Wolvengang stelt zich voor: V70 Classic 2.4

Gestart door Wolvengang, 11-04-2016 13:49:45

Vorige topic - Volgende topic

Robster480

Citaat van: leons850 op 13-04-2016 11:08:37
Citaat van: Robster480 op 13-04-2016 10:55:03
Panel Pads, hippe term en vast kostbaar. Ik zeg opnieuw verlijmen of gestikte panelen scoren.

Gewoon een R of T5 slopen. Zitten ze standaard in. ;)

Daarom, problem solved ;)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Lunadust

Voor reclame doeleinden hebben we toch het sponsor topic?

Aanvulling;

Een howto ofzo zou wel makkelijk voor sommigen.
Techneut, geen dichter.

Wolvengang

Beste 850/70 mannen! We zijn zover, de Panelpads reparatieset voor de veelgeplaagde deurpanelen van de Volvo V70 Classic is beschikbaar. Het is een service artikel van ons netwerk, vandaar dat zijn ontwikkeling wat langer heeft geduurd dan we in eerste instantie verwachtten. Alles moest in de vrije uren. Een 'How to' video hebben we er ook bij Lunadust: www.wolvengang.com/panelpads.

Zeggen jullie het voort? Zou leuk zijn!

cornelis-b

€89,95  :o :o

Het is veel geld en dit is ook puur reclame, het topic heet "Wolvengang stelt zich voor" maar het is gewoon bedrijfspromotie. Dit hoort op marktplaats thuis. "Het is een service artikel van ons netwerk"  :eusa_wall:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

freefall

Citaat van: cornelis-b op 09-02-2017 16:17:09
€89,95  :o :o

Het is veel geld en dit is ook puur reclame, het topic heet "Wolvengang stelt zich voor" maar het is gewoon bedrijfspromotie. Dit hoort op marktplaats thuis. "Het is een service artikel van ons netwerk"  :eusa_wall:
:eusa_clap:
eensch
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

henry classic v70

Vind het bedrag nog niet eens zo gek en opzich vind ik de oplossing leuk gevonden...
...maar vind het er niet uitzien  :eusa_eh:  gaat niet helemaal om de hendel heen (alsof er iets ontbreekt)

Heb een topic gemaakt zie omschrijving:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,83621.0.html

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Jans Duiven

Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo handig.

Laat lekker gaan. Hier zitten ook 'meer dan hobbymatige' klussers meermalen indirect hun diensten te promoten.

cornelis-b

Er is een verschil tussen hobby en bedrijf Hans, toen Jelmar zijn uitlaten hier promote moest hij ook sponsor worden. Wolvengang is in mijn ogen een bedrijf wat verder geen enkele toevoeging heeft geleverd behalve het aanprijzen van de deurpanelen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

kulk

Ik vind het wel een mooie oplossing voor zover ik op de foto kan zien.

Bedrag kun je over twisten maar hier op het forum heb ik ook weleens tweedehands deurpanelen voorbij zien komen
die ook niet echt goedkoop waren.

Misschien wil hij wel forumsponsor worden?

yannickdv

Citaat van: cornelis-b op 09-02-2017 18:56:04
Er is een verschil tussen hobby en bedrijf Hans, toen Jelmar zijn uitlaten hier promote moest hij ook sponsor worden. Wolvengang is in mijn ogen een bedrijf wat verder geen enkele toevoeging heeft geleverd behalve het aanprijzen van de deurpanelen.

Denk niet dat het zo hard van stapel loopt :P
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

Jans Duiven

Citaat van: yannickdv op 09-02-2017 19:11:40

Denk niet dat het zo hard van stapel loopt :P

precies.

Jans Duiven

Klopt maar hoe heet die gast ook alweer met zijn veerpootbruggen handel?
Soms is het een schemerzone.

Het forumbeheer zal hier wel een gedachte over hebben vermoed ik.

Wolvengang

Om te voorkomen dat het hier allemaal reclame wordt nog 1 reply dan  ;) Nee, als Wolvengang van deurpanelen moest leven zou het niet best zijn. Dus, inderdaad alleen een service artikel. De vorm van de Panelpads is voornamelijk een technische overweging. Maar alles went want een paneel zonder Panelpads vind ik persoonlijk inmiddels een behoorlijk 'blote konten gezicht'..... :eusa_silenced:  ;D
Zie Panelpads echter wel als een 'workaround'. Wil je je Classic in on-be-ris-pe-lijk-originele staat houden dan is de Panelpads oplossing misschien niet de beste keuze. Moet je Classic nog werken voor zn geld maar wil je je panelen toch eenvoudig netjes hebben voor een fractie van de kosten van herstofferen, dan vinden wij Panelpads een mooi alternatief. Zo dus. Hoi!

henry classic v70

De oplossing is zeker niet verkeerd en voor een niet liefhebber die zich stoort aan het loslatende vinyl een toepasbare mogelijkheid.

Vraagje: waarom niet rond om de deurhendel  :eusa_think: stukje te fragiel waardoor het is weggelaten?
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Wolvengang

Hallo Henry, ook wij zijn liefhebbers hoor, maar de vraag is hoever je daarin moet gaan met auto's die ook nog gewoon moeten werken voor hun geld. Zeker als de auto in kwestie meestal de 300.000 km is gepasseerd en waardevast oldtimerschap al eigenlijk niet meer mogelijk is. Persoonlijk ben ik niet zo van de schroefsets, knutselneon, of gangsterfolie :-), maar dan wel weer van de Panelpads. Is voor iedereen dus anders. De allereerste Panelpads versie lag inderdaad geheel rond de deurgreepring. En het zag er niet uit: inderdaad kun je daar niet schroeven want te fragiel. Gevolg? Hobbelen en bobbelen. EN dat willen we niet want dat deed het paneel al :-). Dus hebben we met opzet geprobeerd de Panelpads een open en ietwat eigenwijzige vorm mee te geven zonder uitzinnig te worden - een stijlcombi die we wel vaker zien bij Skandinavisch design. Zonder de set aan te prijzen, ben ik natuurlijk bereid verdere 'how to' vragen te beantwoorden, tenminste als de tijd bij Wolvengang het toelaat en forumbeheer het daar mee eens is.