Boetepot 2015

Gestart door Bouke, 10-01-2015 19:34:11

Vorige topic - Volgende topic

jwj1976

Even afkloppen, maar dit jaar slechts 2 x 3 tientjes kleine snelheidsovertredingen. Ach, ik ben een notoire hardrijder, dus ik weet dat ik ze "verdien" en accepteer dat het bij hard(er) rijden hoort.
Eind 2013 kreeg ik 5 x 100 euro in 4 wkn tijd. Toen heb ik m`n lesje wel geleerd, sindsdien heb ik veel vaker flitsmeister aanstaan  :eusa_whistle:.
Overigens rijd ik nooit meer dan 30 km te hard, aangezien ik echt niet van plan ben om bij een rechter uit te gaan leggen waarom ik dat deed. En uiteraard nooit bij wegwerkzaamheden, want daar zijn gewoon mensen aan het werk.
4̶4̶0̶ 4̶6̶0̶ S̶7̶0̶  C̲7̲0̲ ̲2̲.̲3̲T̲5̲

Vulk

Hier één parkeerboete van 25euro.
En dat terwijl ik net iemand had binnengebracht in het ziekenhuis via de Spoedopname.

elianmars

Citaat van: Vulk op 18-09-2015 21:34:04
Hier één parkeerboete van 25euro.
En dat terwijl ik net iemand had binnengebracht in het ziekenhuis via de Spoedopname.

25 euro parkeerboete? Hier beginnen die boetes voor bij 90 euro  :eusa_shifty:

Vulk

Ik stond waar ik mocht, alleen was mijn betaalbewijsje vervallen.
Kortrijk is nu ook wel geen grootstad, dat scheelt wel denk ik.

V70R^2

Parkeerboete's, pffff.. Ik was van de week even hapje eten en om 20:00 verliep mijn kaartje, ik kwam om 20:04 aanwandelen en er stond een parkeerwachter op zijn horloge te kijken en wachtte tot het 20:05 was om de boete uit te printen..

Ik rennen, ik was 1 seconde te laat... 61 euro.. dure sushi  >:(

EricL

dinky

Op een 100weg 160 rijden, na correctie 148. Bedrag €617 auwwwww

V70R^2

V70 classic

Citaat van: V70R^2 op 19-09-2015 01:04:47
Parkeerboete's, pffff.. Ik was van de week even hapje eten en om 20:00 verliep mijn kaartje, ik kwam om 20:04 aanwandelen en er stond een parkeerwachter op zijn horloge te kijken en wachtte tot het 20:05 was om de boete uit te printen..

Ik rennen, ik was 1 seconde te laat... 61 euro.. dure sushi  >:(

Ik had t toevallig ook een paar weken terug.

K zeg tegen hem
Hij staat eral op zeker?
Ja ga net schrijven.

K zeg mooi begin met t kenteken want ik neem hem nu mee.

Je baalt maar uiteindelijk doe je t zelf.
Maar parkeerboetes zijn echt zuur.

Vraagt ie nog je heb brick waarom niet aangemeld. 

Ik mn tas omhoog met nieuwe telefoon erin.
Tja k heb deze niet voor niets gekocht.

Verder valt t mee dit jaar.

Groet
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

volvobug

Citaat van: volvobug op 30-08-2015 23:31:24
Citaat van: volvobug op 17-08-2015 21:30:36
Vrees dat er eentje onderweg is vanuit Duitsland naar mijn huisadres  :(, kreeg vorige week zo'n rode lamp vanachter de vangrail frontaal in mijn gezicht.

Maar als ik dit lees, vallen de bedragen mee:

Citaat van: Broabander op 01-04-2015 21:12:09
118km/u na correctie waar 100 toegestaan; €30.

Bij onze Duitse vrienden ;D

Was alleen bij een baustelle, hoop niet dat dat zwaarder telt  :eusa_pray:

Citaat van: BBS op 17-08-2015 22:43:02

Citaat van: volvobug op 17-08-2015 22:40:33
Ja, wel voldoende afstand, dat was het probleem niet. Maar je mocht meen ik 80 en ik schat dat ik rond de 95 reed.

