Zomerbandentest 2016 225/45/17Y

Gestart door Domaso, 05-03-2016 09:59:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Domaso

http://www.anwb.nl/auto/tests/bandentests/zomerbandentest/225-45-R17Y

Van Goodyear is blijkbaar geen band getest terwijl de nummer 3 ESA-Tecar Spirit 5 UHP nauwelijks/niet te vinden is.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Lunadust

Techneut, geen dichter.

classicT5

Anwb test samen met de Adac en de Oamtc (oostenrijkse anwb). Doen ze in Duitsland, Landshut waar het Adac testcentrum zit. Doen ze ook testen van bv kinderstoeltjes ed.

Is niet een 100% duits feestje, anwb doet actief mee.

V70R^2

Deze tests hebben voor mij dezelfde waarde als verbruikscijfers, nix noppes nada ;D leuke indicatie though..

cornelis-b

Ik zou het veel leuker vinden als de Aziatische LOW-Butdget banden zoals LingLong, WangLi en dergelijke eens grondig worden getest.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

NinaPaul

Voor alle nokian fanaten hier op het forum een trieste dag   :eusa_whistle:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Johann

Bridgestone RE050A komt slecht uit de persoonlijk winterbanden test kan ik vertellen..  :eusa_doh:

elianmars

Citaat van: NinaPaul op 05-03-2016 13:08:31
Voor alle nokian fanaten hier op het forum een trieste dag   :eusa_whistle:

Hoezo? Het gaat toch om je eigen ervaring met de banden? Tests zeggen me niet zoveel.
Ik rijd nu voor de vijfde winter (voor zover je van winter kunt spreken) op Nokians en ze bevallen me prima. Enige is dat ze wat lawaai maken.