Haakjes rolgordijnen achterportieren

Gestart door Noot, 21-04-2016 14:12:09

Vorige topic - Volgende topic

Paulvdberg

als er setjes komen graag 2 setjes!!

razorx

Het duurde even, maar de Pilot van in totaal 20 stuks (!) is geprint.
De reden dat het "even" duurde is dat het gewone werk en de verbouwingen ook gewoon doorgaan. Ook 's avonds.

Anyway, wat er morgen voor de eerste vijf op de bus kan gaat op de bus en de ophalers zijn ook van harte welkom

V70geRwin

Citaat van: razorx op 25-09-2018 18:48:56
Het duurde even, maar de Pilot van in totaal 20 stuks (!) is geprint.
De reden dat het "even" duurde is dat het gewone werk en de verbouwingen ook gewoon doorgaan. Ook 's avonds.

Anyway, wat er morgen voor de eerste vijf op de bus kan gaat op de bus en de ophalers zijn ook van harte welkom

Wow, goed bezig!

Mathijs89

Sbv

classicT5

Ik heb ze IRL gezien, heel netjes en vind ze ook erg sterk. Lijkt mij sterker dan origineel (maar die heb ik nog niet in mijn handen gehad)

Sbv

Wat is meest handige om nieuwe haakje weer mee te monteren eigenlijk ?

volvobug

Citaat van: Sbv op 25-09-2018 22:15:38
Wat is meest handige om nieuwe haakje weer mee te monteren eigenlijk ?

Gedurende de pilot met een 3 mm boutje en moertje denk ik. Als er nog een aangepaste definitieve versie komt, wellicht in grijs, dan definitief met een 3 mm klinknageltje en dan even de de zwarte permanent marker erover?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Sbv

oude even uitboren neem ik aan. Zal de bouten bak even op de kop zetten of ik van de kleine boutjes en moertjes heb. Zat eerst aan popnageltje te denken maar boutje met moertje is wat makkelijker

volvobug

Ja, oude is een meer een klinknageltje, aan een kant een ronde kop en aan de andere kant (raamzijde) het "uitgezette" deel. Daar een vier/vijf mm boortje op zetten en niet te hard drukken. De klinknagel gaat meedraaien waarschijnlijk, dan even met een tweede paar handen een tangetje op de ronde kop.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

maruska

anders heb ik nog wel klein installatiegrut sander..
@yits : topper ! ben erg benieuwd naar de pasvorm, qua sterkte zal het wel goedkomen. hoe heb je hem ingemeten ? 3D of met den rolmaet ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

razorx

Ik ben ook wel benieuwd of er al mensen aan de gang zijn gegaan met de proefexemplaren die ik geprint heb ;) .

Sbv

Ik heb Mark nog niet gezien na zijn bezoek aan jouw maar waarschijnlijk komend weekend wel en dan ga ik er mee aan de slag

arjen850

Citaat van: Sbv op 09-10-2018 19:44:22
Ik heb Mark nog niet gezien na zijn bezoek aan jouw maar waarschijnlijk komend weekend wel en dan ga ik er mee aan de slag
Citaat van: Sbv op 09-10-2018 19:44:22

Dat geldt ook voor mij, ik hou je op de hoogte.

arjen850