Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

Jan_D.

Citaat van: Ben XC70 op 03-03-2005 13:33:01
Ingrid, sneeuwketting om het paard z'n voetjes en je hebt geen Roffel nodig. En een paard hoef je niet te ontdooien  ;D

De deuren vriezen ook niet vast en geen last van het kofferdeksel............
Is misschien ook makkelijker met inparkeren??
Zo kunnen we er vast nog wel een paar bij bedenken  ;D

Spin!

Citaat van: Jan_D. op 03-03-2005 21:06:52
Citaat van: Ben XC70 op 03-03-2005 13:33:01
Ingrid, sneeuwketting om het paard z'n voetjes en je hebt geen Roffel nodig. En een paard hoef je niet te ontdooien  ;D

De deuren vriezen ook niet vast en geen last van het kofferdeksel............
Is misschien ook makkelijker met inparkeren??
Zo kunnen we er vast nog wel een paar bij bedenken  ;D

Ik heb wel een nadeel...maar 1 PK  ;D

www.vm-parts.nl

Otto

Grrrr,

zo voorzichtig gedaan en toch twee spijlen uit de poort van de parkeerplaats gereden! De prrot is van de gemeente en die mist nu twee spijlen en heeft er een paar krom. En mijn roffel een paar krasjes onder aan de bumber. javascript:replaceText(' :-\'(')
HuilenValt dus wel mee maar ooooo wat is het oppassen.
Leuk trouwens dat abs maar dat maakt geen fu.. uit op een ijsbaan!javascript:replaceText(' >:(')
Boos
Was al bijna tegen een lantarenpaal aan gereden en in een sloot geschoven en en op een andere auto geschoven.........heb ik toch de minst erge optie te pakken gehad denk ik!javascript:replaceText(' ;)')
Knipoog

Geniet trouwens wel van de sneeuw hoor!!

rijd voorzichtig,

Otto ;)
Es geht darum die speed um die curve zu bringen!
( www.alfamici.com )

fearless

Hier zijn de foto's opnieuw, nu wel zichtbaar.

NOGMAALS SORRY.  :-\

;D

Boeijke

Wel grappig dat ze daar bijna alleen maar witte auto's verkopen. ;D ;D ;D :P

8)Willem

(mooie foto's overigens hoor)

thuur

Citaat van: Otto op 04-03-2005 18:59:56
Grrrr,

zo voorzichtig gedaan en toch twee spijlen uit de poort van de parkeerplaats gereden! De prrot is van de gemeente en die mist nu twee spijlen en heeft er een paar krom. En mijn roffel een paar krasjes onder aan de bumber.  :-\
Valt dus wel mee maar ooooo wat is het oppassen.
Leuk trouwens dat abs maar dat maakt geen fu.. uit op een ijsbaan! >:(

Was al bijna tegen een lantarenpaal aan gereden en in een sloot geschoven en en op een andere auto geschoven.........heb ik toch de minst erge optie te pakken gehad denk ik! ;)

Geniet trouwens wel van de sneeuw hoor!!

rijd voorzichtig,

Otto ;)

Ai ai ai....

Toevallig gister in Vadis gelezen dat de ABS niet werkt onder de 7 km/u. Je moet harder rijden ;D

Gr 8)

M a r c

Kijk! Dat is tenminste pas sneeuw  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

volvoTon

Als ik naar buiten kijk duurt het niet lang meer of het ziet er bij ons ook zo uit. ;D ;D

volvoTon :)

mehn

Citaat van: volvoTon op 05-03-2005 10:07:48
Als ik naar buiten kijk duurt het niet lang meer of het ziet er bij ons ook zo uit. ;D ;D
volvoTon :)

Er valt idd zowaar sneeuw i.p.v. witte regen  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

..... en het zakt ook net zo snel weer van de auto af  :-\

denjo

bij ons Enschede is niet echt heel erg veel gevallen.  Maar het blijft mooi  om te zien.

V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

animalT5R

heb de afgelopen week de auto niet gebruikt,nu is dat niet mogelijk omdat de sneeuw/ijsberg zo hoog is dat me voorbumper er niet overheen komt >:(
en wegscheppen is geen optie,dat word bikken,zo hard als die troep is...
lang leve de sneeuwpret.....
voordeel is wel dat ik geen schade kan rijden ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Walter

Zaterdagmorgen nog een leuk rondje kunnen draaien maar 's middags dooide het als een gek :-( Nu is bijna alles al weg, op een paar spekgladde stukken ijs na.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Reitse

net nog op pad geweest. Kon nog mooi weggetje vinden waar de schuif en strooibrigade nog niet veel gedaan had. Conclusie is dat de achterkant heel gemakkelijk aan de wandel gaat en dat de voorbanden zo nu en dan grip hebben (als ze door de sneeuwlaag heengevreten hebben). Meest opvallende was dat als de wielen eenmaal een spoor te pakken hebben dat de auto op rails verder gaat. Kan het stuur bij wijze van spreken loslaten, auto gaat het gebaande pad volgen.
En dit allemaal op de zomerbandjes :)

Spin!

Tjah, kom maar jongens ( en dames )...zeg het maar: Opgraving van de week ;)

Maareuh, sneeuwt het al bij de Grunningers en Friez'n? En doe gelijk allemaal even een voorspelling voor de lengte van de files in de avondspits-from-hell die wordt verwacht...

Ik zeg...560 km ;) Jeuh! Lijstje!!!

- Spin 560 km
- ...

www.vm-parts.nl