Lotte de verleidster & Eric de Dakloze (V70R^2 + Martin-R)

Gestart door Martin-R, 10-03-2016 21:12:26

Vorige topic - Volgende topic

diederickvolvo

haha, hij blijft geniaal!
mooi verhaal, en dat ook nog eens met een schuifdak. ik had hem gezien hoe vies die was, maar een wasbeurt knapte hij echt van op! succes met de kleine :P

innocenti

Staat netjes die Cratus velgen. Wist niet dat die er waren met de juiste naafdiameter. Of heb je die aan laten passen.

Martin-R

Ho Ho - vragen over de Cratus velgen mogen in het stekkie van de V70R gesteld worden.
(maar ja; dit paste zonder enige probleem)

Zojuist door middel nvan een felle onderhandeling, en iet wat onder druk zetten van de verkoper een set 302 over genomen.
Verkoper vroeg hiervoor echter wel om een weder dienst. Er word nog even gezocht welke Ex vriendin dit gedeelte om mag gaan lossen. Maar daar zullen we dit forum niet mee besmeuren, dat zal de nu nog eigenaar van de 302 set wel doen met de ex in kwestie.

Wel erg prettig voor ons dan is namelijk deze Lotte enigsinds te Remmen.
Uiteraard is V70R^2 de persoon die het geheel maar op moet gaan halen, hij is immer van der klauw.

Tot zover een korte update omtrent de C70, we dachten dat er geen remmen aan was.. toch wel!

innocenti

Citaat van: innocenti op 14-03-2016 16:36:08
Staat netjes die Cratus velgen. Wist niet dat die er waren met de juiste naafdiameter. Of heb je die aan laten passen.
Ik zal t nie meer doen hoor in dit topic over de R praten. ;)

Martin-R

En terecht, anders zullen we helaas met het stichting C70 potjes langs je deur moeten!

Martin-R

Morgen is de grote dag
dat ik heel veel drinken mag

Met een liter of 4 aan olie automaat
zal ik weer snorren als de vaat

Daarbij nog een liter of 2 aan stuurbekrachtiging
Dat zal het goed doen op de ring

Uiteraard nog 6 liter olie voor de motor
Zo draait het soepel als die schoepen van de rotor

Daar voegen we dan nog 1,5 liter race remvloeistof
Die lotte toch wat een bof.

Tot slot nog wat koelvloeistof een liter of 3
Dat maakt van deze lotte heuse chemie!

Dan krijg ik nog nieuwe remmen
Zodat mijn bestuurds mij een beetje kunnen temmen
Ze kozen voor een 302 set
Dat word morgen dikke vette pret!

Een ieder met koffie, koekjes of een andere lekkernij
komt gerust voorbij!

classicT5

Is Sinterklaas alweer in het land? ;)

Martin-R

Citaat van: classicT5 op 16-03-2016 23:36:10
Is Sinterklaas alweer in het land? ;)

Je brengt pepernoten morgen?
Té gek!!

classicT5

Daar heeft die beste man toch medewerkers voor?

Martin-R

Dat is correct
en tevens juist
die rijden 019 classics...

Martin-R

Ik ben gister in PAK gekomen
Of nee dat bedoel ik niet,  die dyslexie heeft me weer te PAKen
Nee. Nou. Het is ook zo moeilijk al die letters.

Iets met een P een K en een A de volgorde ben ik even kwijt.
Wellicht dat het goed komt als ik nog wat meer drink.  Wat 102 bijvoorbeeld. 

groen V70

Leuk project,

geniet ervan mannen.  ;) ;) ;)

:eusa_clap: :eusa_clap:  voor de liefde voor saffron

I have my Dream

Martin-R

Daar sta ik dan, in het landelijke gebied van de landerijen.
In de kou, buiten. Alleen.

Oke er staat misschien wel een soort van college in de buurt met een veel te grote mond. Die praat alleen maar over hoeveel PK hij wel niet heeft, en dat hij zo uniek is. Nee ik voel me eenzaam.
Ik vind dat mijn baasjes niet goed voor mij zorgen.

Dus heb ik ze gister in meegenomen naar het hoge noorden, lekker een stukje rijden. Dat vond ik dan al wel fijn mijn lieve hart ging over zijn toeren dat is al een tijdje geleden dat dat gebeurd was fijn! Naarmate ik dichter en dichter in de buurt kwam van mijn doel voelde ik me steeds beter! Merkte dat ik de afgelopen tijd toch wat stoffig geworden was.

Bij mijn doel aangekomen parkeerde ik mijn baasjes voor een andere kleurgenoot. En fluisterde.. ah toe..
Ik wist dat mijn baasjes ook niet goed tegen daklozen kunnen, en dat zij een goed hart hebben. Dat ook zei erg begaan zijn met de wereldproblematiek.

Eric, want zo hete de dakloze had zich die dag extra goed gewassen, ik had hem natuurlijk ingelicht over de komst van mijn baasjes en hoe deze wel te verleiden zijn.. Uiteraard ben ik wat vrouwelijker en heb daar misschien wat midner verstand van maar toch kon ook zien dat Eric erg zijn best had gedaan.
Het duurde wel even voor mijn baasjes overtuigd waren want schijnbaar had Eric nog een schuld in te lossen bij de landeigenaar waar hij op dat moment stond en deze persoon wou Eric niet laten gaan voordat deze volledig afbetaald was..
Hierop gooide ik mijn Charmes nogmaals in de strijd zodat ze zagen hoe geluk ik werd, hoe goed ik voor Eric zou kunnen zorgen en hoe leuk koppel wij wel niet waren.. Daarop konden mijn baasjes natuurlijk geen Nee zeggen en werd de Eric de Dakloze geadopteerd.

Nu maar hopen dat mijn baasjes genoeg aandacht voor mij houden, want ik heb natuurlijk wel ook zo mijn aandacht nodig. Met alleen schoonheidsslaapjes kom ik er niet!

Welkom in de Familie, Eric de Dakloze.

diederickvolvo

Geniaal beschreven! Ik had hem al eerder gezien,  maar hij zit nu goed in de famille.  Volgens mij moet alleen het neefje nog erin die een lage s achterwerk heeft.  Enjoy!

UserID6342

;D ;D :eusa_clap: :eusa_clap: Je had schrijver moeten worden ;D

Erg leuk gedaan !