6Pin Din Naar 4x tulp

Gestart door Rschutte, 11-02-2016 18:54:23

Vorige topic - Volgende topic

Rschutte

Ik wil de originele radio ombouwen naar een pioneer dubbel din met behoud van de originele versterker.
Nou ben ik dus opzoek naar foto's of een schema van iemand die eerder zon kabeltje heeft gemaakt.

Mee

Lostimmos

Ik heb het gedaan, ook al beschreven in mn WDB

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,74189.30.html

Maar jij wilt het omgekeerde als wat ik heb gemaakt (dinAMP UIT naar tulpSUB AMP IN) neem ik aan?

Is in ieder geval erg makkelijk te maken!

Rschutte

Lostimmos

als je zelf een beetje handig bent is dit zo te maken joh, soldeerbout erbij.

Lostimmos

Wat waar aan moet staat exact op dat tekeningetje wat je zelf geplaatst hebt!

EDIT
Alle massa's (-) van de tulp kabels moeten dus bij elkaar aan een gezamenlijke massa op de din.. dat kan een beetje gepruts zijn, maar niemand verbied je een klein "kastje" oid er tussen te plaatsen zodat je dat netjes kunt doen.

Rschutte

Kabeltje is gemaakt. Zaterdag eens proberen.
Nu heb ik een ander probleem, de antenne schuift niet uit. Iemand die weet waar dat aan kan liggen? Zekering enz zijn er niet door.

Lostimmos

Citaat van: Rschutte op 16-02-2016 20:06:21
Kabeltje is gemaakt. Zaterdag eens proberen.
Nu heb ik een ander probleem, de antenne schuift niet uit. Iemand die weet waar dat aan kan liggen? Zekering enz zijn er niet door.

Ik weet het niet 100% zeker aangezien ik geen uitschuif antenne heb (pin me er niet op vast) MAAR bij mijn oude S40's met uitschuifantenne werden die ook getriggerd door de radio, radio aan, 12V accessoire spanning achterop de radio aan en de antenne schoof uit... misschien die los en niet opnieuw vastgemaakt ;)

Rschutte

Heb nog niks aan de radio vervangen/verandert

Lostimmos

o haha daar ging ik vanuit. Misschien is dan OF het motortje kapot of dat kabeltje zit alsnog niet aangesloten

Rschutte

Zit zon wit kastje tussen en daarna krijgt de antenne geen stroom meer dus op zoek naar zon kastje

cornelis-b

Citaat van: Rschutte op 17-02-2016 18:03:39
Zit zon wit kastje tussen en daarna krijgt de antenne geen stroom meer dus op zoek naar zon kastje

Heb je daar een foto van "zon kastje" want dit is niet echt duidelijk. Neem aan dat je geen wit keukenkastje bedoeld ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Rschutte

Onderdeel nummer 9459713

Zoals links boven in te zien

Lostimmos

45,- euro nieuw is misschien iets teveel van het goede

Midicijnman

Zoonlief heeft er nét eentje gemaakt voor z'n S40. Onderdeeltjes bestelt bij Conrad en 20 minuutjes solderen... Voor 15 euro maakt ie er eentje voor je. Stuur maar een PB...