Dé S70 AWD...

Gestart door Emiel, 13-08-2015 21:14:50

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Even wat stof afblazen... :o

De S70 doet het nog steeds prima. ik rijd er nog steeds met veel plezier in rond. Je kan er echt onwijs lekker mee toeren. Dakje open met dit heerlijke weer, wind door m'n lange haren... :o
Toch staat ie te koop, binnenkort ga ik weer lekker met de S60 rijden en dan heb ik deze eigenlijk niet meer nodig. Hij hoeft niet weg maar als ik er iemand anders blij mee kan maken dan mag ie van eigenaar wisselen.

De Capella's zijn er inmiddels vanaf. Dat was de S60 winterset en heel mooi stond het niet met de huidige rijhoogte. Ik ben over een heel mooi setje Mimas gestruikeld, dus die zitten er nu op, samen met nieuwe Kumho's KU39. Velgen waren helemaal zwart van de remstof, maar kennelijk is dat een hele goede coating...ze kwamen er als nieuw onderuit. Rolt heerlijk, lekker stil en veel fijner stuurgevoel tov de 18" hoepels.

Afgelopen vrijdag is ie voor APK geweest en maandag mag ie afgemeld worden, dan kan ie weer 14 maanden mee.
Tevens de olie ververst en is ie voorzien van de laatste software in de ECM, ETM en CDM. Verschil merk je wel, gasrepons is minder piekerig...veel vlakker en de toerenterugval is netter.

Tot slot nog een plaatje met z'n blauwe chickie op de Amerongse Berg...

elianmars

Is dat de blauwe van Lars?

)()()sT

Emiel

Is tegenwoordig de daily van mevrouw biker. 8)
Af en toe mag ie zelf sturen.

Ewout Schalkwijk

Ben het ff kwijt. Wat was er met de S60? :eusa_think:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-06-2016 22:56:13

Die had een beetje au ;D

Emiel

Post nummer 1 in dit topic Ewout. :eusa_shhh:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Emiel op 05-06-2016 08:16:25

Post nummer 1 in dit topic Ewout. :eusa_shhh:

Aaaahhhhhhh, nu komen er ook foto's van de S60 in dit blog, of gooi je hem huilend dicht? ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Emiel

Nee hoor.  ;D ;D

Het eind resultaat zal gepost worden, de afbraak en opbouw is voor een ander forum.

Emiel

Zo, hij mag weer 14 maanden rijden.
Toch wel fijn zo'n dealer die ruim van te voren zijn klanten laat weten voor wanneer de APK uitgevoerd moet zijn. :angel:

:eusa_whistle:

elianmars

Ja joh, wrijf het er nóg een keer in.....  :eusa_snooty: ;D

Emiel

elianmars

StefanCJ