Wolvengang stelt zich voor: V70 Classic 2.4

Gestart door Wolvengang, 11-04-2016 13:49:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

henry classic v70

#15
Nou die panelpads.com site doet het niet en die PDF over die door hun gekochte roffel is "oud" nieuws voor ons als forummers...
 Hier is die PDF, hoop tekst weinig nieuws
Deze gasten staan dus ook op volvov70forum hun panelpads te promoten met hetzelfde verhaal als in dit topic.

Vind het dan ook bijzonder dat die panelpads.com site niet werkt immers zou daar staan wat de bedoeling is van de panelen



Lijkt erop dat het een verkapte vorm van reclame is

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Boeijke

Reclame dus.

Citaat van de site:

Een oplossing voor dit issue zijn onze Panelpads, zij worden binnenkort wereldwijd aangeboden via enkele geselecteerde Volvo partners.

Dan gaan ze dat echt niet hier delen hoe dat werkt. Want dan hebben die partners niets meer te doen.
Neemt niet weg dat het een mooie oplossing zou kunnen zijn voor het loslatende paneel probleem. Mits beetje betaalbaar.

kulk

Reclame is zeker niets mis mee, mits je gelijk forumsponsort wordt  ;D

robert69

ach de blog is ok om te lezen, geeft aan welke keuzes gemaakt kunnen worden in plaats van een moderne lease wagen als de onderneming het toestaat. Voor de rest niet een site die je vaker dan eens bezoekt

cornelis-b

Site wordt op meerdere Volvo sites gepromoot dus de vraag of het hier liefhebbers of commercieel gewin betreft is niet duidelijk.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Wolvengang

Haha, wij van WC-Eend.... !  :) Maar even voor de goede orde: als we ons geld zouden moeten verdienen met alleen de klaar te maken Panelpads zou het niet best zijn met Wolvengang. Vooralsnog kost het meer geld dan het oplevert; alles wat Volvo is moet tussendoor. Maar we vinden wel dat we een unieke positie bekleden met onze Classics tussen al het moderne leasewagen geweld. En ik moet zeggen dat ik jullie een goed forum vindt; hier gebeurt tenminste wat als je je 'even' voorstelt  :eusa_shifty: Maar zonder gekheid, deze week testen we de Panelpads voor de achterpanelen. We zijn er nog niet, wel bijna. Wordt vervolgd!

henry classic v70

Citaat van: Wolvengang op 12-04-2016 20:11:23
Haha, wij van WC-Eend.... !  :) Maar even voor de goede orde: als we ons geld zouden moeten verdienen met alleen de klaar te maken Panelpads zou het niet best zijn met Wolvengang. Vooralsnog kost het meer geld dan het oplevert; alles wat Volvo is moet tussendoor. Maar we vinden wel dat we een unieke positie bekleden met onze Classics tussen al het moderne leasewagen geweld. En ik moet zeggen dat ik jullie een goed forum vindt; hier gebeurt tenminste wat als je je 'even' voorstelt  :eusa_shifty: Maar zonder gekheid, deze week testen we de Panelpads voor de achterpanelen. We zijn er nog niet, wel bijna. Wordt vervolgd!

Waarom doet die panelpads.com site het niet?
Geprobeerd om te kijken wat het product was maar kom terecht bij een domein site.   :eusa_think:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

RoelNL

Foto's kun je hier ook neer zetten vanuit je dropbox dan hoef je alleen maar de link daar naar toe neer te zetten. Dat is uiteindelijk hetgeen waar het hier omgaat bij het voorstellen zodat de andere jouw auto ook kunnen zien. Probeer het ook zo te houden.

Ik vind het best knap namelijk al bijna 2 pagina's vol zonder een enkele foto van je/de auto'(s)

Je kan je site in in je handtekening zetten zoals bij andere mensen alleen hun auto's staan.
V70 2.5 lpg 386dkm my 98 mei  10 tot dec 11 sold
V70R AWD 224dkm my 98 dec 11 tot jan 2022 sold
855 DOP T5R 241dkm (+128XXX) my 95 20-2-2014 Sold 4-2017
Honda VFR 800 Vtec my'14 owner since 2018
Honda VFR 750 my'86 owner since 2019
V70 2.5t summon 145dkm owner since 8-2023

Wolvengang

Dank voor je tip. Bij deze de link naar een kort statieportret van mijn jonge dame, de spotlight auto uit 'Classic van de zaak'. Photobucket gaf trouwens broken icon:

https://www.dropbox.com/s/lvhdh04x26d7yn0/wolvengang_40FSHT_001.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/5e3cvio4u9o64i4/wolvengang_40FSHT_002.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/etdntrnxjtlw6g9/wolvengang_40FSHT_003.jpg?dl=0

Zo, moet nu weer Wolvengang dingen doen vandaag. Hoi!

cornelis-b

Citaat van: Wolvengang op 13-04-2016 09:08:57
Dank voor je tip. Bij deze de link naar een kort statieportret van mijn jonge dame, de spotlight auto uit 'Classic van de zaak'. Photobucket gaf trouwens broken icon:

https://www.dropbox.com/s/lvhdh04x26d7yn0/wolvengang_40FSHT_001.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/5e3cvio4u9o64i4/wolvengang_40FSHT_002.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/etdntrnxjtlw6g9/wolvengang_40FSHT_003.jpg?dl=0

Zo, moet nu weer Wolvengang dingen doen vandaag. Hoi!

Op de foto's een nette auto Ronald-Jan maar nu eens wat meer info over de panelpads.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

leons850

Citaat van: Wolvengang op 13-04-2016 09:08:57
Dank voor je tip. Bij deze de link naar een kort statieportret van mijn jonge dame, de spotlight auto uit 'Classic van de zaak'. Photobucket gaf trouwens broken icon:







Zo, moet nu weer Wolvengang dingen doen vandaag. Hoi!

So, kunnen we ze allemaal in 1x zien. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Robster480

Panel Pads, hippe term en vast kostbaar. Ik zeg opnieuw verlijmen of gestikte panelen scoren.
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

FGG


Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

leons850

Citaat van: Robster480 op 13-04-2016 10:55:03
Panel Pads, hippe term en vast kostbaar. Ik zeg opnieuw verlijmen of gestikte panelen scoren.

Gewoon een R of T5 slopen. Zitten ze standaard in. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein