Popo's Zilveren Sumo 相撲

Gestart door MrPopo, 29-08-2015 12:05:52

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Nu niet denken dat je er echt heel lang van af bent, kan zo maar zijn dat die pvc buis kapot gaat, is bijna net zo veel werk als helemaal vervangen. (Ik spreek uit ervaring).

Citaat van: henry classic v70 op 24-09-2015 19:34:20
Stoer man zo'n vriendin  :eusa_clap:

Haha, ken d'r zo nog wel een paar.
Die sleutelen ook regelmatig bij jou in de omgeving. Sterker nog, komende zaterdag zelfs weer.
Die van mij kan inmiddels bijna een turbo wissel zelf bij onze Volvo's. ;D
Ze vind het alleen niet leuk als ik zeg dat dat ook niet zo veel voorstelt.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Sbv

Stoer man zo'n vriendin  :eusa_clap:
Die van mij heeft ook al eens een aantal maal in en onder de auto gelegen ivm aansluitingen die ik niet lekker los of vast kon krijgen

MrPopo

We zullen zien hoe lang de pcv slangen het uithouden. Dan doen we het gewoon opnieuw. Gaat het vast veel sneller en zijn we er maar een halve dag mee bezig :P

Ja mijn vriendin doet het erg goed en dan heeft ze ook nog eens het geduld dat ik dus niet heb. Af en toe tijdens die klus werd ik er helemaal ziek van als iets niet lukte.
Loop dan een beetje te vloeken en te tieren, maar zij blijft gewoon rustig  :eusa_clap:

Vandaag zijn we even op bezoek geweest bij de 850 oom en hebben wat dingentjes uit zijn wagen getrokken.

Airbag. (Kunnen we eindelijk het houten stuur gaan monteren).
Dopje voor de motorkapdeken (waren er eentje kwijtgeraakt).
Koplampwisser motortje komt nog (haalt hij er van de week af)

Maar het allerbelangrijkste:

Zoals jullie kunnen zien hadden we al een remote (rechts op de foto). Na van alles gelezen te hebben hier begrijp ik dat die voor het CV kastje naast/achter het dashboard kastje is. Bij deze doen de knipperlichten niet mee bij ont/vergrendeling. Dit vinden wij toch wel fijn om te hebben, dus was ik al op zoek naar een Guard 2 relais.

En ja hoor. Gelukkig zat er een in de 850 van oom. ;D

Nu zit ik toch nog met wat vraagjes: ???

1: Is relais 9177999 nou ook een alarm of alleen CV?

2: Had begrepen dat de afstandbediening een geluidje moet maken als je de knop indrukt. Zo niet dan is hij kapot?

3: Dit relais vervang ik gewoon voor m'n basic (rode) 210/211 relais. Ontkoppel mijn oude CV box en dan werkt het? (maybe nog opnieuw inleren van de afstand).

Morgen even een nieuw batterijtje kopen en hopelijk hoor ik dan de afstandsbediening, want nu hoor ik niets.

henry classic v70

Citaat van: leons850 op 25-09-2015 07:45:59
Nu niet denken dat je er echt heel lang van af bent, kan zo maar zijn dat die pvc buis kapot gaat, is bijna net zo veel werk als helemaal vervangen. (Ik spreek uit ervaring).

Stoer man zo'n vriendin  :eusa_clap:

Haha, ken d'r zo nog wel een paar.
Die sleutelen ook regelmatig bij jou in de omgeving. Sterker nog, komende zaterdag zelfs weer.
Die van mij kan inmiddels bijna een turbo wissel zelf bij onze Volvo's. ;D
Ze vind het alleen niet leuk als ik zeg dat dat ook niet zo veel voorstelt.

Da's ook niet zo handig om te zeggen Leon...  ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Died850

Staat netjes die verlaging! Niet te laag en ook zeker niet te hoog.