Kerstboommeeting 2015 27december

Gestart door Bouke, 01-11-2015 12:53:22

Vorige topic - Volgende topic

T-5Richard

Citaat van: KIM op 28-12-2015 11:12:44
Mooie foto's Richard!
Zulke goede kwaliteit nachtfoto's zie je niet vaak.
Dankjewel  :)
VAN 855 2.5 10V, VIA 855 2.5 20V EN 855R NAAR 2.0 CY 855T-5R

henry classic v70

Citaat van: Bouke op 27-12-2015 23:45:16
Het was weer geslaagd dit jaar, iedereen bedankt voor de opkomst en lekkere dingen en gezelligheid.

Ik wil voor de volgende meeting vragen of iemand mijn stokje zou willen overnemen na een jaar of ..... 8 of zo dat weet Emiel wel denk ik. Gezien mijn gezondheid weet ik niet hoe het er met mij voor staat volgend jaar. Dus vandaar de vraag om dat deze meet niet verloren moet gaan , het is denk ik toch de meet van het Jaar.
Voelt iemand zich geroepen App of pb mij dan graag even.

Gr Bouke

Dat moet vast lukken Bouke!
Er worden een leuk aantal meeting georganiseerd door het jaar heen door verschillende forummers en het lijkt me dat er bij de aanwezigen van gisteravond vast en zeker één of meerdere forummers zijn die het stokje willen overnemen. Er was weer een grote opkomst dus kandidaten genoeg...  :D
Zoals je terecht opmerkt mag deze meeting niet langzaam aan verdwijnen en moet dé meeting van het jaar blijven!

Ook ik heb weer veel bekenden gezien, vond het dan ook erg leuk en gezellig!
Bedankt voor het organiseren van deze unieke meeting  :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

henry classic v70

Citaat van: Galactica op 27-12-2015 23:47:04
En ook weer thuis.
Bekende gezichten gezien en kennis gemaakt met nieuwe. (Wie was ook al weer de trotse eigenaar van een pisgele S60? ;D  )
Leuke avond gehad met broodjes knakworst en sterke verhalen.
Volgende keer moet ik wel iets verder van de vuurkorf afstaan want ik stink echt een uur in de wind dus nu eerst even douchen.

Dat is Nigel (Easterboy)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marc O.

Citaat van: KIM op 28-12-2015 11:12:44
Mooie foto's Richard!
Zulke goede kwaliteit nachtfoto's zie je niet vaak.

Dat was mij inderdaad ook al in positieve zin opgevallen. Wat voor een camera, lens en instellingen?
...The Nile isn't just a river in Africa...

T-5Richard

Citaat van: Marc O. op 28-12-2015 11:34:17
Citaat van: KIM op 28-12-2015 11:12:44Zulke goede kwaliteit nachtfoto's zie je niet vaak.
Dat was mij inderdaad ook al in positieve zin opgevallen. Wat voor een camera, lens en instellingen?

Canon 6D / Tamron 24-70mm 2.8 / ISO 2500, diafr 2.8

Marc O.

Fraaie lens :D Knap ook dat je bij die ISO totaal geen korrelvorming hebt. Mijn oude Nikon D90 zou daar wat meer moeite mee hebben
...The Nile isn't just a river in Africa...

T-5Richard

Citaat van: Marc O. op 28-12-2015 12:09:57
Fraaie lens :D Knap ook dat je bij die ISO totaal geen korrelvorming hebt. Mijn oude Nikon D90 zou daar wat meer moeite mee hebben
Ben er dan ook erg blij mee ;-)

t5joost

Mooie foto's
En een top meeting! Dank voor het organiseren

cornelis-b

Citaat van: Bouke op 27-12-2015 23:45:16
Het was weer geslaagd dit jaar, iedereen bedankt voor de opkomst en lekkere dingen en gezelligheid.

Ik wil voor de volgende meeting vragen of iemand mijn stokje zou willen overnemen na een jaar of ..... 8 of zo dat weet Emiel wel denk ik. Gezien mijn gezondheid weet ik niet hoe het er met mij voor staat volgend jaar. Dus vandaar de vraag om dat deze meet niet verloren moet gaan , het is denk ik toch de meet van het Jaar.
Voelt iemand zich geroepen App of pb mij dan graag even.

Gr Bouke

Zoals bekend doe ik elk jaar de NHP meeting maar als ik enige bijdrage kan leveren aan de KB meeting dan doe ik dat graag, deze "meet" moet blijven doorgaan en daar wil ik mij best voor inzetten. Zou mooi zijn om het met nog iemand samen te doen dat scheelt in de organisatie.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Bouke

Op zich is het niet veel werk en ik best helpen bij een opvolger, dat is geen probleem natuurlijk. Het gaat er om dat de sfeer en bepaalde dingen voort leven die de meeting maken.

triton

Was weer gezellig Bouke en Nathalie .
Thanks
Professioneel raddraaier

Johann

Citaat van: ris op 27-12-2015 22:55:47
Voor mij de eerste keer.
Was heel gezellig en heel wat moois gezien.
René had de nivomats van Johann meegenomen.
Precies de juiste types. Johann ontzettend bedankt.

Geen dank hoor. Ze lagen hier toch maar te liggen met toekomstvisie op de container. Ik hoop dat je er even mee uit te brand bent. 
René bedankt voor het transport. :duimhoog:

Citeer
www.mobielefietsenmakertom.nl

Tom nogmaals success gewenst!

Shameless plug  8)

cornelis-b

Citaat van: Bouke op 28-12-2015 20:11:19
Op zich is het niet veel werk en ik best helpen bij een opvolger, dat is geen probleem natuurlijk. Het gaat er om dat de sfeer en bepaalde dingen voort leven die de meeting maken.

Bouke de organisatie van de KB meet is anders dan de NHP meet, bij de ene is het, het organiseren van de sathe en bij de KB meet afspraken maken met de Bethelkerk maar het komt op het zelfde neer: Een super gezellige meeting.

Zoals aangegeven wil ik daar graag mijn bijdrage aan leveren maar ik, en zeker iedereen hoopt dat je het volgend jaar ook nog met het zelfde enthousiasme kan doen. We gaan er voor Bouke.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

myradon

Ja mannen ik vond het leuk. Jee wat stonk iki naar rook toen ik thuis was. Dacht vandaag he er fikt hier iets in de buurt. Het was m'n spijkerbroek in de wasmand ;-) De foto's van Richard zijn idd goed. Lekker de verzadiging wat omhoog gegooid in de pica's. Inderdaad erg weinig ruis. Mijn D80 had er een mooie blauw groene rode gespikkelde kerstboom van gemaakt.

cornelis-b

Citaat van: Claudia op 29-12-2015 09:53:01
Citaat van: cornelis-b op 28-12-2015 22:27:29
Citaat van: Bouke op 28-12-2015 20:11:19

Bouke de organisatie van de KB meet is anders dan de NHP meet, bij de ene is het, het organiseren van de sathe en bij de KB meet afspraken maken met de Bethelkerk maar het komt op het zelfde neer: Een super gezellige meeting.

Zoals aangegeven wil ik daar graag mijn bijdrage aan leveren maar ik, en zeker iedereen hoopt dat je het volgend jaar ook nog met het zelfde enthousiasme kan doen. We gaan er voor Bouke.

Je kan ook heel goed op 27 december sateh roosteren hoor! ;D

Is zeker een mogelijkheid ;D

Zeg maar Henk tegen mij