zij knipperlichten

Gestart door Maarten, 22-02-2005 09:00:40

Vorige topic - Volgende topic

Maarten

Hoe zorg ik er toch voor, dat mijn zij-knipper lichten NIET vollopen met water?????
Groet Maarten ???
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

thuur

2 nieuwe halen! Kun je meteen de kleur bepalen (wit of oranje). Reken op 15 Euro per stuk op de sloop. Nieuwprijzen weet ik niet.

Gr 8)

Maarten

Ze zijn nieuw???
Groet maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

thuur

Hmm... Dan zou je eens kunnen proberen om ze te drogen (binnenshuis/fohn -> wel opletten dat ze niet smelten) en vervolgens het rubber ringetje in te vetten met vaseline oid.

Vervolgens de stekker nakijken. Zit hier een gaatje in waardoor het water naar binnen loopt?

En uiteraard de 'glaasjes' goed bekijken of hier geen lekkage in zit. Als ze nieuw zijn zou dat niet mogen.

Gr 8)

rogier

15 EURO bij de sloop? Volgens mij zijn ze nieuw nog goedkoper!

Rai

Niet bij de dealer, daar heb ik vorig jaar een setje witte aangeschaft voor EUR 37,72.

elianmars

Citaat van: Rogier op 22-02-2005 21:39:47
15 EURO bij de sloop? Volgens mij zijn ze nieuw nog goedkoper!

Witte ook? Die wil ik namelijk graag hebben. :P

Peertje

Vraag pethconi maar eens naar water in z'n knipperlichten... ;)
Hé? Geen banner meer?

Zippo

Gewoon een gaatje boren van 2 mm aan de onderzijde v.h knipperlicht!
Dan heb je geen last meer. ;)

Zippo

JeroenV

Wij (brezan) leveren ze in immitatie voor een euro of 9 per stuk.
Daar zit alleen al water in voor je ze erin kunt zetten!!! ;D

Het beste kun je doen wat Zippo zegt,gaatje onderin en je hebt nergens last meer van... ook niet met die van ons!  ;)

KIM

Ik heb ze op de VKB gekocht in het wit voor 15 Euries bij Wytze (bekend bij 700 club)