[VOLVO 850 CLUBMEETING] 25 jaar Volvo 850, zondag 2 oktober 2016

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 20-06-2016 22:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Club Nederland

Hou je zondag 2 oktober vrij in je agenda?

We gaan dan namelijk groots feest vieren ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum van de Volvo 850 en dat gaan we dan doen in Hilversum op Landgoed 'Zonnestraal' van 10.00 uur tot 16.00 uur.

Hoewel onze club een groot aantal leden telt en het feest als thema 25 jaar Volvo 850 heeft, zijn ook andere Volvorijders welkom. Dus ook voor bezoekers die geen clubauto hebben en gewoonweg eens rond willen kijken zetten we onze deuren open. Er is genoeg te beleven. Naast een keur aan prachtige Volvo's ook marktkraampjes met aan Volvo gerelateerde zaken zoals miniaturen, brochures en onderdelen.

Verder zijn er verschillende activiteiten voor jong en oud op touw gezet en wordt door het aanwezige publiek de mooiste Volvo 850 gekozen. Kortom, wij gaan er als Club alles aan doen om er een onvergetelijke familiedag van te maken. Wij rekenen op je komst en een goed humeur dan zorgen wij er voor dat Landgoed Zonnestraal op deze dag met zonnestralen omgeven wordt.

Dus tot op 2 oktober in Hilversum! Jij komt toch ook?

Als je de laatste nieuwtjes over deze feestelijke bijeenkomst wilt volgen, hou dan je mailbox in de gaten en/of abonneer je dan op de speciale Facebookpagina.

EDIT: aanmelding is verlengd van (abusievelijk) 25 september naar 2 oktober 2016!!!
Als aanmelding op 26 september 2016 mislukte, probeer het dan nog een keer. Excuus voor het ongemak.

EDIT: het programma is bekend:
Programma 25 jaar Volvo 850
op landgoed de Zonnestraal,
Loosdrechtsebos 15-17, 1213 RH Hilversum
op 2 oktober 2016:

10.00-12.00  Opening & Line-up***

11.00-15.00  Karikatuurtekenen (voucher te koop bij clubstand)

12.00-12.30  Fotomoment & beoordeling mooiste clubauto****

12.30-13.00  Fotomoment zonder publiek en mét drone

13.00-15:00  Gelegenheid toerrit (route af te halen bij de clubstand)

14:00 Deadline inleveren stembiljet mooiste clubauto

15:00 Deadline inleveren toerrit formulier

15:30 Prijsuitreiking

16:00 Einde jubileumviering

Verder zullen op het terrein te vinden zijn:

- De brasserie (overdekt, binnen), voor eten en drinken*

- Een hamburgertent (buiten, overdekt), voor vers gebakken hamburgers naast de brasserie*

- Springkussen voor de kleintjes

- Sketch artist / Karikatuurtekenaar: vereeuwig jezelf in je auto**

- Stands / marktkramen van diverse aanbieders

- Radio 850, tevens moderator van de feestdag

*      = tegen reguliere horecaprijzen
**    = voucher met vast tijdslot voor sterk gereduceerd clubgesponsord tarief verkrijgbaar bij de clubstand
***   = volg de aanwijzingen van de parkeerwachten op voor mooie line-ups!
**** = haal een stemformulier af bij de clubstand

...en natuurlijk vele, vele mooie auto's om te bewonderen, waaronder BTCC varianten!

N.B.: Afhankelijk van het weer worden de locaties van de stands/marktkramen op het laatste moment aangepast.
Standhouders ontvangen een plattegrond met de locatie van hun stand pas eind zaterdag 1 oktober 2016.
Bij slecht weer hebben we de eerste verdieping van het centale gebouw naast de brasserie ter beschikking om naar uit te wijken.
Dit gebouw bevat een bar, muziek en is groot genoeg om droog verder te feesten.

Wij verwachten een goede opkomst gezien het grote aantal aanmeldingen.

De evenementencommissie.
#85025jr

Vulk

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

jas

Ik heb me ook via de site aangemeld

Iedereen is dol op lijstjes toch?

1. Vulk
2. Cornelis-B
3. Jas

The Demon

BBS

Ik wil wel, maar zit nét uitgerekend dat weekend ergens anders :eusa_wall: Moet even kijken of en hoe ik dat zou kunnen inplannen.
Volvoloos....

V70geRwin

fransklaassen

You only live once

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Hengeveld

Happy Shrek

Thunderstruck

Ik denk dat ik er ook bij ben, afhankelijk van de verhuizing. Oja en het Panzer in Scandinavian uitvoering waarschijnlijk ;)

innocenti

bAdMuTs

Ik denk dat ik ook wel even langskom, is bij mij om de hoek :D.