Gloeispiralen??

Gestart door S70 TDI, 07-03-2016 19:21:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

S70 TDI

Tijdens de koude start 's morgens, start de wagen niet echt lekker.

Hij start om daarna met direct weer uit te slaan. Dit gaat te samen met een grote rookwolk, wit, tenminste zo lijkt het.
Als ik meerdere keren gloei is dit minder en blijft de motor draaien. De rest van de dag hoef ik niet te gloeien en start de wagen direct zonder problemen.

Nu gaat de wagen overmorgen naar de garage om de gloeispiralen door te meten en hij adviseerde mij om gelijk alle spiralen te vervangen als er eentje defect is. Ook zou hij mij dan een offerte geven. Nu ben ik uiteraard benieuwd of het echt noodzakelijk is om alle 5 dan te vervangen en met wat voor bedrag ik dan rekening moet gaan houden.

Begrijp me niet verkeerd, wat moet gebeuren gaat ook verholpen worden maar ben even benieuwd.
Met een hamer past alles!!

triton

Rij ff naar Pul op Urk , dan weet je zeker dat het goed is.
Professioneel raddraaier

S70 TDI

die kan ik idd wel even gaan bellen.......

zijn die dingen ook met warme motor door te meten??
Met een hamer past alles!!

UserID25761

Citaat van: S70 TDI op 07-03-2016 19:24:28
die kan ik idd wel even gaan bellen.......

zijn die dingen ook met warme motor door te meten??

Op dinsdag en donderdag heeft Pul inloopspreekuur, van 19:30 tot de laatste weg is!

S70 TDI

repareren ze dan ook gelijk die dingen???
moet er namelijk wel een stukje voor rijden, is uiteraard geen straf maar wel handig om te weten.
Met een hamer past alles!!

UserID25761

Citaat van: S70 TDI op 07-03-2016 19:27:24
repareren ze dan ook gelijk die dingen???
moet er namelijk wel een stukje voor rijden, is uiteraard geen straf maar wel handig om te weten.

kleine reparaties!  zorg dat je op tijd bent!!  rond 7 uur lijkt het daar wel mekka  :angel:

Edit: ik was er verleden week om zes uur, toen had ik al twee wachtende voor mij  :eusa_wall:

S70 TDI

en dat is "peter pul"?
Met een hamer past alles!!

UserID25761

Citaat van: S70 TDI op 07-03-2016 19:30:05
en dat is "peter pul"?

Pul Motorrevisie, op de bremerberg

S70 TDI

oke thanx, zal ik die morgen bellen en rij ik daar 's avonds "even" heen.
Met een hamer past alles!!

UserID25761

Pul Motorrevisie Urk
Bremerberg 2
8321 WR Urk

Edit: zorg echt dat je op tijd bent  ;D

S70 TDI

Bedankt voor de info, staat genoteerd.
Ik zal hem morgen eens bellen en dan zet ik morgenavond, na ik daar geweest ben, de bevindingen op het forum.
Met een hamer past alles!!

UserID25761

Citaat van: S70 TDI op 07-03-2016 19:35:26
Bedankt voor de info, staat genoteerd.
Ik zal hem morgen eens bellen en dan zet ik morgenavond, na ik daar geweest ben, de bevindingen op het forum.

Oh! zorg dat je cash geld bij je hebt, dan is de reparatie goedkoper  :eusa_whistle:

S70 TDI

die zal ik ook eens informeren.
eens kijken wat de prijzen zijn incl. vervangen.
Ik had al even gegoogled maar kan er niet veel wijs uit worden, de bedragen liggen nogal ver uit elkaar.
Met een hamer past alles!!

cornelis-b

Je zou ook eerst eens een goede diesel cleaner aan je diesel kunnen toevoegen. Wat jij nu meld had ik met een camper, slecht starten en flinke witte rook met een koude motor. Een fles Justice Brothers diesel clean deed wonderen. Enige probleem is dat JB haast niet meer verkrijgbaar is in Nederland. Een ander goed merk is Wurth.

Justice Brothers is nog verkrijgbaar bij Van der Lingen, je kan ze even bellen en naar Klaas vragen. Zover ik weet stuurt ie het ook op.

http://www.zvanderlingen.nl/

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID25761

Citaat van: cornelis-b op 07-03-2016 20:40:26

Justice Brothers is nog verkrijgbaar bij Van der Lingen, je kan ze even bellen en naar Klaas vragen. Zover ik weet stuurt ie het ook op.

http://www.zvanderlingen.nl/


Nee! dat spul heeft Klaas niet meer, hij verkoopt nu iets van NEXT