Nieuw lid en (olijf) groen als gras als volvo 850 T5 liefhebber

Gestart door benitot5, 25-02-2016 23:11:57

Vorige topic - Volgende topic

benitot5

Hallo allen,

2 jaar geleden moest ik 'ff' een auto hebben en kwam, via vriend, bij een 850 GLE. Heerlijke auto en in perfecte staat. Na een klein jaar moest ik goedkoper gaan rijden en ben op zoek gegaan naar een 850 op gas.

Sinds een jaar een T5 ( in R stijl inmiddels ) op gas en helemaal blij. Wat een heerlijke auto en wat een power na al die jaren.
Wil hem weer helemaal in perfecte staat brengen.

Ben op zoek naar 18inch R velgen en een goede tip om de bumpers weer goed zwart te krijgen.
Ook en ik op zoek naar een ECU ( wil mijn originele zo houden ) en een 18T turbo, witte injectoren.

enzo enzo.

al veel al gedaan.:

- nieuwe vering achter
- remmen rondom
- distri.. snaar
- waterpomp
- grote beurt
- draagarmen voor
- nieuwe apk ( makkie )
- leren bekleding goed behandeld en ziet er geweldig uit
- Nieuwe ventilator kachel
- temp sensor
- nieuwe bougies

en allemaal origineel Volvo ( bij estate Obdam ).

GR. Ben

drdre

Hoi Ben,

Welkom! Ik heb sinds kort ook weer een 850, ook een T5 op G3 en het is iedere keer weer een genot om in deze auto te rijden, dus ik weet precies hoe jij je moet voelen  ;D
Bumpers kun je doen met Owatrol of rauwe lijnolie.

Groet,
Dré

cornelis-b

Citaat van: drdre op 25-02-2016 23:49:57
Hoi Ben,

Welkom! Ik heb sinds kort ook weer een 850, ook een T5 op G3 en het is iedere keer weer een genot om in deze auto te rijden, dus ik weet precies hoe jij je moet voelen  ;D
Bumpers kun je doen met Owatrol of rauwe lijnolie. 18inch heb ik misschien nog wel voor je..

Groet,
Dré

Welkom Ben en we zijn gek op foto's hier ;D

Even een kleine correctie: Geen Owatrol maar Polytrol. Owatrol is een anti roest middel en Polytrol een middel om kunststoffen weer mee in nieuwstaat te brengen. Mijn favoriet voor de bumperdelen, spiegeleanden en deurstrips.
Ook kan je gekookte lijnolie nemen, geen rauwe lijnolie dus, werkt ook prima maar je moet het toch wat vaker toepassen dan Polytrol en zorgen dat het miet op je lak komt.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

drdre

Haha, je hebt helemaal gelijk Henk, inderdaad hoogste bedtijd voor mij...

skipper

Hey Bennie!
Eindelijk lid geworden :eusa_clap:
Ik dacht dat je een 16t zocht???
Wil je mij stiekem voorbij rijden met een 18t :eusa_think:
Hahahah!
Maar goed....Ik hou mn ogen open voor je!

benitot5

drdre en Henk, dank voor jullie berichtje. Ik zal ff mooie foto's maken en  Polytrol  aanschaffen.

Inmiddels een 16T turbo gevonden en nu op zoek naar witte inj.

benitot5