Saab 93 eruit, V70 erin ...!!

Gestart door Joozt, 16-02-2005 21:09:11

Vorige topic - Volgende topic

Joozt

Iedereen hallo daar!

Mijn naam is Joost en ik kom uit Dordrecht. Eerlijk gezegd ben ik nog geen 850 bezitter. Surfte langs jullie forum op zoek naar aankoophulp ...! Vooruit lopend op 'een' aankoop gelijk lid geworden. Komplimenten voor dit forum. Erg goed.

Ga maar elders op dit forum een vraagje plaatsen. Twijfel tussen een 2.5 20v of t5 (waarvan ik er een 'leuke' heb zien staan....

Groet Joost

)()()sT

Welkom Joost!

We kunnen nu eens niet de standaard vraag aan je stellen: "FOTO!!!"  :P maar hopelijk vind je spoedig een mooie roffel!

Groeten van Joost  ;D

Volvo comfort

Hey Joost..

Getver nu kunnen we niet zeiken over foto's..  :(

Oooh ja je hebt er een zien staan ...plaats even een Link van autotrader ofzo dan volgt de kritiek vanzelf ;D

Jaa en de keuze van het type motor is wel heel persoonlijk... ben je iemand die van vermogen houdt die altijd als eerste weg wil zijn bij het stoplicht..
Dan is de keuze niet moeilijk.. ;D

Ben je iemand die goed met het verkeer mee wil komen je bent niet zo'n racer dan 2.5 20v perfect..

Ik zou zeggen maak ff een paar proefritjes dan merk je vanzelf wat je fijner vind. ;)

En houdt ons op de hoogte van de ontwikkelingen.. :)

Ero

Zal wel aan mij liggen, maar met 2.5 20V kun je "ïets" meer dan alleen met het verkeer meekomen.....

toycar

Citaat van: Ero op 17-02-2005 18:04:53
Zal wel aan mij liggen, maar met 2.5 20V kun je "ïets" meer dan alleen met het verkeer meekomen.....

;)
....denk dat Koos bedoelt "met al die andere auto's waar op de achterkant 2.4, 2.5 en dergelijke cijfers staan".

Joozt

Heren,

Na jullie aankoophulp (brede zin van het woord) is het zover. Van het weekend een V70 gekocht .... ;D. Dat voelt goed!

De donker groene 2.5 G3 is geboren op 12-97 met 224 dkm ervaring. Een goede dealerstamboom en er is het afgelopen jaar door de bijna eigenaar-af een hoop geinvesteerd in groot regulier onderhoud. Deze meneer emigreerd naar Gambia. Ik ga ervan uit dat hij aldaar wel een V70 AWD nodig heeft.

Ja, foto's volgen. Woensdag as wordt 'ze' overgeschreven. Dan lever ik pd mijn zakelijke 93 in, zeg mijn abbo op het FD op en hoef geen pijp meer te roken in de auto (verplichte nummers voor een Saab-rijder  :D).
Forumsticker gaat erop.... wat wil je nog meer ..?

Later, Joozt  :P

Maarten

Gefeliciteerd Joozt,
Groet Maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

The Saint

Top Joozt!

Gefeliciteerd met je nieuwe wagen. Als FD "Financieel Dagblad" betekent, mag je je abb. wel houden hoor. Volvo rijders weten ook eea over €  ;)

Geef je pijp maar aan Maarten  ;D ...  
No shirt no shoes, no pinball

R.Bijl

ha joost, ;D

gefeliciteerd he met je nieuwe wagen,ben zeer benieuwd naar fotos

Robin

alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

toycar

Citaat van: Joozt op 28-02-2005 09:28:23
Van het weekend een V70 gekocht .... ;D. Dat voelt goed!

Welkom Joozt. En dat gevoel is een blijvertje hoor.

elianmars

Eindelijk eentje gevonden, Joozt? :)

Gefeliciteerd!!

RRRRR_Ramon

Gefeliciteerd Joozt  ;D

Veel veilige kilometers gewenst in je zojuist verkregen Roffel  8)

ehhhhhhh.... de foto's ......... oh ja die komen nooohoooggggggg  ;) ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Frans Harkema

Ja, ik ken het gevoel. Heb zelf 2 Saab's gereden maar heb nu toch al weer m'n 4e Volvo.  U zijt wellekome....... :)

najkred

Heb een kleine 3 maanden geleden hetzelfde gedaan 93 2.0T ingeruild voor een 3ton jonge 850glt.

Eindelijk fatsoenlijke stoelen, 5cilinder is lekker, maar tipt niet aan de prestaties van de 180pk Turbo.

can't have it all, tís tenminse wel mijn eigen wagen.

good luck drivin

Joozt

Vandaag weer even dik door het voor mij nog zo prille roffelgevoel gegrepen (wellicht andere forum-topic maar hierbij meld ik dat de foto's eraan komen zodat het hier geplaats mag worden ..;))

In mijn nieuwe aanwinst gewoon die mooie Volvoradio uitgezet, raam op een kier en effe een beetje gas.... Helemaal top. Vaker met de radio uit dus !!