Ik had wel de zonnekleppen omlaag, misschien dat ik daardoor er niet goed op sta. Enfin, we wachten wel af. Komt er een portret per post laat ik dat uiteraard weten.
mwoahh, met aftrek van wat correctie is het met een tientje of 4 - 5 wel betaald denk ik...

Welnu, de post uit Duitsland is binnen, nog geen bedrag maar eerst een brief waarin ik de persoonsgegevens kan bevestigen danwel ontkennen dat ik het was. Helaas, ondanks de zonneklep sta ik te herkenbaar op de foto  >:(

De overschrijding is na correctie 22 km/h te hard, ik reed dus iets harder dan mijn schatting van 95  :eusa_shifty:. Nou ja, we zien wel wat het boetebedrag wordt.

Nou hij is binnen hoor, vandaag bij de post en de uitslag is: 95 euro! Had erger gekund, 22 km/h overschrijding bij een baustelle. Goed, die gaat op de vakantiebegroting  ;D

Jammer genoeg kwam er eergisteren eentje binnen van een NL controle, paar km te hard op de A12: 37 euro. Die moet dan maar van het huishoudbudget  :eusa_whistle:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

V70 400K+

Als je regelmatig op pad bent dan scoor je nog wel eens wat, echter voor 2 jaar terug had ik in één jaar € 1700 euries bij elkaar gespaard bij de Centraal Justitieel Incasso Bank :eusa_think: :eusa_doh:
Dat heeft me toch even een serieus gesprek opgeleverd thuis :eusa_snooty:
Ik let nu echt een stuk beter op maar kan het niet laten af en toe toch even het gas in te trappen. Flitzmeister doet z'n werk goed. Dit jaar nog geen 100 euro bij elkaar gespaard ;D

Privé V70 2.4-20V - 1999 - Aut5 90.000-470.000 defect
Zakelijk Jaguar XE
Privé V70 D5 Geartronic 2004 412.000
Privé 850R Blackstone

volvobug

Flitsmeister is mijn redding met +40K autobaankilometers per jaar . Die laatste van 37 euro was bovendien een controle die ik ruim vantevoren op Flitsmeister heb gezien, maar ja, op het moment van passeren zat ik te bellen en niet op te letten  :eusa_wall:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Lammert

Citaat van: volvobug op 22-09-2015 21:40:53
Nou hij is binnen hoor, vandaag bij de post en de uitslag is: 95 euro! Had erger gekund, 22 km/h overschrijding bij een baustelle. Goed, die gaat op de vakantiebegroting  ;D

Jammer genoeg kwam er eergisteren eentje binnen van een NL controle, paar km te hard op de A12: 37 euro. Die moet dan maar van het huishoudbudget  :eusa_whistle:
Of een keertje iemand blij maken met een stuurhuiswissel, ook zo weer een paar boetes bij elkaar gespaard ;)
Of nee, dat ging in t potje voor de bug!

Chris

Sinds tijden weer eens eentje te pakken... komt vast doordat ik nu weer een T5 heb ;D.

10km te hard in bebouwde kom, met correctie 6: 46 euri. Nog een vaste paal ook op een plek waar ik vaker rij :eusa_wall:. Ik had die dag iemand opgehaald dus waarschijnlijk drukker met praten dan opletten op flitskasten. Pure stommiteit.

elmarconi

Citaat van: elmarconi op 01-10-2015 18:07:13
Citaat van: elmarconi op 08-08-2015 21:00:36
Afgelopen maand: 38 € + 40 € +183 € (Auw!!!)
Allemaal niet door mij gescoord...

En nog eentje, 40 €. Da's al 301€ in 3 maanden tijd.  :eusa_doh:

--edit--

En nog een! 30€  :-X
--
Autogas Inside . . .