[VOLVO 850 CLUB MEETING] KLUS-Clinic bij Nordicar Heerhugowaard 9 januari 2016

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 12-12-2015 01:02:40

Vorige topic - Volgende topic

myradon

Jammer Gerwin. Het was leuk. Thanks Martijn en Arthur en de vriendelijke monteurs van Nordic

Spin!

Zo...thuis! Even kort: leuke dag gehad. Weer nieuwe gezichten leren kennen en naar mijn idee is de dag erg efficiënt verlopen. Er is vooral veel koffie gedronken, maar ook goed gesleuteld. Iedereen bedankt voor jullie inzet, hulp en samenwerking. Tot de ALV!

www.vm-parts.nl

VolvoJac

Bedankt voor de goede organisatie gisteren, de lekkere koffie en broodjes, de leerzame en vooral gezellige klusdag.
En Rutger nogmaals bedankt voor je hulp bij het demonteren van de R-bumper van de 850-sloper bij Nordicar.
Volvo 850 T-5. En opeens is het jouw Volvo.
Lid Evenementen Commissie Volvo 850 Club

Spin!

Citaat van: VolvoJac op 10-01-2016 16:08:46
Bedankt voor de goede organisatie gisteren, de lekkere koffie en broodjes, de leerzame en vooral gezellige klusdag.
En Rutger nogmaals bedankt voor je hulp bij het demonteren van de R-bumper van de 850-sloper bij Nordicar.

Graag gedaan! Al zat hij maar met 3 schroefjes vast...het waren 3 terror schroefjes  >:(

www.vm-parts.nl

volvomania

Jammer dat ik het gemist heb, ook al is het 2.5 uur rijden, maar ik moest werken.
Zoals het er naar uit ziet zal ik ook de ALV gaan missen....
Life is a journey; so sit back and enjoy the ride!

Goudas Glorie

Mooi initiatief.

Dit doen meerdere clubs, bijvoorbeeld de Chrysler PT Cruiser club regelmatig. Ik heb hier veel van geleerd.
Zij komen vooral in de www.hobbyhal070.nl deze is elke dag open en een brug kost je slechts € 10,- per uur of € 60,- voor de gehele dag. Super netjes daar.

Komt er nog een 2e klus clinic binnenkort? Ik zou me daar graag voor aanmelden
"It is nice to be important, but it is more important to be nice."

Spin!

Citaat van: Goudas Glorie op 18-03-2016 17:32:25
Mooi initiatief.

Dit doen meerdere clubs, bijvoorbeeld de Chrysler PT Cruiser club regelmatig. Ik heb hier veel van geleerd.
Zij komen vooral in de www.hobbyhal070.nl deze is elke dag open en een brug kost je slechts € 10,- per uur of € 60,- voor de gehele dag. Super netjes daar.

Komt er nog een 2e klus clinic binnenkort? Ik zou me daar graag voor aanmelden

Mogelijk in mei bij Hooftman al, maar welke klus is nog niet vastgesteld. Mogelijk gaat Hooftman nog pakketjes aanbieden. Wat voor clinic zou je graag zien?

www.vm-parts.nl

Goudas Glorie

Ik denk dat als je weer een grote beurt clinic doet, dat het de meeste bezoekers zal treffen. Anders word het toch te specifiek en niet voor iedereen toepasbaar.
Een beurt en zeker een grote kan bij onze auto's op leeftijd nooit kwaad.
"It is nice to be important, but it is more important to be nice."

Spin!

Citaat van: Goudas Glorie op 22-03-2016 14:29:21
Ik denk dat als je weer een grote beurt clinic doet, dat het de meeste bezoekers zal treffen. Anders word het toch te specifiek en niet voor iedereen toepasbaar.
Een beurt en zeker een grote kan bij onze auto's op leeftijd nooit kwaad.

Ga het zeker overwegen dan om het bij Hooftman ook te doen. Bruggen genoeg. Alternatief is:

Remmerij:
- schijven
- blokken
- remvloeistof

Grote beurt is uit te breiden met vervangen van ontsteking. Sleuteldag bij Nordicar was inderdaad een zeer doeltreffend en efficiente clinic en voor herhaling vatbaar. Ik ben met Hooftman in overleg om bovenstaande pakketjes met een collectief voordeel aan te bieden. Ook de niet deelnemende leden kunnen die dag een voordeelpakketje ophalen. Meer info volgt nog.

www.vm-parts.nl