wallys70

Gestart door wallys70, 09-08-2015 14:05:34

Vorige topic - Volgende topic

wallys70

Ook even voorstellen, ik ben Walter en sinds februari eigenaar van een zilvergrijze s70 2.4 20v europa handgeschakeld bj 2000 met 277000 km op de teller bij aanschaf. Ik heb de volvo eigenlijk gekocht voor de vakantie die inmiddels achter de rug is. Hij heeft ons zonder problemen weer thuis gebracht na een rondreis van 6000 km door Frankrijk en Spanje. Echt een fijne reisauto maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. Na de vakantie besloten dat ie mag blijven :eusa_dance: had ik stiekem al voor de vakantie besloten maar moest nog even iemand overtuigen ;D is namelijk onze 2e auto die we eigelijk niet echt nodig hebben. Heb er mede ook door dit forum een leuke hobby aan en al veel dingen gerepareerd / vervangen.

Boeijke

Welkom. Verstandige keus  ;D

Enne............................

FOTO's

wallys70

Dank je! Foto's ga ik regelen.

wallys70

Hier zoals beloofd wat foto's:

henry classic v70

Ze doen het niet...
Waarschijnlijk moet je de IMG code (van photobucket) kopiëren en plakken in je bericht
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Even de plaatjes zichtbaar gemaakt, in photobucket zie je rechts naast de foto de link "Direct" kopieer die en plak die tussen de img code, de img code vind je als je jouw bericht plaatst op de onderste lijn icoontjes, tweede van links bij "Voeg BCC-tags toe:"

Plakken dus tussen ] en [

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Walter

Welkom hier! We kunnen niet genoeg Walter's hebben...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

wallys70

Bedankt allemaal voor de tips en het zichtbaar maken van de foto's  :eusa_clap:
Ik dacht al dat het niet helemaal goed gegaan was........

Zoals te zien is is hij nog helemaal orgineel en dat wil ik ook zo houden.

Wel de aftermarket radio die er bij aankoop in zat vervangen voor een zwarte sc801 pss
Gekocht bij een sloperij en de code opgevraagd bij de dealer. Daarna voorzien van een yatour unit voor de mp3tjes.
Ik weet dat deze radio er eigenlijk niet in hoort (komt uit een 850 T5 uit 95) maar het staat echt supermooi in het dashboard en geeft me echt dat classic gevoel met die analoge schakelaars.