Mijn zoektocht naar de ideale C70

Gestart door Woger, 02-02-2016 18:04:03

Vorige topic - Volgende topic

Woger

Citaat van: BBS op 19-06-2016 18:14:53
Of naar Thuur sturen en hem er naar laten kijken en gelijk de verbeterpunten van FM en CD aan laten passen....

Bedoel je deze Thuur:
http://www.volvo850forum.nl/index.php?action=profile;u=1354
?

classicT5

Welke  verbeterpunten van de fm zijn dat?

elianmars

Citaat van: classicT5 op 19-06-2016 19:44:06
Welke  verbeterpunten van de fm zijn dat?

Hier nog eentje die zich dat afvraagt.

Woger

Ik denk dat ie het hersolderen van de antenne connecties bedoeld. Dat is het enige waar Thuur het een paar keer over heeft gehad.

Woger

Afgelopen weekend toch weer het cabrio knopje wat begint te knipperen en te pingen, terwijl het dak dicht is en ik het ook niet probeer open te doen. Dus vanmorgen maar weer uitgelezen en ik krijg weer dezelfde fouten:
CAB-120
CAB-121
CAB-311

Het dak is vorige zomer gecalibreerd, dus lijkt me wat vroeg om weer te laten calibreren. Het lijkt mij een microswitch die niet goed werkt en denkt dat het dak open staat ofzo. Heel vreemd.

Sbv

Staat de auto goed vlak bij dak dichtdoen ?

Woger

Ik doe het dak helemaal niet dicht. Ik probeer alleen maar weg te rijden. Voor de rest probeer ik altijd de auto zoveel mogelijk recht te hebben staan bij het openen en sluiten. Maar de foutmelding is een beetje random. :eusa_think:

MarcoV

Citaat van: Woger op 28-06-2016 11:19:39
Afgelopen weekend toch weer het cabrio knopje wat begint te knipperen en te pingen, terwijl het dak dicht is en ik het ook niet probeer open te doen. Dus vanmorgen maar weer uitgelezen en ik krijg weer dezelfde fouten:
CAB-120
CAB-121
CAB-311

Het dak is vorige zomer gecalibreerd, dus lijkt me wat vroeg om weer te laten calibreren. Het lijkt mij een microswitch die niet goed werkt en denkt dat het dak open staat ofzo. Heel vreemd.

Vaak de standsensor gaar die in de afdekkap zit, links als je er inkijkt van voren.
Maar dat zou het uitlezen moeen bevestigen.

Marco

elianmars

Als je de foutcodes aanklikt, wat staat er dan vermeld?

Woger

CAB-120 Convertible Top Invalid position state
CAB-121 Convertible Top Invalid position state
CAB-311 Convertible Top, Closing Current too high

Maar wat er achter de foutcode zit weet ik eigenlijk niet. Was een cryptische omschrijving in ieder geval.

Woger

Nou heb ik nog ineens een probleem:

Er klopt iets niet.. :eusa_think:

henry classic v70

...de knipoog  ;)

koplampruitenwissermotortje zit vast (bekend probleem)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Woger

Nee, de UFO boven de knipoog, maar hoe krijg ik die knipoog weer weg?

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

StefanCJ

Als ie weer terug in rustpositie zit stekker eraf, doe ik zelf ook altijd.