Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

Subonno

Ik heb ook even gereden rond een uur of 1 in Amersfoort. Ligt wel een cm of 10 nu. Ik vond dat ik erg veel grip had in verse sneeuw met winterbanden maar ik wist ook dat die wegen ijsvrij waren voordat het begon met sneeuwen.
Erg leuk !!

M a r c

Net terug uit Tilburg,  20 minuten over een ritje naar het Moergestelse.  Lekker de hele snelweg voor onszelf  :) Wel moeilijk om te bepalen waar de weg loopt als het één witte vlakte is.   :eusa_dance:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Vulk

Citaat van: M a r c op 19-12-2010 02:55:00
Net terug uit Tilburg,  20 minuten over een ritje naar het Moergestelse.  Lekker de hele snelweg voor onszelf  :) Wel moeilijk om te bepalen waar de weg loopt als het één witte vlakte is.   :eusa_dance:

Idem hier. Een uur over 30km. Bejaarden moesten ze toegang tot de weg verbieden van zodra het regent/sneeuwt.

elianmars

Allemaal heel erg leuk, die sneeuw. Maar mensen, als je gaat rijden MAAK JE AUTO EERST SNEEUWVRIJ!!!!!!!!!!

Er is niks zo irritant en gevaarlijk als achter zo'n rijdende sneeuwstorm te rijden. Even de sneeuw van de wagen af vegen is een kleine moeite.

StefanCJ

Hier is vannacht ook een flink pak bovenop wat er al lag gevallen!

@ Joost, gefeliciteerd met je Eskimo!

pwassink

Weer een laag van die prut erbij...  :eusa_wall:

Een er komt nog meer aan, in de loop vd dag weer enige uren een flinke bult zoals het er nu uitziet..

Eerst maar weer eens ruimen, dan de 245 toch maar weer eens voor de dag halen ..  :eusa_whistle:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Elsje

Dat wordt lachen met de achterwielaandrijving  ;D

Emiel

15 cm sneeuw, gelukkig hoef ik vandaag alleen maar naar Zweden met de auto... :eusa_shifty:

)()()sT

Oww, dat valt mee  ;D
Goede reis dan, hier is ook weer een laag bijgevallen  :eusa_dance:

Koopzondag natuurlijk, dus we gaan maar lekker lopen  8)

viking_in_shorts

Citaat van: Emiel op 19-12-2010 08:56:29
15 cm sneeuw, gelukkig hoef ik vandaag alleen maar naar Zweden met de auto... :eusa_shifty:

Volgens mij moet t dan vanaf de grens wel goed gaan: hier zijn ze er redelijk vertrouwd mee...

Chris

Ben net wakker en lig nog in bed.. nog niet naar buiten gekeken dus ben benieuwd ;D! Gisteravond en  vannacht lag er al een behoorlijke laag hier. Cm of 10/15 was het al snel.

verron

Wij gaan woensdag weer naar Zweden yeah!
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Misha

Citaat van: viking_in_shorts op 19-12-2010 09:54:59

Volgens mij moet t dan vanaf de grens wel goed gaan: hier zijn ze er redelijk vertrouwd mee...
;D

Inderdaad ja.

Verbaas me ook weer over de 'Zware Sneeuwval'. En dan praat je over een cm of 10 in een nacht. Dat is toch niet zwaar ?

Kwam gisteren uit Hilversum. Rotonde's waren echt een drama , een grote ijsvlakte waarook niet op te remmen was en STC maximaal aan het werk was om vooruit te komen.

En dan in een (#*#-dorp als Culemborg is alles prima geregeld.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

peteRRR

Geweldig die sneeuw,rond de 15 cm,is voor Nederland toch heul wat ;D

Straks eens een leuke wandeling maken :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

pwassink

Uurke aan het ruimen geweest, auto uitgespit en schoongemaakt, garagebox vd 245 inrit vrijgemaakt..
Nu eerst een restje snert van gister en dan met Rik in de 245 eerst spelen en dan de slee erachter  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