Verzekeren kan u zelf...

Gestart door denkweb, 19-02-2005 18:30:54

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Binnenkort wil de Volvo 850 Club Nederland aan haar leden de mogelijkheid bieden om aan een collectieve verzekering deel te nemen. Op deze wijze kan er een aantrekkelijke korting worden bedongen bij een van de Nederlandse verzekeraars. Laat op de clubsite eens weten wat de gedachten hierover is! Uiteraard mag er hier ook over gediscussieerd worden.

De Club zal zelf niet actief verzekeringen afsluiten, dit wordt tzt door een Volmacht van de (nog nader te bepalen) verzekeraar verzorgd.

Rai

Dat zou best wel eens aantrekkelijk kunnen zijn. Ben benieuwd, ook naar de voorwaarden.

Spin!

Inderdaad, hou ons op de hoogte...

www.vm-parts.nl

BobaFett

Citaat van: denkweb op 19-02-2005 18:30:54
Binnenkort wil de Volvo 850 Club Nederland aan haar leden de mogelijkheid bieden om aan een collectieve verzekering deel te nemen. Op deze wijze kan er een aantrekkelijke korting worden bedongen bij een van de Nederlandse verzekeraars.

Nice.......

Rad

Kan zeer interessant zijn, dus hou ons op de hoogte!
Heb bij  mijn huidige werkgever niet de mogelijkheid om aan collectieve verzekering mee te doen...

KeesKist

Daar heb ik als kakelvers lid ook wel oren naar..

Zeer goed iniatief!
Violence solves everything

The Saint

Veel mensen hebben meerdere verzekeringen onder 1 dak ondergebr8. Dit betekent oha dat je combikorting krijgt: hoe meer verzekeringen hoe hoger het kortingspercentage. Het kan dus zijn dat als je de autoverzekering weghaalt, de premie voor je woonhuisverzekering etc. iets omhoog gaat.
Houd hier rekening mee.

(Zelf zit ik met mijn autoverzekering bij mijn werkgever (een bank). Door de personeelskorting die ik krijg zal een andere partij mij nooit een concurrerend aanbod kunnen doen.)

Verder weet ik dat autoclubleden een goed imago hebben bij verzekeraars (goede zorg voor hun auto), dus hopenlijk rolt R een mooie aanbieding uit!

No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Alleen kan je je huidige verzekering toch pas opzeggen als er weer een verlengingstermijn aan komt, of als de verzekering omhoog gaat?

The Saint

Citaat van: elianmars op 19-02-2005 19:36:35
Alleen kan je je huidige verzekering toch pas opzeggen als er weer een verlengingstermijn aan komt, of als de verzekering omhoog gaat?

Opzegtermijn heb je wel, maar de nieuwe maatschappij zorgt ervoor dat je daarna direct overgaat. Een zogeheten "opzegkaartje" kan direct worden ingevuld en opgestuurd.
No shirt no shoes, no pinball

Esveldt

Citaat van: The Saint op 19-02-2005 19:26:26
Veel mensen hebben meerdere verzekeringen onder 1 dak ondergebr8. Dit betekent oha dat je combikorting krijgt: hoe meer verzekeringen hoe hoger het kortingspercentage. Het kan dus zijn dat als je de autoverzekering weghaalt, de premie voor je woonhuisverzekering etc. iets omhoog gaat.
Houd hier rekening mee.

(Zelf zit ik met mijn autoverzekering bij mijn werkgever (een bank). Door de personeelskorting die ik krijg zal een andere partij mij nooit een concurrerend aanbod kunnen doen.)

Verder weet ik dat autoclubleden een goed imago hebben bij verzekeraars (goede zorg voor hun auto), dus hopenlijk rolt R een mooie aanbieding uit!

Dacht dat een combikorting nooit samen met een autoverzekering gaat.

Maar alleen met opstal en inboedel en wa verzekering e.d.

Paul

Trouwens die van mij loopt via de ANWB

thuur

Ik vind het ook een mooi initiatief! Overigens ben ik nog in afwachting van reactie op mijn clubabo..

Ik hoor graag wat het dan zal moeten gaan kosten en bij welke mij we dan terecht komen.

Gr 8)

denkweb

Zoals gezegd zitten we nu nog in de 'aftast-fase', of we dit plan daadwerkelijk doorzetten hangt uiteindelijk van de leden af.

Uiteraard zullen wij deze tzt een bericht doen toekomen.

thuur

Maar mag er wel al bekend gemaakt worden wie de eventuele verzekeraar(s) gaat/n worden?

Gr 8)

RRRRR_Ramon

Citaat van: Esveldt op 19-02-2005 22:17:48
Citaat van: The Saint op 19-02-2005 19:26:26
Houd hier rekening mee.

Dacht dat een combikorting nooit samen met een autoverzekering gaat.

Maar alleen met opstal en inboedel en wa verzekering e.d.

Paul

Trouwens die van mij loopt via de ANWB

Interpolis heeft dit in het verzekeringspakket zitten, hoe meer verzekeringen, hoe meer korting. Haal je de autoverzekering daar weg dan gaan inderdaad de andere premies omhoog (het gaat om procentjes hoor).

Ik heb verder alle verzekiringen bij Interpolis maar heb daar toch m'n autoverzekering weggehaald en ben naar de Ohra gegaan, ondanks dat ik procentueel omhoog ben gegaan bij Interpolis gaf de Ohra toch een stuk goedkopere premie. Ook kan je bij de Ohra naar de 80% korting doorstromen, bij Interpolis is dat 75%. Ik heb nu 80% korting dus.

Desondanks is het een prima initiatief van de club om met collectieve verzekeringen te komen, het kan veel voordeel opleveren voor veel leden!!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Reitse

Univé heeft ook zo'n "combineer alles en het wordt goedkoper" regeling. Daarbij krijg ik jaarlijks ook beetje premie teruggestort...