en dan nog één jaar mag verlengen indien de intentie er is om binnen die termijn weer zo'n wagen te kopen.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

elianmars

:eusa_drool: :eusa_drool:

Heeeeeeeeeel misschien............  :eusa_pray:

ief

Oeh, das een lekkere Marcel, vertel eens wat meer!!!! :eusa_pray:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

thuur

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

elianmars

Citaat van: ief op 03-09-2007 00:15:49

Is nog niet zo veel over te vertellen, hoor. Ik heb 'm net pas gevonden. Mailtje richting de verkoper (Belgisch bedrijf) is verstuurd.

ief

Citaat van: elianmars op 03-09-2007 00:19:51

Is nog niet zo veel over te vertellen, hoor. Ik heb 'm net pas gevonden. Mailtje richting de verkoper (Belgisch bedrijf) is verstuurd.
Je weet toch wel wat over specs? Interieur, km stand en zo?
Volvo 850 Clublid

elianmars

Citaat van: ief op 03-09-2007 00:21:25
Citaat van: elianmars op 03-09-2007 00:19:51

Je weet toch wel wat over specs? Interieur, km stand en zo?

Ja, uiteraard:

Extra's: Colour (black), ECC-airco, Boardcomputer, Leather (dark grey), Heated seats in front and back, Original VOLVO radio-cassette (CR-603), Original VOLVO carpets, Alloy doorsteps with VOLVO logo, Alarm with remote control, Luggagecover, Roofrails, Alloy wheels 16", Original VOLVO hook what you can take on and off, Timing belt is changed at 240.000 KM !!! Full servicebook !!!

Huidige km stand is 283K

Ik zag hier in Nederland ook een hele mooie zwarte Antraciet metallic staan, alleen heeft die 417K gelopen. Ben bang dat dat toch iets te veel is. Of niet?  :eusa_think:

ief

Wat is te veel Marcel?
Maar begrijp je vraag wel, een onder de 3 ton is natuurlijk wel aantrekkelijk.
Heerlijke opties zeg!
Volvo 850 Clublid

elianmars

Citaat van: ief op 03-09-2007 00:51:14
Wat is te veel Marcel?

Vandaar ook mijn vraag.

Het hangt natuurlijk af van het onderhoud en hoe er met de wagen is omgegaan. Het is de bedoeling dat ik er toch een aantal jaren mee vooruit kan, zonder al te veel problemen.

En het is ook de bedoeling dat ik er niet zoveel geld in ga steken als de 850.

Of ik me daar aan kan houden, betwijfel ik, maar goed...........  :eusa_shifty:

Enno

een R bumper er op ;) en je hebt een kopie van de mijne ;)...ook blackstone deze?...mooie auto...

elianmars

Vandaag 42 (!) foto's ontvangen van de Belgische verkoper.

Zo op het eerste gezicht ziet de wagen er heel netjes uit.

Paar minpuntjes:

-Deurbekleding van alle vier de deuren zit los
-Scheef afgesleten voorbanden (volgens onderhoudsboekje zijn de voorbanden ca. 15.000 km geleden vervangen. Het kan zijn dat die "nieuwe" banden nu aan de achterkant liggen.)
-Klein schaafplekje aan de voorbumper

Banden zijn uiteraard te vervangen, schaafplekje op de bumper is ook niet zo'n ramp, maar waar ik wel een beetje mee zit, zijn de deurpanelen.
Is daar wat aan te doen?  :-\

En hoe gaat het als ik 'm eventueel zou willen invoeren? Kan ik een tijdelijk kenteken aanvragen, of moet-ie op een aanhanger o.i.d. worden opgehaald vanuit België?

Weet iemand misschien ook hoe het gaat met de btw? Ik wil de wagen op de zaak zetten. Normaal gesproken kan ik de btw terugvorderen.
Geldt dat ook als ik de wagen zelf ga invoeren?

reneetje

Als er in Nederland geen BTW over is betaald kun je het rustig vergeten ben ik bang.

Dit lukt alleen als er een Nederlandse factuur is met daarop het BTW bedrag. :'(
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)