Zijn AB en alarm over te zetten van ene auto naar andere?

Gestart door Tuilenaar, 23-04-2016 22:00:44

Vorige topic - Volgende topic

Tuilenaar

Ik moet mijn 855 uit 1996 helaas naar de sloop brengen. Die auto is uitgerust met een 'Diefstalarm Volvo GA II', zoals op het bijgeleverde boekje stond. Mijn huidige 855 is uit 1995 maar ik heb er alleen een set gewone sleutels bij gekregen. Wél zit er in het midden achter de voorruit het bekende rode LED-je en zitten er inbraaksensoren in de bovenhoeken van de voorruit. Hoe kan ik uitvinden of er alarm in deze auto heeft gezeten, en is het mogelijk het alarm en de afstandbediening van de portieren te slopen uit de oude en over te zetten op mijn nieuwe? Ik heb geen idee wat er in mijn oude auto reageerde als ik op  de afstandbediening drukte.
Ben benieuwd!
Tuilenaar

cornelis-b

Kan je gewoon overzetten, te beginnen met relais 210 / 211 en die zit onder de schopplaat aan de bestuurderskant. Als je deze bij de nieuwe wagen inprikt zou het al moeten werken.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien