Alarmsystemen, een ingewikkeld dilemma

Gestart door Lostimmos, 11-02-2016 15:43:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lostimmos

Overigens bied dit schema een vrij duidelijke uitleg:



Meerdere opties in 1 schema:
Ik heb handzender en ontvanger die bij "5" staan met het enkele relais 210 van "3", het dubbele relais wat daar staat is het Rode 210-211 relais, dus inderdaad wat Died850 heeft. Dat werkt dus sowieso.

De andere optie in dit schema is dus een 9177999   210-211  (wat een bruine is) met een Guard 2 afstandsbediening.

Lostimmos

Wat ik me dan ook afvraag:

Heeft iemand een idee of die originele toeter (fig.1) nog ergens te krijgen zijn.
Ik snap dat het ook werkt met een beetje huisvlijt en een willekeurige toeter.. maar vind het tof als het origineel is ;)

Lostimmos

Ok een kleine update:

Het rode relais gekocht en geïnstalleerd! Het ledje knippers als de auto op slot is en het alarm gaat af als je de deur open doet zonder hem van het slot te halen (raam open) de startonderbreker werkt dan ook en je kan dan niet starten.. Ook de knippers gaan af dan!

Het enige wat ik mis is de alarm Hoorn, de voorbereiding zit er en er loopt ook 12v als het alarm afgaat. Ik heb er al een gevonden, dus als die er in zit heb ik in ieder geval een werkend euro/basis alarm.

RichardRoffel87

Mooi schema, hier kunnen we wat mee!  :eusa_clap:

Ik heb vandeweek een zwarte relais geinstalleerd met ab, maar kan als ik het goed zie ook een ledje en alarmhoorn aansluiten ;D

Binnenkort de lokale slopen maar eens afstruinen :eusa_dance: