new member clk-p nieuwe auto of kat in de zak

Gestart door clk-p, 14-06-2015 16:48:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

henry classic v70

 :o  da's mooi ruk natuurlijk maar gelukkig geen persoonlijk letsel
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

V70geRwin

Balen maar hopelijk geen blijvende pijntjes voor je vrouw.
Sterkte!

corne

gelukkig is je vrouw er goed van af gekomen sterkte!

Levi_r

Pff balen man.. de auto stond er vorige week nog zo mooi bij. Hopelijk krabbelt je vrouw er snel weer boven op.
Projector inbouw part I 
850 2.5i 10V Lpi '97 Dark Grey Metallic | 850 2.5i 10V Lpi '95 Dark Olive Pearl | V70 2.5i 20V Lpi '00 Nautic Blue

clk-p

Thanks allemaal.. het is zeker balen van de V  :eusa_doh:
Maar belangrijker is dat mijn vrouwtje er relatief goed vanaf is gekomen ja.
Ik weet dat jullie dol zijn op picture"s maar deze doen best zeer..










classicT5

Das een zware klapper. Goed om te zien dat de v70 enorm stevig is. Met een andere auto had het erger geweest.

Helaas beyond repair denk ik.

Neem aan dat je wel op zoek mag naar een andere v70, je vrouw zal wel overtuigd zijn van de veiligheid.

smurf

Veel beterschap voor je vrouw en voor jou pijnlijke hart. Als een troost mag zijn de Volvo heeft veel gered. Zo een klap in de zij van een andere auto....

petrolhead2.5

allemachtig da's niet zomaar wat, maar echt een serieuze klapper  :o gelukkig dat alles goed is verder.

arjen850

En nu is deze sandstone hier;) met het juiste materiaal is een Volvo niet zo zwaar he:) Freddy, bedankt.

cornelis-b

Mooi ruk dit maar goed te horen dat je vrouw er goed is uitgekomen, dit is ook zeker niet zachtjes gegaan. Wat een klapper man.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Nu is de auto natuurlijk natuurlijk wel op zijn meest slechte en zwakste plek geraakt natuurlijk.....  Iedere 850 / x 70 kan gewoon helemaal niets hebben op de C-stijl en zal meteen in elkaar knikken bij een aanrijding....

Fred korn

Gelukkig geen letsel bij je vrouw dat is het belangrijkst .
Voor het zelfde komen ze er in vliegen bij het voorportier,  :angel: bestaan .
De wagen is te vervangen al is het eeuwig zonde van zo'n mooie Sandstone .

Sterkte voor je vrouw na deze klap en veel succes naar het zoeken van weer een mooie 850/ V70 .

Groeten , Fred .

dielie850

Zo te zien een flinke klap geweest :o
Maar zo zie je wel hoe stevig de constructie van volvo is waardoor je vrouw en kinderen er gelukkig goed af zijn gekomen.
Bij deze dus weer een reden waarom mijn vrouw ook een volvo rijd :)

clk-p

Bedankt voor jullie reacties, vind het nog steeds jammer van de auto maar dat mijn vrouw het er relatief goed van af heeft gebracht is vele malen belangrijker.
Maar goed, naar een best poosje opzoek te zijn geweest naar een leuke vervanger voor de V heb ik vandaag eindelijk wat gekocht.
Het is een S70 2.5T automaat geworden met minder dan 240000km op de teller, heb ook wel gekeken naar s60 v40 v70 enz. Heb niet speciaal een station nodig al was het af en toe wel verrekte handig, maar wel een auto met wat ruimte voor ons gezin.
stond dus ook wel open voor andere typjes maar mijn gevoel ging toch naar het oude vertrouwde.
Hopelijk heb ik er een goede koop aan, dat is vaak de eerst weken toch wel spannend vind ik.
Eerste indruk was goed in ieder geval. Auto heeft veel opties, zit goed in de lak, fris leer/suede interieur, rekeningen en complete onderhoudshistorie erbij, en niet onbelangrijk ze rijdt heel plezierig.
Heb wel het een en ander gelezen over de 2.5t blokken wat me wel een beetje huiverig heeft gemaakt, maar hoop dat ik hier toch nog lang plezier van zal hebben zonder de narigheid wat ik her en der lees.
Zal eerdaags verdere bevindingen en foto"s plaatsen.

henry classic v70

Hopelijk heb je langer plezier van deze wagen dan van je Sandstone...
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4