Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Chris op 24-12-2010 12:39:55
Citaat van: BenC70ES op 24-12-2010 12:37:28
Vanmorgen het dikste pak sneeuw tot nu toe, elke nacht lijkt er wel meer op te vallen...     Net terug van een toertje,  heb nu een extra grote voorspoiler van sneeuw  8)

Nokians ploegen gewoon door stukken 35cm sneeuw...  :eusa_dance:

Ik was ook verbaasd over de bergen sneeuw waar ik vrij makkelijk doorheen kwam met de Nokians :eusa_think:.

Ben behoorlijk onder de indruk van die bandjes :).

Mwoa, ik heb toch wel een paar momentjes gehad, waarbij ik heel veel moeite moest doen om weg te komen (schommelen met de wagen, stukje achteruit en aanloop nemen) .
Maar tot nu toe niet één keer écht vast gestaan en nog overal kunnen komen, dus klagen zal ik niet doen over de Nokians.

elianmars

R o b

Keurig Joost!  :eusa_clap:

BenC70ES

Citaat van: elianmars op 24-12-2010 12:53:19
Vanmorgen het dikste pak sneeuw tot nu toe, elke nacht lijkt er wel meer op te vallen...     Net terug van een toertje,  heb nu een extra grote voorspoiler van sneeuw  8)

Ik was ook verbaasd over de bergen sneeuw waar ik vrij makkelijk doorheen kwam met de Nokians :eusa_think:.

Mwoa, ik heb toch wel een paar momentjes gehad, waarbij ik heel veel moeite moest doen om weg te komen (schommelen met de wagen, stukje achteruit en aanloop nemen) .
Maar tot nu toe niet één keer écht vast gestaan en nog overal kunnen komen, dus klagen zal ik niet doen over de Nokians.

Ja dat schommelen heb ik ook een keer moeten doen, maar daar was de sneeuw echt heel dik, als de volledige bodem tegen de sneeuw staat verwacht ik niet dat je met alleen voorwielaandrijving uit stilstand gewoon kan wegrijden.  Eventjes achteruit en dan met wat gas voorruit en ik was terug weg   ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Chris

Citaat van: elianmars op 24-12-2010 12:53:19

Ja, ok.. ik had het ook alleen over het rijden in bergen sneeuw. Wegkomen gaat inderdaad soms iets moeilijker ;D. Maarja, met welke winterband niet als je in 20cm sneeuw staat waar mogelijk ook nog wel wat ijs onder ligt.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

v40pokemon

rovelra

BenC70ES

Ook twee supermooie foto's van je C70  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

rovelra

Citaat van: BenC70ES op 24-12-2010 14:37:03

Niet meer normaal wat hier is gevallen .........
Ik heb achterom een terras overkapping van +- 40 vierkantemeter deze is nu behoorlijk aan het doorhangen (ondanks dat ik er al extra stutten onder heb staan )

peteRRR

Citaat van: rovelra op 24-12-2010 14:40:54
Citaat van: BenC70ES op 24-12-2010 14:37:03

Niet meer normaal wat hier is gevallen .........
Ik heb achterom een terras overkapping van +- 40 vierkantemeter deze is nu behoorlijk aan het doorhangen (ondanks dat ik er al extra stutten onder heb staan )

Warme tuinslang er over heen halen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Joeri

Iemand die in de buurt van Losser woont? We gaan er volgend weekend heen en zijn benieuwd hoeveel er ligt  :D
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

mehn

Zo, ben maar ff "ing sjup" gaan regelen ;D

Meteen maar een echte, want er ligt zo'n berg dat ik vrees dat ik die met zo'n plastic sneeuwschuiver niet weg ga krijgen  :eusa_wall:

Ik heb eerst 5 minuten staan scheppen voordat ik bij de achterklep kon...om de schep in de auto te leggen. Morgen meer  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elmarconi

Citaat van: Joeri op 24-12-2010 14:58:48
Iemand die in de buurt van Losser woont? We gaan er volgend weekend heen en zijn benieuwd hoeveel er ligt  :D

Genoeg: http://www.weerstationlosser.nl/
--
Autogas Inside . . .

elianmars

:o :o

:eusa_shhh: ;D

Ik dacht vakantie te hebben, maar heb al heel wat weg moeten scheppen.
Vanmiddag een paar baantjes geschept waar de kinderen doorheen kunnen glijden op hun sleetjes  :eusa_dance:

Wel vergeten om foto's te maken van de kids in aktie, trouwens  :eusa_doh: