Gj smit stelt zich voor !

Gestart door gjsmit, 14-05-2016 21:49:53

Vorige topic - Volgende topic

gjsmit

Hallo forummers
Bij deze wil ik mij even voorstellen......want na jaaaaaaaren meelezen word het toch wel tijd voor een voorstelrondje   :eusa_shifty:
Ik ben ger-jan smit....39 jaar.......timmerman.....getrouwd...3 kinderen en kom uit elspeet. Van de veluwe dus  :)
En ik ben dus een trotse bezitter van een 98'' S70 10v silver sand automaat.
Ik heb de auto nu zon 4,5 jaar in bezit. Tellerstand was toen 225000......en staat nu op 259700 . We kunnen dus nog even !!!!!!!!
Ben mn carriere begonnen met een opel kadett......maar die stond na 6 weken tussen een paar bomen geparkeerd. Weg 10000 gulden....weg zuurverdiende spaarcentjes. Toen een tijdje op advies van mn ouwe gefietst  >:(
Daarna een mazda 323 sport gehad......maar die was me ook geen lang leven beschoren.....die werd door mn vriendin (nu vrouw) tussen de bomen geprakt.
Toen een mazda 323 met de klapkoplampen. En die heb ik na een tijdje ingeruild (ik wist niet dat dat kon  : :o) op een mazda 323 f....een gifgroene.
En toen ergens is het begonnen......ik weet niet meer hoe en waar....maar opeens zag ik ergen een s70....en werd spontaan verliefd !
Vrouwlief zag het eigenlijk ook wel zitten...dus driftig op internet aan het zoeken...en daar stond hij na een tijdje....een echte s70 10v silver 98' automaat. Wat een machtig gevoel was dat !  De opmerkingen over een ouwe.....bak waren niet vande lucht....maar dat kon me niet deren...wat was ik apetrots !!!
Maar aan al het goede komt een end......een huis gekocht...en dus bedacht in al mn goede wijsheid....in het kader vd bezuinigingen.....we kopen een frod focus uit 2003...dus toch ff 5 jaar vooruit !!!!!!
Maar u raad het al.....dikke ellende dus......en vele euries armer.
En toen stond deze beauty bij de handelaar waar ik de frod vandaan had. Dus snel ingerolen....en wat was ik weer happy !
Dat was toen dus ook al het moment dat op het forum geraakte.
Inmiddel een verslaafde meelezer geworden....en al handige tips en trics gebruikt. Waarvoor dank !!!!
Eerste paar jaar de auto gelaten zoals  die was....maar inmiddels wat upgrades gedaan.
Een setje 17 " comets van MP eronder. Een ander interieur erin. Zat van die beige met blauwe spikkels in. Maar heb bij marius in epe een monza interieur gekocht en zelf erin gezet. Lekker licht interieur.....dat word zeer gewaardeerd onder sommigen onder ons  :eusa_whistle:
Een spoiler gemonteerd....en op dit moment worden de velgen opnieuw gecoat.
We blijven dus bezig zeg maar.
Ik zal proberen om de fotos te posten....maar dat moet ik nog ff vogelen...ben niet zo handig met dit gerief.
Een hartelijke groet vd veluwe

)()()sT

Haa Ger-Jan,
Leuke en enthousiaste intro! Welkom al vertoef je hier al een poos. Ik ben benieuwd naar de foto's!

gero

Hoi  Welkom, Elspeet , dat ligt dicht bij Wezep, daar kom mij vrouw vandaan.

gjsmit

gjsmit

Het heeft even geduurt......maar ik geloof dat ik er iets van begin ts snappen  ;D

gjsmit

gjsmit

Brammetje

Mooie intro Ger-Jan,

En een licht interieur rules.....
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

UserID6342

cornelis-b

Mooi GJ, een licht interieur heb ik ook mee gereden in mijn ex S70 alleen vond ik het bovendek hinderlijk schitteren / reflecteren in de voorruit en heb er toen een donker dek opgelegd en er een twotone dash van gemaakt ;D

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

V70geRwin

Welkom en een mooi bak, knappe velgen  :eusa_clap:
Nog plannen om iets te verlagen?

Binnenkort een meeting in de buurt:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,78772.0.html

henry classic v70

Citaat van: V70geRwin op 15-05-2016 11:40:17
Welkom en een mooi bak, knappe velgen  :eusa_clap:

Volgens mij heb ik Ger-Jan al eens op een Hertenkampmeeting ontmoet, toen nog een tijdje staan praten (dat interieur wat je bij Marius vandaan hebt had ik nog onthouden)  :)
De S70 ziet er mooi uit op de plaatjes maar kan me herinneren dat de wagen er tijdens de meeting ook heel netjes bijstond  :eusa_clap:
Wellicht dat je 28 mei ook nog even langs komt
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

san

joeryvaneck

Mooie auto. Groeten uit Putten!

gjsmit

Heren: bedankt voor alle positieve reacties !
Ik geloof dat ik zon beetje alle windstreken wel langs zien komen heb  ;D

Citaat van: cornelis-b op 15-05-2016 10:23:34
Mooi GJ, een licht interieur heb ik ook mee gereden in mijn ex S70 alleen vond ik het bovendek hinderlijk schitteren / reflecteren in de voorruit en heb er toen een donker dek opgelegd en er een twotone dash van gemaakt ;D

https://www1.picturepush.com/photo/a/13968595/800/bovendek/bovendek-2.jpg

Hallo henk........heb je duikbootverhaal zeker gevolgd !
Vind je two tone wel leuk......maar hou het zelf lekker licht  ;)

Citaat van: henry classic v70 op 15-05-2016 11:49:13
Citaat van: V70geRwin op 15-05-2016 11:40:17
Welkom en een mooi bak, knappe velgen  :eusa_clap:

Heb zeker plannen om te verlagen.....staat echt wel iets te hoog zo.
Heb op mp een schroefset gekocht die er onder moet.....maar ben er zelf nog niet helemaal uit.
Ben nl bang dat het errug stug word. Maar dr moet wel gauw iets gebeuren want mn veerpootrubbers zijn echt gaar !!!!!

Volgens mij heb ik Ger-Jan al eens op een Hertenkampmeeting ontmoet, toen nog een tijdje staan praten (dat interieur wat je bij Marius vandaan hebt had ik nog onthouden)  :)
De S70 ziet er mooi uit op de plaatjes maar kan me herinneren dat de wagen er tijdens de meeting ook heel netjes bijstond  :eusa_clap:
Wellicht dat je 28 mei ook nog even langs komt

Hey hendry......
Je geheugen is nog echt prima  :eusa_clap:
Ik was idd op de meeting.......(stiekem als gast) ;)
Het is wel de bedoeling dat ik kom.......maar  moet ff afwachten hoe het loopt met werk. Ben zaterdags nl heel druk met de beunelarij.....maar zal mn best doen :)