Lampje asbak?

Gestart door Brammetje, 22-02-2016 09:31:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brammetje

Dit is het lampje wat boven de asbak zit. Weet iemand het typenummer en waar ik dit lampje kan krijgen? Behalve bij de dealer natuurlijk :)

V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

henry classic v70

Met het lampje even langs Brezan gaan, als ze deze niet hebben is er vast wel een vergelijkbaar lampjes elders te vinden. Anders langs de sloop er een lampje uittrekken...
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Is er geen nieuw lampje in te steken?

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Brammetje

Bedankt Henry en Henk, zal wel lukken zo.
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.


Brammetje

Kijk top! had niet de juiste zoekwoorden gebruikt denk ik.

Thanks
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

S70 TDI

Das handig, ik heb er gelijk ook maar eentje besteld.
Wel jammer dat er op een lampje van €2,25 een bedrag van € 3,85 verzendkosten word berekend terwijl het met normale briefpost wordt verzonden......nahjah, ik heb weer licht en daar gaat het om.
Met een hamer past alles!!

UserID6342

Ja, en bij de dealer kost het lampje 5.75 ;D.  Vorige week nog 2 gehaald want is hetzelfde lampje als van een automaatpook...

martintb

Dit lampje kost nu 7.25  ??? ??? (maar onder het mom van beter duur te koop dan niet te krijgen......)

cornelis-b

In die fitting is toch wel een ander lampje te frotten?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Ries van de Zilverschuit

Eens informeren bij Brezan bijvoorbeeld? Daar heb ik ooit ook gloeilampjes gehaald, maar ik weet niet meer of het deze ook was. Dan gaat het wel om losse lampjes die je dan in de houder steekt.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Timo

Heb er zelf toevallig ook net bij dealer gekocht.

Lampje is gesoldeerd op de pinnetjes van de fitting denk ik maar met een fijne soldeerbout kan je zelf wel een ander op steken lijkt me.
Volvo 855 T-5R CY Manueel 320'000KM - Alles origineel


Transverse, 5-cylinder engine, 2,319 cc. Turbocharged for extreme output.

razorx

Citaat van: Timo op 25-10-2017 19:48:34
Heb er zelf toevallig ook net bij dealer gekocht.

Lampje is gesoldeerd op de pinnetjes van de fitting denk ik maar met een fijne soldeerbout kan je zelf wel een ander op steken lijkt me.
Yep! ;)

bebe66

Citaat van: cornelis-b op 23-10-2017 21:56:34
In die fitting is toch wel een ander lampje te frotten?

Ik heb er een Ledje in gesoldeerd
Volvo V70N 140PK AT 2002
Volvo 855 2.0 T-5 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 20v 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 10v 1996-verkocht