[ 850 Club Evenement ] Vrijwilligers Elandrun Gezocht!

Gestart door Spin!, 22-03-2005 14:44:04

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Gezocht:

3 tot 6 vrijwilligers die tijdens de runs van andere clubs op de baan willen posten. Zorg dat de runs in goede banen wordt geleid. Veiligheid van anderen en van jezelf staat in deze taak centraal. Je staat per portofoon in contact met de wedstrijdleiding.

Zie van dichtbij hoe anderen door de bocht heen scheuren! Beleef de spanning en sensatie van dichtbij door er middenin te staan! Snuif de geur van smeulend rubber op en voel de adrenaline-kick als ze langs je heen stuiven!

Dat kan dus! Dit gaat NIET ten koste van je eigen rij-tijd op het circuit. Dus als jij denkt dat je de geschikte persoon hiervoor bent, reageer dan zo snel mogelijk. Er kunnen er maar 6 deze taak volbrengen deze op zinderende dag!

Stuur even een PB-tje als je dit graag wilt. Of mail via de 850 clubsite. Je aanmelding komt zo zeker terecht.

www.vm-parts.nl

Reitse

Spin!

We hebben er al 1...dus we zoeken nog steeds... :'(

www.vm-parts.nl

Ren-alt-130

Hey, ik zie dat er nog gezocht wordt? Ik wil ook dit jaar natuurlijk weer filmen en vorig jaar kon ik naast een baancommisaris staan.

Als er nog steeds mensen tekort zijn wil ik mij wel aanmelden! Hoewel ik niet direct lid ben van de 850 Club natuurlijk, maar 'indirect' omdat mijn pa natuurlijk lid is, maar dat is dan toch geen probleem lijkt mij?

Ik hoor het nog wel, anders mail r.hoogterp@wanadoo.nl

Tot 03-04-05 :D

René
René Hoogterp
'zoon van...'