Waar is jouw auto gechipt?

Gestart door leons850, 14-07-2015 16:35:05

Vorige topic - Volgende topic

t5joost

Heb ook nog een aanvullig
M'n Cy sedan draaid ook op schutten tunning.
En de 854 t5 van luckyluuk en de c70 t5 van dekkie  draaien ook op schutten tuning

henry classic v70

Citaat van: Dirk342 op 14-04-2016 18:22:05
Met alle respect overigens, maar van het lijstje klopt geen ruk.....

Ik mis Maarten in het lijstje en Piet heeft er meer als 1 getuned. Verder weet ik van Gunnar dat deze minstens 5 auto's heeft getuned al dan niet van actieve forumleden. MTE software komt voor 90% van ET af, zo niet voor 100% (dacht dat Marc het alleenrecht hierop had, maar niet helemaal zeker hiervan)

Bedoel je de opsomming Dirk?
Ik heb de namen geteld zoals ze door de forummers zijn opgegeven
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Piet

Mwa wij hoeven ook niet zo nodig in dat lijstje.
Wij zijn geen professionele tuners , doen ons ook niet zo voor en hebben er ook geen intentie toe.
Wij tunen ook maar incidenteel bij anderen, en eigenlijk alleen bij mensen die van onze mods gebruik willen maken

koen.s

Lijstje is niet van alles wat is gechipt.
Je kan jezelf in de lijst zetten, of aanvullen.
Maar niet iedereen reageer, of wil in het lijstje staan.

Ik mis Maarten in het lijstje en Piet heeft er meer als 1 getuned. Verder weet ik van Gunnar dat deze minstens 5 auto's heeft getuned al dan niet van actieve forumleden. MTE software komt voor 90% van ET af, zo niet voor 100% (dacht dat Marc het alleenrecht hierop had, maar niet helemaal zeker hiervan)

UserID6342

Precies, daarom is het hele lijstje eigenlijk ook kwats / onzin....

BBS

Citaat van: Piet op 14-04-2016 20:53:24
Mwa wij hoeven ook niet zo nodig in dat lijstje.
Wij zijn geen professionele tuners , doen ons ook niet zo voor en hebben er ook geen intentie toe.
Wij tunen ook maar incidenteel bij anderen, en eigenlijk alleen bij mensen die van onze mods gebruik willen maken
Helemaal mee eensch!

En het resultaat is er ook naar. ;)
Volvoloos....

koen.s

Citaat van: Dirk342 op 14-04-2016 21:23:18
Precies, daarom is het hele lijstje eigenlijk ook kwats / onzin....

Is niet helemaal onzin.
Voor mensen die hun auto willen laten chippen is het lijstje wel makkelijk.
Je stuur wat verschillende uit de lijst een pb wat hun ervaringen zijn met de software.

volvobug

Citaat van: remeeus op 14-04-2016 18:26:45
En ik sta lekker niet in de lijst ;D

En ik nog steeds wel  ;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Jans Duiven

Echt waar?

peteRRR

Custom mapping van ET wordt ook gedaan door
iemand die uit het buitenland (Engeland Zweden dacht ik )
komt en doet dan meerdere auto,'s in die tijd als tie bij ET is.

Groet

ps:Serfix Atotechniek kan nu ook hierin betrokken zijn,...dat weet ik niet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

UserID6342

Citaat van: Hans Duiven op 14-04-2016 23:07:28

Echt waar?
Ik bedoel hiermee dat in Nederland MTE software door Marc word geleverd Hans, en ik meen alleen door Marc (maar ben hier niet helemaal zeker van). Voor zover ik weet, is dat custom mapping en dat er dan iemand uit Zweden komt bij Marc, ook iemand van MTE software.

mehn

Sterker nog, die Zweed ís MTE ;)

De standaard MTE software kan Marc zelf flashen en voor custom software komt MTE.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

leons850

Dirk, lees even de begin post.
Het was een verzoek of mensen zich zelf er op willen zetten (en een aantal hebben mij een pb/app gedaan).
Het kan zijn namelijk dan sommige mensen dit niet willen (Maarten etc heb ik niets van gezien anders hadden ze er uiteraard ook in gestaan).
Het is dus alleen maar een indicatie, daarom klopt het lijstje altijd.
Iedereen die zich "aanmeld" staat er in.

En zoals Koen al schreef, zo kun je eens kijken wat andere mensen hebben gekozen en eventueel ervaringen vragen.
Met deze vraag heb ik aan het begin ook aardig gezeten. Heb toen bij redelijk wat mensen rond gevraagd.
Als toen dit topic er was, had ik meteen Schutten en Piet een bericht gedaan.

Ik snap daarom ook niet helemaal waarom je zo "eigenaardig" reageert.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Jans Duiven

Citaat van: Dirk342 op 15-04-2016 07:05:13
Citaat van: Hans Duiven op 14-04-2016 23:07:28

Echt waar?
Ik bedoel hiermee dat in Nederland MTE software door Marc word geleverd Hans, en ik meen alleen door Marc (maar ben hier niet helemaal zeker van). Voor zover ik weet, is dat custom mapping en dat er dan iemand uit Zweden komt bij Marc, ook iemand van MTE software.

Helder!

Frans Harkema

850 T-5R European Tuning