motor rubber

Gestart door olaf ovlov, 02-07-2016 19:44:59

Vorige topic - Volgende topic

olaf ovlov

geweldige dag vandaag :eusa_whistle: Na een hoop gekl$#%@ toch gelukt , nieuw rubber geplaatst eerst geprobeerd met een poelie trekker. hierna met een draadeind en 2 grote ringen met vulstukken om erdoor te trekken. Nu een stukkie minder trillen. :) vrouwlief heeft als 1e gereden en zeer tevreden!

DGoos

sta ook voor deze klus ... mijn huidige rubber is helemaal kapot maar heb geen last van trillingen eigenlijk.
Ben aan het twijfelen of ik het wel ga doen.

DGoos

noemenswaardige trillingen ...

Vulk

Citaat van: DGoos op 28-10-2016 16:40:07
sta ook voor deze klus ... mijn huidige rubber is helemaal kapot maar heb geen last van trillingen eigenlijk.

Rubber kost goed 20 euro, het twijfelen niet waard denk ik.

elianmars

Als jij het flexibele gedeelte van je uitlaat kapot wilt hebben, moet je vooral de bovenste motorsteun los laten zitten :P

De motor gaat dusdanig kantelen (wat ook voor de overige motorsteunen slecht is), daar wordt het flexibele gedeelte van de uitlaat niet vrolijk van.

cornelis-b

Als het rubber gaar is vooral blijven twijfelen om hem te vervangen, zonder rubber rijdt hij ook wel ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

DGoos

lees hier overal dat het een rotklus is en bij de ene gaat het goed en bij de andere helemaal niet ...

cornelis-b

Met een zelfgemaakt persje, twee plankhes hardhout en een draadeind met 2 moeren zit hij er zo in.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien