Even voorstellen vanuit Breda

Gestart door Jeroen van den Berg, 27-01-2016 13:46:05

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen van den Berg

Eigenlijk kijk ik al jaren "passief" mee op dit forum en heb me zelfs al een keer eerder aangemeld maar later weer mijn profiel weer verwijderd omdat ik niet actief meedeed. Maar gister kreeg ik een enorme prikkel van buiten af en werd het enthousiasme weer aangewakkerd ! Ik zag namelijk in Breda een fenomenaal mooie groene 850 R stationcar aan komen rijden. Hij viel me gelijk op door zijn lampen op de bumper gemonteerd en het feit dat ie wat lager was .  ( zat een sticker op van Oehlins) en, wat later bleek, het fenomenale geluid! Hij zit ook op dit forum bleek na een gesprek bij twee stoplichten.

Ok, wie ben ik? Jeroen, geboren in Limburg en na wat buitenlandse verblijven al vele jaren vertoevende in Breda (Ginneken) Van orgine  kom ik uit de automotive  wereld en ben daar nog steeds werkzaam in. Zodoende kom ik o.a al meer dan 20 jaar op de Nürburgring. Omdat er vorig jaar een belangrijke verandering heeft plaatsgevonden binnen  de familiekring kan ik nu weer een nieuw hoofdtuk aanvangen en dat zal deels, wederom , auto gerelateerd zijn. Daarvoor heb ik een daily werk auto nodig. In November vorig jaar was ik op zoek gegaan naar een auto waarmee ik begin dit jaar voor enkele maanden naar Arjeplog zou gaan en de keuze was toen een Audi A6 ( C5) Quattro of een V70 (Classic) AWD. Doordat er in die tijd iets nieuws voordeed  is dit plan verschoven zo ook de zoektocht. Inmiddels zijn de rimpels weer wat uit het water en ben ik weer op zoek ( geweest) naar een V70 echter een " gewone" ( 2.5). Niet eenvoudig want ik zie  2 categorien auto's Of ze staan bij een handelaar voor een dusdanige prijs dat ik er weer niets mee kan ( ik wil er max 6 maanden mee rijden) of... staan ze bij een particulier en hebben ze in 99% van de gevallen " Wartungsstau" Dus riemen die vervangen moeten worden of zeer binnenkort en op mijn vraag of ze problemen hebben gehad met de carterventilatie heb ik geen een antwoord gehad of ze weten nergens van. Dus ja kwam de zoektocht weer in de ijskast tot gister , toen ik die fenomenaal mooie 850 R zag! Ik dacht dat het sowieso goed is eens wat actiever mee te doen op dit forum om wat meer specifieke kennis te kunnen vergaren! Dus, bij deze!

Groet,

Jeroen

cornelis-b

Welkom Jeroen en jij bent Eric ( EricL ) tegen gekomen, kan niet missen ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

dielie850

Welkom naamgenoot :D
Succes met je zoektocht ;)
Waar uit limburg kom je vandaan?
Ik kom uit Brunssum ;D

Jeroen van den Berg

cornelis-b

Citaat van: dielie850 op 27-01-2016 17:56:40
Welkom naamgenoot :D
Succes met je zoektocht ;)
Waar uit limburg kom je vandaan?
Ik kom uit Brunssum ;D

Dan hoeft Jeroen niet ver te zoeken Jeroen, jij hebt toch je mooie witte in de aanbieding ;D ;D
Proefrit om de hoek :D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Jeroen van den Berg

Wachte effe, voordat  er consternatie ontstaat. Ik kom uit Hulsberg maar woon in Breda  ;D

NielZ3qp

Ah, Breda daar kom ik ook wel is. Over twee weekenden maar weer eens een keertje denk ;D Leuke stad! Succes met de speurtocht naar een fijne V.
V70 Classic T5 Los Pollos Hermanos Edition is niet meer...

cornelis-b

Citaat van: Jeroen van den Berg op 27-01-2016 19:07:43
Wachte effe, voordat  er consternatie ontstaat. Ik kom uit Hulsberg maar woon in Breda  ;D

Ik zie het, van Ginneken ;D

Zeg maar Henk tegen mij

henry classic v70

Citaat van: Jeroen van den Berg op 27-01-2016 13:46:05
.....................Niet eenvoudig want ik zie  2 categorien auto's Of ze staan bij een handelaar voor een dusdanige prijs dat ik er weer niets mee kan ( ik wil er max 6 maanden mee rijden) of... staan ze bij een particulier en hebben ze in 99% van de gevallen " Wartungsstau" Dus riemen die vervangen moeten worden of zeer binnenkort en op mijn vraag of ze problemen hebben gehad met de carterventilatie heb ik geen een antwoord gehad of ze weten nergens van. Dus ja kwam de zoektocht weer in de ijskast tot gister , toen ik die fenomenaal mooie 850 R zag! Ik dacht dat het sowieso goed is eens wat actiever mee te doen op dit forum om wat meer specifieke kennis te kunnen vergaren! 

Welkom, misschien is dit iets voor je...
2.5 10V 306dkm apk tot 12-2016 €875,= of €999,= met Columba velgen

http://link.marktplaats.nl/m1014588424
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

EricL

Hoi Jeroen,

Gaaf dat je je gelijk weer hebt aangemeld op het forum!

Zie pb!

Jeroen van den Berg

Zo....na een tijdje van afwezigheid ben ik er weer en wel met een V70 uit 98. ik wordt 3e eigenaar. Vorige eigenaresse heeft er 10 jaar mee gereden. Komende week ophalen en even goed bekijken bij mij op de zaak!