Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

pikkepoelie

maar wel super vet :eusa_whistle:

en vooral me zo'n truck  ;D

Joris_Scholte

Citaat van: Laserblue op 12-01-2010 20:04:45
Citaat van: Joris_Scholte op 12-01-2010 20:01:42
Amerikaanse trucks hebben andere motoren dan hier; fabrikanten daar kochten tot voor kort meestal een motor in van Caterpillar, Detroit Diesel of Cummins in plaats van zelf motoren te ontwikkelen. Vanwege nieuwe emissie-eisen gaat dit wel veranderen trouwens. Ze klinken ook anders dan europese motoren. Kan niet zo goed zien wat voor n type truck het is, maar hij klinkt naar mijn idee niet echt raar.
ding klinkt als een straaljager  8)
Hij loeit lekker, bedoel je? ;D ;D

Joris_Scholte

Citaat van: reneetje op 12-01-2010 20:09:16
Altijd link ,dat spele varen op zo´n groot besneeuwd terrein , ergens een verdwaald stoeprandje oid en je hebt je onderstel er krom onderstaan  :-\
Citaat van: pikkepoelie op 12-01-2010 20:14:02
maar wel super vet :eusa_whistle:
en vooral me zo'n truck  ;D
Best wel hè? ;D :D

UserID6342

Amerikaanse trucks hebben andere motoren dan hier; fabrikanten daar kochten tot voor kort meestal een motor in van Caterpillar, Detroit Diesel of Cummins in plaats van zelf motoren te ontwikkelen. Vanwege nieuwe emissie-eisen gaat dit wel veranderen trouwens. Ze klinken ook anders dan europese motoren. Kan niet zo goed zien wat voor n type truck het is, maar hij klinkt naar mijn idee niet echt raar.
Volgens mij een Volvo N-serie :(

Freakybaby

Geen Peterbilt?

OT: Weinig sneeuwpret meer hier op dit moment. Hoefde niet eens te krabben vanmorgen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Piere

Citaat van: Freakybaby op 13-01-2010 11:01:24
OT: Weinig sneeuwpret meer hier op dit moment. Hoefde niet eens te krabben vanmorgen.

Hier wel, maar niet veel als'k het zo van hier bekijk (ben nog niet buiten geweest)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

)()()sT

Het gaat toch dooien vanaf vandaag als we de weerberichten moeten geloven  ::)

Freakybaby

Het was net nog -2 in Sittard, maar er kwamen wel wat verdwaalde vlokjes naar beneden. Sneeuw zou vanaf eind vd ochtend inzetten, dus dat heeft nog 9 minuten
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Thijssie!

Toch niet helemaal zo. Paccar is een samenwerking tussen DAF, Kenworth en Peterbilt. Deze fabrikanten gebruiken volgens mij de motoren van DAF ook...

)()()sT

Citaat van: Freakybaby op 13-01-2010 11:52:40
Het was net nog -2 in Sittard, maar er kwamen wel wat verdwaalde vlokjes naar beneden. Sneeuw zou vanaf eind vd ochtend inzetten, dus dat heeft nog 9 minuten

In Maastricht valt het al ;)

GeertG

Citaat van: )()()sT op 13-01-2010 12:06:31

En sinds een paar minuten (maar na 12u!) ook in Beek/Geleen (hoewel je de vlokjes makkelijk kunt tellen)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

UserID6342

Geen Peterbilt?

http://www.108links.com/images/nimisha/peterbilt.jpg

Waren die niet samen gegaan met Volvo-trucks ?  Weet het niet zeker maar staat me iets van bij dat Volvo samen met een Amerikaanse firma in Amerika trucks bouwt.... correct me if I'm wrong

Walter

Citaat van: Dirk342 op 13-01-2010 12:14:08
Geen Peterbilt?

http://www.108links.com/images/nimisha/peterbilt.jpg

Waren die niet samen gegaan met Volvo-trucks ?  Weet het niet zeker maar staat me iets van bij dat Volvo samen met een Amerikaanse firma in Amerika trucks bouwt.... correct me if I'm wrong

Dat is volgens mij White

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

mehn

Citaat van: GeertG op 13-01-2010 12:07:52
Citaat van: )()()sT op 13-01-2010 12:06:31

En sinds een paar minuten (maar na 12u!) ook in Beek/Geleen (hoewel je de vlokjes makkelijk kunt tellen)

Hier sneeuwt het anders flink hoor  :eusa_dance:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

KIM

Peterbilt is van Mercedes, White is van Volvo, Mack is van Renault