dice controleren

Gestart door freefall, 02-08-2015 10:03:05

Vorige topic - Volgende topic

freefall

Heeft er iemand in de buurt van den bosch-oss een werkende dice in zijn bezit zodat ik de mijne daar eens mee kan vergelijken? Heb netjes vida en dice geinstalleerd, en op het eerste oog werkt alles, maar dice geeft geen sjoege...waar ik voorheen met brickdiag en vol-fcr vooruit kon, laten die 2 het afweten op een diesel van 2000....hoop niet dat mn chinese dobbelstenen nu al overleden zijn, vandaar mijn vraag.
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

Spin!

Yup, kom maar langs. Ben morgen thuis, woon in Rosmalen.

www.vm-parts.nl

Chris

Citaat van: freefall op 02-08-2015 10:03:05
Heeft er iemand in de buurt van den bosch-oss een werkende dice in zijn bezit zodat ik de mijne daar eens mee kan vergelijken? Heb netjes vida en dice geinstalleerd, en op het eerste oog werkt alles, maar dice geeft geen sjoege...waar ik voorheen met brickdiag en vol-fcr vooruit kon, laten die 2 het afweten op een diesel van 2000....hoop niet dat mn chinese dobbelstenen nu al overleden zijn, vandaar mijn vraag.

Als je er niet uit komt laat het maar even weten. Laatst ook tijdje bezig geweest om hem aan de praat te krijgen. Op de ene laptop deed hij het zonder problemen, op de andere kostte het aanzienlijk meer moeite. Wat je ook doet, niet de firmware updaten aangezien je hem dan sowieso kunt slopen.

kevinwalter

Citaat van: freefall op 02-08-2015 10:03:05

Wat voor apparaat ID heeft die dice?
DiCE-206751 of DiCE-000000
S80 V8 2006, EX-VCNL Directie auto.
V70R Handbak 2004
V60 CC 2020

Marc O.

Citaat van: Chris op 03-08-2015 09:26:21
niet de firmware updaten aangezien je hem dan sowieso kunt slopen.

Valt wel mee. Heb die van mij per ongeluk ge-update maar die doet het nog prima :)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Chris

Citaat van: Marc O. op 03-08-2015 13:09:42
Citaat van: Chris op 03-08-2015 09:26:21
niet de firmware updaten aangezien je hem dan sowieso kunt slopen.

Valt wel mee. Heb die van mij per ongeluk ge-update maar die doet het nog prima :)

Het zal vast ook wel goed kunnen gaan. Maar je kunt hem ook verzieken ermee, en dat heb ik toch behoorlijk vaak gelezen in mijn zoektocht. Better safe denk ik dan aangezien je er specifiek op wordt gewezen dat niet te doen :).

Als je hem echt niet aan de praat krijgt kun je het altijd nog doen, maar dan zou ik dat als laatste optie houden. Iets met Chinees en garantie ;D.

Marc O.

Ik zou hem ook niet updaten hoor. Maar wil alleen maar zeggen dat de TS hem niet meteen moet weggooien als ie het per ongeluk wel heeft gedaan. Kans is groot dat ie om een andere reden niet werkt (verkeerde versie van .net bijvoorbeeld).
...The Nile isn't just a river in Africa...

Spin!

Hebben dezelfde dice, die van mij werkt op mijn laptop, die van hem niet. Oorzaak gevonden.

www.vm-parts.nl