Lotte de verleidster & Eric de Dakloze (V70R^2 + Martin-R)

Gestart door Martin-R, 10-03-2016 21:12:26

Vorige topic - Volgende topic

Martin-R

Mijn baasjes werden boos. Dat ik wel over de Dakloze vertel alsof ik niet goed verzorgd word. Terwijl ze me ook vertroeteld hebben.
Om dat nog even recht te zetten, hierbij een ode aan mijn geliefde baasjes:

Lieve V70R^2 en Martin-R

Bedankt voor de nieuwe remmen die ik van jullie gekregen.
Die jullie eerst zilver gespoten hebben omdat het gele nogal vloekte met mijn jasje
Die julie opgehaald hebben, schoongemaakt en op mij gemonteerd hebben.

Bedankt voor alle nieuwe Dot4 die door mijn gehele remsysteem is gevloeid.
Dat jullie de oude weg gedaan hebben en mij lekkeere versie hebben gegeven

Bedankt voor de nieuwe olie, nieuwe olie filter die jullie ververst en vervangen hebben.
Het spijt me dat ik zo plastic kapje olie filter heb, maar zo hebben mijn ouders mij eenmaal gemaakt.

Bedankt voor de nieuwe automaat peilstok zodat jullie in de gaten kunnen houden of al mijn versnelling het soepel blijven doe.
En er geen mogelijkheid is om water of andere viezigheid tot mij te nemen.
Dat jullie mij geflushed hebben, daar moest ik toch wel even van blushen.

Bedankt voor de nieuwe verlichting zodat ik met al mijn lampjes kan knipperen naar alle hotties out there.
Bedankt voor de set comets met Michellin zomerbanden waar ik lekker op mag staan en rollen.
Bedankt voor de schoonmaakbeurt aan de binnenzeide zodat ik ook een mooier innerlijk krijg!

Bedankt voor de dingen die ik nu nog vergeet...

V70R^2 en Martin-R jullie zijn de beste!

Woger

V70R^2

Uiteraard, daar Lotte wel opzoek is naar een nieuwe vonk, een stuk of vijf, heeft ze deze ongemerkt ook gehad.

Martin-R

Zaterdag 26 maart

Lief Dagboek,
Vandaag was een mooie dag, 's ochtends stond ik in het mooie ochtend zonnetje te genieten. En opeens realiseerde ik mij hoe mooi vandaag de kleur tot zijn recht kwam.
Zo in de lente zon, in dit lekkere weer. Ik was eigenlijk wel erg benieuwd hoe mijn vriendjes er vandaag uit zouden zien.

Dus verstuurde ik snel wat appjes, liet ik zien hoe mooi het weer was en gebruikte ik mijn verleid trucs om mijn vriendjes, en aanverwante hotties deze kant op te krijgen.
Al snel kwam ik erachter dat mijn charmes hun vruchten af wierpen.. (ik ga er natuurlijk vanuit dat het om mij was, en niet vanwege het prachtige lente weer.)
Ik gaf een adres door en kreeg al snel de reacties met tijden waarop ze konden!

Dan is het toch wel praktisch dat ik in het midden van het land ben gestationeerd, en het voor hen dus wel "te doen" was.
Al gauw was het plan geboren, Ja! Mijn vriendjes komen vandaag langs!

Gauw deed ik mijn haartjes, en met een korte opfris beurt was ik er helemaal klaar voor. Ook eric die er sinds zijn komst nog opperbest uitzag stond te glunderen in de zon.
Al gauw kwam de eerste C aangereden, wauw wat een pracht wagen! Alleen.. hij mocht zijn wenkbrauwen wel eens aanpakken.. ik zei er zelf maar niks over maar hij begon er zelf over. En zo begonnen mijn eigenaren aan een opfris beurt voor deze C van Maarten.
Na een klein uurtje ontkitten, ontschuren, en voorzichtig poetsen waren de wenkbrauwen van deze C volledig verwijderd, en het resultaat:

Al gauw kwam ook onze Ludo met een zeer mooie V70 aangeroffeld. De Parkeerplaats achter het huis werd al mooi vol, als er nu nog 1 Saffronies lid bij kwam zou het niet meer passen...

En toen.. Toen kwam ook Gijs nog aangezet! Nog een C die van de partij was! Dat bracht het totale aantal op 7.. dus kon ik gelukkig in de buurt een parkeerplaats voorstellen waar we naast elkaar konden staan, even lekker zonnebaden en genieten van de prachtige lente die begon!

Daar aangekomen was het even een uitdaging met parkeren, want op zoveel vriendjes had ik natuurlijk niet gerekend! En hoewel er al een Volvo stond, kon ik die natuurlijk niet snel even overspuiten. Dus moest ik even zorgen dat we dicht bij elkaar stonden (wat ik natuurlijk helemaal niet erg vond..)

Uiteindelijk stond ik daar, met een deel van mijn vriendjes.. Ik was best een beetje trots!

- voor meer foto's verwijs ik jullie graag naar:
http://nl.fotoalbum.eu/C70Saffron/a865242
en naar
http://nl.fotoalbum.eu/C70Saffron/a865243

Liefdagboek, ik hoop dat ik ze snel weer zie! Ik heb enorm genoten!

ludohaveman

elianmars

MarcoV

Lunadust

Kom maar op met die plaatjes van een geplette mandarijn  :'(
Techneut, geen dichter.

innocenti

Martin-R

Ho-Ho dit klinkt allemaal wel erg heftig haha.

Jullie weten toch ondertussen wel dat ik van dansen houd, lekker los gaan en genieten van die piepende muziek.
Nou daar genoot ik dus gewoon van, en deed even een Pirouette. Maar door een gebrek aan zelfbeheersing maakte ik in plaats van een 360 graden rondje een 540 graden. Ja het was een dolle bende.

Wordt vervolgd met een langer verslag van de afgelopen week waarbij ik verbouwd ben, gekrikt ben, stijf geworden ben, en meer van dat soort termen.
En als cliffhanger... Ik ben ook nog eens gescheiden..

Jelmar

Och, vers bumpertje, vers motortje doet ie het weer toch.

Alleen die vangrail is zo achterlijk duur....
850R

Lunadust

Martin, je zou dichter moeten worden..

Bij mij zou het ophouden bij;
Rondje ring;
Achterkant plat. Blok stuk.Vangrail is duur.

Ik vind je schrijfkunst bewonderenswaardig
Techneut, geen dichter.

Martin-R

Maandag 4 April

De zon komt langzaam op, ik open mijn ogen en zie tot mijn grote verbazing dat 1 van mijn baasjes, Mr V70R^2 himself ook al op is. Iets vertwijfeld kijk ik toe. Hij doet mijn kapje open en bekijkt te boel eens grondig. En gaat zijn eerdere leugen; "5 nieuwe vonkjes in mijn hartje" maar rechtzetten. Ik krijg ze nu toch echt! nieuwe vonkjes..
Ik sprankel helemaal op van binnen, ik kan eigenlijk niet wachten mijn vermogen is namelijk niet zo hoog.. en dat met een hoog libido is een slechte combinatie!

Mijn baasje begint lekker te draaien.. Maar dan bedenk ik me.. mijn oude vonkjes.. die zijn zo fijn die zitten al zo lekker lang in me! die wil ik niet kwijt! en ik begin zachtjes te huilen. Wat eigenlijk een erg slimme zet van mijzelf blijkt. Want hierdoor krijg ik olie boven op mijn vonkjes en kan hij ze lekker niet pakken.

Ik zie dat hij hier een beetje van moet huilen.. en begint mijn tranen te drogen. Mijn wangen worden gedroogd, mijn wanden worden gewassen en langzaam word mijn lieve vonkje zichtbaar.. en denk ik.. oke wellicht moet ik nieuwe vonkjes maar eens een kans geven.
Met nog een laatste blik op mijn oude vonk.. ik heb een fijne tijd met hem gehad maar het is nu toch blijkbaar tijd voor een nieuwe.

De nieuwe vonkjes komen erin. En ik vind het maar niks het voelt niet goed. Ik ben boos op mijn baas, en hoewel ik al jaren gestopt ben. Ben ik toen begonnen met roken mijn hartje werd gestart en die vonkjes gingen maar te keer. Ik was boos en blies met alle mocht rook uit mijn uitlaatje. Na enkele minuten vond ik het eigenlijk toch wel prettig en vond ik mezelf best stom. Waarom nou ineens gaan roken mijn baas is zo lief voor me en ik handel er zo naar. Ik vraag me wel af waarom hij zo lief voor me is, wat is hij van plan?!

En met nog een selfie van mijn goede hartje met nieuwe vonkjes

Martin-R

Maandag 4 April, vanuit Barcelona

Oh mijn lotte.. wat een problemen vandaag wat een gedoe.. ik hoop maar dat ze kan wennen aan haar vonkjes en dat ze daar een beetje meer in haar sas raakt.
Straks gaat ze op haar poten staan. Dat het allemaal weer niet goed is, en haar poot stijf houd.
hm.. haar poot stijf houd..

Op het forum stond een Coil over set.. wat als we nou zorgen dat zie niet anders kan dan haar poten stijf houden. Dan we haar dwingen. Oke we leveren in op comfort.. Maar ja met vrouwen weet je het toch nooit zo goed wat je er nou eigenlijk aan hebt. Je kunt er niet van op aan. Misschien is dat nog niet zo'n gek idee.

En zo werd er een Lotte stijl bericht naar een medeforummer gestuurd, en geheel in lotte dicht stijl werd er een slijm bericht gestuurd.

"Lieve Jurrijn,
Ik zag jou veren, en die zou ik graag behoren
Lekker zware lawaai lootjes met die veertjes onder mijn pootjes
ik knipper met mijn ogen en beloof je gouden bogen.

Brugge is nogal een eind, wat de onderhandelingspositie niet verfijnt
mijn baasje wil wel rijden, maar zo zonder ijs kan ik helaas niet glijden
dan verbruik ik brandbare stoffen en verslijt ik mijn sloffen

dus eigenlijk wil ik ze wel graag, maar is mijn vraag
of je toevallig nog kwam, in de buurt van leerdam.
of dat de prijs omlaag kan, dan komt mijn baas vanuit leerdam.

Ik hoor het heel graag, dan vat ik mijn baas zo snel mogelijk in de kraag
zodat ik zo snel mogelijk kan wennen, en goed over de nordschleife kan rennen

Liefs, Lotte."

Met een positief resultaat. De verleid kunsten van Lotte bleken weer haar vruchten af te werpen, of in dit geval een setje Coil Overs..

Nadelig was dat ik (Martin) in Barcelona zat, (alhoewel in heovere dat nadelig was..) en ik dus mooi V70R^2 aan het werk kon zetten. Een ander forum lid werd nog even verleid door middel van diverse verleidkunsten om een forum transport van een kleine 350km te doen.. De kracht van lotte gaat niet over meters. Pure liefde en gevoel.
En zo was er een coil over set. Bedoeld voor Lotte, bedoeld om de fun factor die V70R^2 en ondergetekende voor ogen hadden..

Om lotte nog wat meer in bedwang te houden werd er ook nog een mooie brug gescoord en zo kon er begonnen worden aan een transformatie.. Een gave transformatie met een deadline. Lotte moest binnen 24H de weg op, op weg naar haar avontuur. (het was inmiddels donderdag 7 april..)

De, hoe houden we lotte in bedwang set lag klaar. Het was tijd voor montage, en ik, Martin begon nog even aan een extra cocktail, een rondje langs de Sagra Familia, en genoot van de zon.

UserID6342

Je schrijfstijl is heerlijk, wat leest dit leuk weg ;D ;D