Afgekeurd?... Goedgekeurd!

Gestart door BasV70, 28-02-2005 22:56:23

Vorige topic - Volgende topic

Enno

Ik heb dit jaar genoeg vervangen aan de auto.....auto is 10jaar met 420000 km....er kan altijd iets aan mankeren...maar grote verrassingen had ik niet...

Ik ga voorlopig gewoon lekker doorijden met de auto..hij is weer voor een jaar en 1 maand goedgekeurd....

Ik zat toevallig een recensie over een Merc....met 1000000 km te lezen...de betreffende man had alle rubbers vervangen....aan de voorkant  heb ik bijna alles gehad...achter heb ik nog wel het een en ander te gaan.....

elmarconi

Citaat van: Freakybaby op 01-11-2006 11:37:29
Zelfde idee is dat mistlampen voor moeten werken zodra er een knop in het interieur is. Zit die knop onder een stuk tape, is die niet zichtbaar en dus afwezig, en dus hoeven de mistlampen niet te werken. (ja, heb bij mijn vorige auto een vervelende kabelbreuk gehad, en zo tijd geregeld om daar op gemak naar te kijken)

What about een extra schakelaar, standaard mistlichtschakelaar maar bedraad tbv andere (DVD, PDA+GPSmuis) verbruikers?

Als ik jou methode zou gebruiken hou ik nog 1 mistlampschakelaar over. Nee, meneer de APK-er, die schakelt iets geheel anders. Beide maar afplakken?
--
Autogas Inside . . .

Zippo

Citaat van: yoda op 01-11-2006 12:11:56
CiteerDe verbindingen in het stangenstelsel mogen niet te veel speling vertonen.   1.   Visuele controle, terwijl de personenauto zich boven een inspectieput of op een hefinrichting bevindt.2.   Voor het zichtbaar maken van:a.   radiale speling wordt het stuurwiel met krachtige, korte bewegingen naar links en naar rechts gedraaid terwijl de massa van de personenauto op de wielen rust

je hoeft dus niet te demonteren om de speling op te meten ;)

Ppfffhh.......
Hoe kun je nu radiale speling zien als er een stuurhoes omheen zit?

;D

Geen afkeur dus!  ;)

yoda

dan is de rdw het niet met je eens zippo. :P

maar as. maandag ga ik weer voor herorientatie apk. ik zal dit is ff in de groep gooien. toch wel leuk eigenlijk dat je de regels op verschillende manieren kunt interpreteren.

als ik zelf een dergelijk geval in mijn werkplaats krijg keur ik hem er wel op af.

mehn

Citaat van: yoda op 03-11-2006 22:38:46
dan is de rdw het niet met je eens zippo. :P

Dat is onmogelijk ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

yoda

@ zippo 

ZIPPO JE HEBT GELIJK betreffende het (afkeurpunt) zo dat is er uit  :eusa_sick:

vandaag herorientatie apk gehad en de nodige vragen hierover gesteld. officieel is de speling op de binnenste stuurstangkogels zelfs geen adviespunt.

enigste mogelijkheid tot afkeuren is wanneer bij 15 graden stuuruitslag het betreffende wiel nog niet reageert.

wel een leuk detail van de 15 aanwezige keurmeesters zouden er 11 de auto afkeuren en dus ook het rdw station dat ik had gebeld. maar dit is dus geen juiste beslissing.

of het veilig is en blijft dat blijft een ander punt

maar goed dat staat hier niet ter discussie.

groet reinier

Zippo

Citaat van: yoda op 06-11-2006 19:39:25
@ zippo 

ZIPPO JE HEBT GELIJK betreffende het (afkeurpunt) zo dat is er uit  :eusa_sick:

vandaag herorientatie apk gehad en de nodige vragen hierover gesteld. officieel is de speling op de binnenste stuurstangkogels zelfs geen adviespunt.

enigste mogelijkheid tot afkeuren is wanneer bij 15 graden stuuruitslag het betreffende wiel nog niet reageert.

wel een leuk detail van de 15 aanwezige keurmeesters zouden er 11 de auto afkeuren en dus ook het rdw station dat ik had gebeld. maar dit is dus geen juiste beslissing.

of het veilig is en blijft dat blijft een ander punt

maar goed dat staat hier niet ter discussie.

groet reinier

;D
Vind het leuk dat je het toegeeft en dat ze dit ook hebben gezegd op een herorientatie!
Welke RDW-keuringsstation had jij gebeld dan?
Geen Almelo  ;)

Zippo-rdw