Niet werkende iPhone-app van Photobucket?

Gestart door )()()sT, 13-02-2016 21:44:41

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Citaat van: V70 classic op 30-06-2017 17:01:30
Je zult moeten gaan betalen.
Anders zullen de foto's niet meer gaan werken.  :eusa_whistle:

Groet

Zie zoiets ook voorbij komen...  :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

NinaPaul

Openen in nieuw venster => dan kan je ze wel gewoon zien, natuurlijk, met alle photobucket reclame.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

BBS

Anders zullen de fotos niet meer gaan werken.  :eusa_whistle:

Groet
Of op zoek naar een andere photo app....
Ik ga no-way betalen voor zoveel reclame en langzame site. ;) Van 't weekend eens ff zoeken.
Volvoloos....

V70 classic

Citaat van: BBS op 30-06-2017 19:11:19
Anders zullen de fotos niet meer gaan werken.  :eusa_whistle:

Groet
Of op zoek naar een andere photo app....
Ik ga no-way betalen voor zoveel reclame en langzame site. ;) Van 't weekend eens ff zoeken.

T ging over FB he  ;)
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

UserID6342

Snap het niet zo goed..... Maak al jaren, betalend, gebruik van Photobucket en werkt in mijn ogen gewoon goed.  Tuurlijk het kan altijd sneller, beter, etc. maar voor die kleine 30 dollar per jaar kun je dat gezeik in mijn ogen niet hebben.  Bovendien kost die site ook wat en het onderhoud idem, net zo goed als de toegepaste software en in mijn opinie mag/kan/moet iemand die dat wilt gebruiken er best voor betalen.  Waarom moet het toch altijd voor niets, als je iets wilt gebruiken ?

Vulk

Wat krijg je voor die 30 dollar per jaar?
Ik heb webhosting bij one.com en krijg voor 35 euro per jaar 25gig opslag, ftp-toegang, mailbox, ...

UserID6342

Geen idee eigenlijk ;D, maar verwacht net zo iets om eerlijk te zijn qua hoeveelheid foto-opslag.  De rest heb ik allemaal niet nodig en gebruik ik toch niet. Zou je even moeten kijken wat die abo's bij Photbucket precies inhouden....

V70 classic

Citaat van: Dirk342 op 01-07-2017 07:44:24
Snap het niet zo goed..... Maak al jaren, betalend, gebruik van Photobucket en werkt in mijn ogen gewoon goed.  Tuurlijk het kan altijd sneller, beter, etc. maar voor die kleine 30 dollar per jaar kun je dat gezeik in mijn ogen niet hebben.  Bovendien kost die site ook wat en het onderhoud idem, net zo goed als de toegepaste software en in mijn opinie mag/kan/moet iemand die dat wilt gebruiken er best voor betalen.  Waarom moet het toch altijd voor niets, als je iets wilt gebruiken ?

Klopt.
Ik klaag ook niet  ;D.
K ga enkel kijken hoe wat.
K host zelf een website.
Msn dat ik daar iets mee kan.
Eens zien wat de beste oplossing is
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

cornelis-b

Ik store mijn foto's al jaren bij picturepush.com en heb 30GB ruimte voor 30 euro per jaar. Super snel en NL support indien je dat nodig zou hebben. Mooi in te delen in albums en ook goed te back-uppen. Mensen met een gratis account waar en bij wie dan ook realiseren zich niet wat het kost om miljoenen foto's en filmpjes te hosten en klagen over reclame, maar realiseren zich niet dat de hosting kosten ergens vandaan moeten komen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

KIM

Bij mij werken de foto's nog steeds allemaal hoor.

MartijnV70

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Ben ook actief op het motor-forum met een eigen verbouwtopic en daar is geen foto meer te zien. Account zou moeten worden geupdate voor 3rd party hosting. Nu zat ik in de spambox van gmail te kijken en daar zag ik een mailtje "zogenaamd" van Photobucket. Grote balk erbij van klik hier om je account te upgraden. Alleen de afzender was info@pbdeals.com. Raar adres. Doet bij mij het vermoeden rijzen van een hack?

[edit] ff wat gegoogled. Schijnt toch wel echt te zijn. Voor third party hosting moet je upgraden naar een p500 account. Dit kost maar 39 dollar/maand of 399 dollar/jaar. Tamelijk aso van PB om dit zo te doen. Toch ook een vorm van gijzeling  :eusa_wall:

BBS

Citaat van: cornelis-b op 01-07-2017 10:01:56
Ik store mijn foto's al jaren bij picturepush.com en heb 30GB ruimte voor 30 euro per jaar. Super snel en NL support indien je dat nodig zou hebben. Mooi in te delen in albums en ook goed te back-uppen. Mensen met een gratis account waar en bij wie dan ook realiseren zich niet wat het kost om miljoenen foto's en filmpjes te hosten en klagen over reclame, maar realiseren zich niet dat de hosting kosten ergens vandaan moeten komen.
Eigenlijk zou je zoiets moeten kunnen doen op je eigen domein :eusa_think:
Foto's via een linkje op je telefoon eifoon, eipet en Mceibook op je domein knallen en vanwaaruit hosten als foto.

Iemand toevallig thuis in het maken van website's aanwezig? Die mag mij een PB doen voor het maken van een webstee voor mij :eusa_whistle:
Volvoloos....

henry classic v70

Dan maar weer via Tinypic....
....wel "even" 120 foto's uploaden dan  :eusa_eh:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Maestro12

Citaat van: BBS op 01-07-2017 10:35:27
Foto's via een linkje op je telefoon eifoon, eipet en Mceibook op je domein knallen en vanwaaruit hosten als foto.

Iemand toevallig thuis in het maken van website's aanwezig? Die mag mij een PB doen voor het maken van een webstee voor mij :eusa_whistle:

Niet zo heel moeilijk hoor, tegenwoordig zit bij een beetje hosting pakket ook gewoon een site builder bij, vaak wel met standaard templates, maar voor een huis tuin en keuken site vaak voldoende.
Voor alleen foto's te uploaden heb je niet eens een site nodig, een FTP programma om de foto's op de ruimte te krijgen.
Ik (mijn vrouw) heeft haar site bij webreus, goedkoop snel en betrouwbaar, enige nadeel geen telefonische support, maar wel rappe e-mail support.
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

BBS

Citaat van: Maestro12 op 01-07-2017 12:23:06
Citaat van: BBS op 01-07-2017 10:35:27

Niet zo heel moeilijk hoor, tegenwoordig zit bij een beetje hosting pakket ook gewoon een site builder bij, vaak wel met standaard templates, maar voor een huis tuin en keuken site vaak voldoende.
Voor alleen foto's te uploaden heb je niet eens een site nodig, een FTP programma om de foto's op de ruimte te krijgen.
Ik (mijn vrouw) heeft haar site bij webreus, goedkoop snel en betrouwbaar, enige nadeel geen telefonische support, maar wel rappe e-mail support.
Dank je  ;)
Ik ben even bezig geweest met mijn webhoster, ik blijk 60Gb opslag te hebben en unlimited datastream.
Daar maar een plaats gemaakt om de foto's neer te zetten en te delen :D

Dan blijft die website nog over.....
Volvoloos....