Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Dat is geen echte sneeuwman, die heeft een wortel als neus namenlijk.

Groet,
The Demon.

cas

Citaat van: The Demon op 22-12-2010 18:32:18
Dat is geen echte sneeuwman, die heeft een wortel als neus namenlijk.

Groet,
The Demon.

die neus is eraf gesneden weet ik uit betrouwbare bron  ;)  met dat zelfde mes....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Hendrix

Hm... dader levenslang gekregen in Helsinki vandaag??? ;D ;D

Maar ook mooie plaatjes weer,.

Morgen wordt het hier in zuid finland overdag -23C, zal als ik eraan denk ff weer een fotootje maken van de temp en het topic daarover mijn foto ff updaten (lees vervangen  ;)

Voor de vorm nog een sneeuw plaatje.., ben helaas nog niet richting bos geweest, maar als ik links uit het raam kijk, dan zie ik wat bos.... euh ok fotootje dan:

Oh ja zondag bijna het record van 1913 gebroken.. sneeuwhoogte in helsinki 71cm, ten tijde van de Officieele meeting (1,5 uur na de officieuze met een duimstok 72cm) 69cm, de sneeuw was reeds wat ingezakt...

Groeten van de Kerstman (bijna m'n buurman  8)  ;D)

Jack v

Citaat van: Spin! op 22-12-2010 18:17:32
Inderdaad, ik heb net zitten kijken en als ik buienradar mag geloven begint het vanavond hier met sneeuwen en 38 uur (!) later kan het stoppen...

...Wordt leuk ritje naar Oostenrijk...;D
doe mijn ouders even de groeten, ik heb geen  idee waarr ze zitten daarzo maar als je een stel ziet lope met een overjarige jack russel zijn zij het.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Spin!

Citaat van: Jack v op 22-12-2010 19:52:40
Citaat van: Spin! op 22-12-2010 18:17:32
Inderdaad, ik heb net zitten kijken en als ik buienradar mag geloven begint het vanavond hier met sneeuwen en 38 uur (!) later kan het stoppen...

...Wordt leuk ritje naar Oostenrijk...;D
doe mijn ouders even de groeten, ik heb geen  idee waarr ze zitten daarzo maar als je een stel ziet lope met een overjarige jack russel zijn zij het.

Lopen ze altijd over de Autobahn? ;D Oostenrijk is vrij groot, en een Jack Russel vrij klein...maar goed, wie weet ;)

www.vm-parts.nl

Jack v

daarom zeg ik ook; geen idee waar ze zijn haha ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

)()()sT

Het heeft hier de afgelopen twee dagen wat gedooid, maar ik zie net op RTL weer dat er in Limboland morgen en vrijdag weer dik 15 cm. gaat vallen  :eusa_eh:  :D

Marc O.

En zoals de afgelopen weken wel vaker is gebeurd ligt de grens weer ergens net voor Tilburg en zit er voor ons niet meer in dan een paar schamele centimers :(
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Toen ik gisterenavond thuis kwam, een mooi plaatje. Dik pak spierwitte sneeuw. Temperatuur is niet boven nul geweest.

Vanavond weer naar België gereden. Net na de grens liep de temperatuur al op. Hier in Rahier is het één natte snotzooi. Het laatste stuk slingerde de T5 van links naar rechts door de smurrie. Temperatuur:  2 graden en nu regent het......
BAH!  :eusa_snooty:

BenC70ES

Citaat van: elianmars op 22-12-2010 20:39:46
Toen ik gisterenavond thuis kwam, een mooi plaatje. Dik pak spierwitte sneeuw. Temperatuur is niet boven nul geweest.

Vanavond weer naar België gereden. Net na de grens liep de temperatuur al op. Hier in Rahier is het één natte snotzooi. Het laatste stuk slingerde de T5 van links naar rechts door de smurrie. Temperatuur:  2 graden en nu regent het......
BAH!  :eusa_snooty:

Die 'natte snotzooi' is inderdaad wel glibberig,   voor het centrum geven ze wel sneeuw vannacht, en de komende dagen gaat de diepvries weer open!    Tot -18 in de Ardennen...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

fbm

Man man wat een sneeuw  :eusa_dance:
Zoveel sneeuw heeft mijn 850 nog nooit gezien volgens mij :eusa_think:
En dan ook nog wel boven op hem

Kan je goed zien hoeveel er gevallen is hier in het Utrechtse

Even achteruit, moet je die sporen van de carterpan beschermer zien  ;D

En net onderweg, kom je een mooie V70R tegen!

M a r c

Sneeuwt hier weer  :eusa_dance:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Marc O.

Citaat van: M a r c op 22-12-2010 22:38:39
Sneeuwt hier weer  :eusa_dance:

Hier dus weer geen spatje. Hemelsbreed zitten we niet eens zo ver van elkaar vandaan.
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Het komt hier ook weer met bakken uit de lucht.

Regen, welteverstaan...........  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: