Volvo voor beginners

Gestart door Woger, 26-03-2016 22:38:19

Vorige topic - Volgende topic

classicT5

Wat een fantasie, waar haal je het vandaan, leuk om te lezen. Ben benieuwd wat voor werk je doet.

Benny850

cornelis-b

Citaat van: classicT5 op 27-03-2016 18:56:17
Wat een fantasie, waar haal je het vandaan, leuk om te lezen. Ben benieuwd wat voor werk je doet.

Fantasie schrijver ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

henry classic v70

Tiago, Martin-R en Woger kunnen zo een bundel maken met leuke verhalen  :D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Martin-R

Heel gaaf.

Echter. Het schijnt dat er naast de vrolijke ballonnen die opgeblazen worden om de sfeer binnen een auto hoog te houden. En de bereider ook te voorzien van een sjerp die hij om zijn middel en over de borst kan dragen. Zodat hij zich als prins in de Volvo voelt. Uiteraard is ook dit om de bereider van de Volvo volledig en in alle gemakken te voorzien.

Er gaan zelfs geruchten dat de sjerp die men over de borst draagt zo gevormd is dat indien een vrouwelijke medemens plaatsneemt haar pluspunten gescheiden worden van elkaar en daarmee de van origine nomaadse bereider zich ook kan verheerlijken aan deze vorm van opgeblazen ballonnen.
Dit zijn echter geruchten die ik tot op heiden niet wetenschappelijk heb kunnen onderbouwen.

Citaat van: henry classic v70 op 27-03-2016 19:31:30

Dat zie ik maar als compliment ;)

henry classic v70

Citaat van: Martin-R op 27-03-2016 20:06:44
Heel gaaf.

Echter. Het schijnt dat er naast de vrolijke ballonnen die opgeblazen worden om de sfeer binnen een auto hoog te houden. En de bereider ook te voorzien van een sjerp die hij om zijn middel en over de borst kan dragen. Zodat hij zich als prins in de Volvo voelt. Uiteraard is ook dit om de bereider van de Volvo volledig en in alle gemakken te voorzien.

Er gaan zelfs geruchten dat de sjerp die men over de borst draagt zo gevormd is dat indien een vrouwelijke medemens plaatsneemt haar pluspunten gescheiden worden van elkaar en daarmee de van origine nomaadse bereider zich ook kan verheerlijken aan deze vorm van opgeblazen ballonnen.
Dit zijn echter geruchten die ik tot op heiden niet wetenschappelijk heb kunnen onderbouwen.

Citaat van: henry classic v70 op 27-03-2016 19:31:30

Dat zie ik maar als compliment ;)

...is het ook :)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Midicijnman

Thunderstruck

Citaat van: Woger op 26-03-2016 22:38:19
Na de 855 kwam echter de tijd van de wereldoorlogen en stonden de fabrieken van Volvo regelmatig stil. Tijdens de duitse bezetting in 1939 t/m 1945 na Volvo heeft de fabriek weliswaar nieuwe modellen geintroduceerd, zoals de P1800, katterug e.d., maar dit waren natuurlijk geen echte Volvo's meer. Wel werd de bestaande productielijn van 850 en 855's verlengd zodat er een kanon op kon worden gemonteerd. Deze werden in de oorlog massaal ingezet en stonden bekend als der King Tiger.

Ja dit klopt gewoon, geen enkele onwaarheid in dit stuk! Op mijn panzer heeft een toren met kanon gezeten denk ik.